Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trance/techno/house bar
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001
Trance/techno/house bar

Min kompis och jag jobbar på en idé som vi har haft ett tag...
Vi tänkte ha som en sorts "klubb" på en vardag...ett ställe där man kan dricka och snacka skit till skön musik...nya djs varje vecka...jag promotar djs så det är ett bra sätt att visa va dom går för... det ska vara en bar utan floor men vill man dansa får man väl göra det där det känns bäst ....
Jag har en hel del ideer om va man kan göra och vilka sponsorer man borde använda sig av och så...

Nu skulle jag gärna vilja höra va ni tycker...har ni några förslag?

Old Post Oct-17-2001 15:09  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001
Re: Trance/techno/house bar

quote:
Originally posted by Gaby
Min kompis och jag jobbar på en idé som vi har haft ett tag...
Vi tänkte ha som en sorts "klubb" på en vardag...ett ställe där man kan dricka och snacka skit till skön musik...nya djs varje vecka...jag promotar djs så det är ett bra sätt att visa va dom går för... det ska vara en bar utan floor men vill man dansa får man väl göra det där det känns bäst ....
Jag har en hel del ideer om va man kan göra och vilka sponsorer man borde använda sig av och så...

Nu skulle jag gärna vilja höra va ni tycker...har ni några förslag?

bra idé har du varit på soap bar på söndagarna?
varje gång dom kör for an angel blir hela baren floor..

Old Post Oct-17-2001 16:24  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000

Tycker att det låter som en bra ide......För er stockholmsbor iaf........

Tycker att ni ska satsa på det iaf.....

Old Post Oct-17-2001 17:05  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

låter som en fin idé
naturligtvis ska alla TAs ha gratis av allt

Old Post Oct-17-2001 17:15 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by reveal
låter som en fin idé
naturligtvis ska alla TAs ha gratis av allt

Det är ju sant.....Håller med dig där......

Old Post Oct-17-2001 17:40  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Hmm... Enlightment Cafe i Malmö är en bar/cafe av just den typen du beskriver. Om du vill kan jag rota upp ett telnr. om du vill ringa och höra hur de lagt upp det. I vilket fall som helst verkar deras verksamhet gå jäligt bra... de har börjat sälja kläder nu oxå!

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Oct-17-2001 17:42  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Aendy
... de har börjat sälja kläder nu oxå!

Kan inte alla köpa TA t-shirts så vi känner igen varandra ute på dansgolvet ?

Old Post Oct-17-2001 17:49  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

quote:
Originally posted by Ravesquad

Kan inte alla köpa TA t-shirts så vi känner igen varandra ute på dansgolvet ?

.....eller inte.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Oct-17-2001 17:56  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Aendy

.....eller inte.

...eller också..

Old Post Oct-17-2001 18:04  Sweden
reveal
always in the mix

quote:
Originally posted by Ravesquad

...eller också..

eller inte...

Old Post Oct-17-2001 18:05 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by reveal

eller inte...

jo alla som e här måste köpa TA t-shirt, tycker jag

det e faktiskt e bra idé..

Old Post Oct-17-2001 18:10  Sweden
reveal
always in the mix

lär kosta som fan
jag har hellre en tshirt med "in trance we trust" eller nåt sånt...

Old Post Oct-17-2001 20:54 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trance/techno/house bar
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): [1] 2 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksome B. Spears - Breathe on Me Rmx. Help! [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSlovo - Sertao Blues (Goetz and Smallboy Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:26.

Forum Rules: