Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Geen Lovefields dit jaar
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
ahp2002
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002
Geen Lovefields dit jaar

gevonden op dj broadcast.nl

quote:

In 2005 zal er geen Lovefields meer worden georganiseerd. De evenementenorganisatoren Buro Pinkpop, Mojo en Extrema zien af van een verdere samenwerking met betrekking tot dit concept. Extrema lanceert in augustus echter een nieuw en eigenzinnig tweedaags festival op Recreatieterrein De Weerd in Roermond. Multicultureel, ruig, trendverleggend, maar wel met veel love en dance.

Marcel Mingers: “Extrema is altijd erg trots geweest op de goede samenwerking met Mojo en met Jan Smeets van Buro Pinkpop. De gedachten over de toekomstige invulling van Lovefields liepen echter te ver uiteen om nog verder samen te werken, maar wij zijn als goede vrienden uit elkaar gegaan”. Dat is de reden waarom Lovefields niet meer terug zal keren.

Op 13 en 14 augustus 2005 wil Extrema met haar nieuwe concept laten zien wat zij met Lovefields oorspronkelijk voor ogen had. Het nieuwe Extrema evenement wordt een multicultureel belevingsfestival dat toegankelijk zal zijn voor iedereen. Naast een zeer divers aanbod aan muziekpodia, met een cross-overprogrammering tussen pop en dance is er ruimte voor allerlei kunstvormen en vooral voor veel zelfexpressie en persoonlijke creaties.

Hmm, klinkt wel zonde eigenlijk. Woorden als multicultureel belevingsfestival zijn mij iets te wazig. Plus het feit dat Dance Valley ook al 3 dagen is, en dit nu dus ook al 2 dagen. T wordt steeds gekker

Old Post Mar-23-2005 12:21 
Click Here to See the Profile for ahp2002 Click here to Send ahp2002 a Private Message Add ahp2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001

Solar Weekend Festival Woeiiiiii!
wordt zeker een waardig vervanger van Lovefields

Sasha!

Old Post Mar-23-2005 12:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djdavid
Supreme tranceaddict

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Solar Weekend Festival Woeiiiiii!
wordt zeker een waardig vervanger van Lovefields

ik ben benieuwd! weet je al meer over de invulling van dit festival??

Old Post Mar-23-2005 12:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for djdavid Click here to Send djdavid a Private Message Add djdavid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Matthijs
On fire!

Registered: Jun 2001

Dit bericht stond een paar dagen geleden ook al op partyflock. Persoonlijk zal ik er niet om treuren, was nog nooit op Lovefields geweest en was het ook niet van plan. Ik vond de planning ook altijd een beetje ongelukkig: een week na Dance Valley en tegelijkertijd met de FFWD. Maar je moet natuurlijk wat met die drukke festivalkalender.

Old Post Mar-23-2005 13:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Matthijs Click here to Send Matthijs a Private Message Add Matthijs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Matthijs
Dit bericht stond een paar dagen geleden ook al op partyflock. Persoonlijk zal ik er niet om treuren, was nog nooit op Lovefields geweest en was het ook niet van plan. Ik vond de planning ook altijd een beetje ongelukkig: een week na Dance Valley en tegelijkertijd met de FFWD. Maar je moet natuurlijk wat met die drukke festivalkalender.

Inderdaad, die is overvol. Wat is er allemaal?
(heb geprobeerd ze een beetje in volgorde te zetten)

Paaspop
Impulz Outdoor
Free Your Mind (Arnhem)
Emporium
Extrema Outdoor
FFWD
Dance Valley
Mysteryland

Dat zijn er nogal wat...

Old Post Mar-23-2005 14:21 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fresh Prince
Instant Favorite

Registered: Aug 2003

I should be at Solar

Old Post Mar-23-2005 14:33  United Kingdom
Click Here to See the Profile for Fresh Prince Click here to Send Fresh Prince a Private Message Add Fresh Prince to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Matthijs
On fire!

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe
Dat zijn er nogal wat...

en dan heb je nog niet eens het GigaDance Festival (Oss), Defqon1, Awakenings, Decibel Outdoor en nog een stuk of wat kleinere festivals genoemd...

Old Post Mar-23-2005 15:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Matthijs Click here to Send Matthijs a Private Message Add Matthijs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by Matthijs
en dan heb je nog niet eens het GigaDance Festival (Oss), Defqon1, Awakenings, Decibel Outdoor en nog een stuk of wat kleinere festivals genoemd...

Ja Bram, maak die lijst eens compleet! beetje schofterig zeg, de helft vergeten! doe er eens wat aan, het is niet zo dat jij veel andere dingen te doen hebt ofzo!

Old Post Mar-23-2005 15:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by tijs08
Ja Bram, maak die lijst eens compleet! beetje schofterig zeg, de helft vergeten! doe er eens wat aan, het is niet zo dat jij veel andere dingen te doen hebt ofzo!

Old Post Mar-23-2005 16:50 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

Heb 2 jaar geleden toch wel een hele leuke dag gehad daar in het verre zuiden op Lovefields !! Wel een teringeind rijden voor een feestje, maar was toen zeker de moeite waard... Dus wat dat betreft wordt het misschien wel iets moois. Ik kan me echter niet voorstellen dat ik na Dance Valley nog een keer ga kamperen ergens

Old Post Mar-23-2005 16:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

De editie van vorig jaar was toch niet echt geslaagd? Niet uitverkocht, etc. Dit zal ook wel een rol hebben gespeeld.

Eerste editie vond ik wel een topfeest trouwens.

Old Post Mar-25-2005 17:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Three 'O Three
Lekker raggen

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Tim81
Heb 2 jaar geleden toch wel een hele leuke dag gehad daar in het verre zuiden op Lovefields !! Wel een teringeind rijden voor een feestje, maar was toen zeker de moeite waard... Dus wat dat betreft wordt het misschien wel iets moois. Ik kan me echter niet voorstellen dat ik na Dance Valley nog een keer ga kamperen ergens

Toen zijn wij ook geweest. Het was bewolkt en regende op een gegeven moment, maar toch een erg relaxte dag gehad. Zal wel een goed feest geweest zijn dan! Goede sfeer, redelijk kleinschalig opgezet en goede namen in de line-up waren er een goede basis voor, denk ik.

Old Post Mar-25-2005 19:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Three 'O Three Click here to Send Three 'O Three a Private Message Add Three 'O Three to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Geen Lovefields dit jaar
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackplease help id this song i listen to this at trance energy 2007 [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRiley & Durant - Magnificent Love [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:48.

Forum Rules: