Originally posted by SnuggLe
Deze was wel te verwachten
Jep. Vanmorgen op MSN met Engeltje:
quote:
[08:49:31] Maarten ["You are made of sun...!"]: (ik vermoed dat er wel een bijdehantje een pic van zichzelf gaat posten in jouw topic )
Dat heeft niet lang geduurd.
Maar ik vind het wel een leuk idee... tegenhanger voor onze hot babes. Nou dames, waar blijven jullie? Ben wel benieuwd tegen wie de heren hier zich moeten afmeten... (cq. het moeten afleggen )
Registered: Mar 2002
Wel namen erbij zetten voor de informatieve waarde aub!
Mar-15-2005 10:23
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
ik help wel ff dan
George Clooney
Leonardo di Caprio
Brad Pitt
Keanu Reeves
Hugh Grant
Mel Gibson
ik had liever bruce willis, bruce lee, noriyuki morita (mr miyagi), mr t, george peppard, dwight schultz en andere jeughelden hier neer gezet, maar volgens mij worden deze door vrouwen minder gewaardeerd.
hm.. ik geloof dat wij niet helemaal dezelfde smaak hebben
wel toevallig dat alleen mannen reageren op deze draad hm... doet me toch ff nadenken...
Mar-15-2005 17:25
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Waar is die lekkere Enrique Iglesias?
Mar-15-2005 17:57
nwopper
Mullets! More Mullets!
Registered: Sep 2004
Mmmmhhh.....Kai....
Mar-15-2005 18:52
Esrem
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
Ik moet toch zeggen dat ik Steven Albert, als t goed is, is hij de linker , er wel aardig leuk uit vind zien
Ik kan zo ff niet op meer aantrekkelijke mannen komen, behalve mn vriend natuurlijk , en ik moet eigenlijk ook zeggen dat ik pas iemand echt heel knap/aantrekkelijk kan vinden als ik m ken, beetje iets voor vrouwen waarschijnlijk, maar ok.
Mar-15-2005 21:59
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Esrem
beetje iets voor vrouwen waarschijnlijk, maar ok.
En ik me altijd maar afvragen wie soms die vrouwen zijn waarmee ik aan het knuffelen ben....Dus dat zou nou eens 'mijn' vrienden kunnen zijn! Na 23 ben ik er toch achter gekomen. Ik snapte er al niets van.