Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > New track Dj Ultra
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
dj ultra
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2005
Smiley DJ New track Dj Ultra

Hello members,

Voici le dernier morceau que Dj Wild et moi même avons fait, alors dites moi ce que vous en pensez, j'attends vos commentaires.

http://gsmusic.free.fr/djultra/Dj%20Ultra%20&%20Wild-%20Will%20i%20dream%20(ultra%20mix).mp3

Dj Ultra

ps:Big thanks to Dj GaUMe

Old Post Mar-27-2005 02:17  France
Click Here to See the Profile for dj ultra Click here to Send dj ultra a Private Message Add dj ultra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

c'est assez bien produit, dans un style un peu à la Gitelman, par contre il faut revoir le mixage pour les percus, car les rides sont trop mis en avant par exemple, idem pour le hat sec, et sinon, je peux pas trop juger avec mon matos pour écouter d'auj. Le delay sur le piano gache tout par contre. Je trouve le lead dfe mélodie un peu agressif aussi, voilà, c'est tout !

Old Post Mar-27-2005 10:54 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_TonKs
Everest Team Member

Registered: Dec 2001

la premiere partie es sympa, mais faudrait bosser la percu pour la rendre un peu plus vivante...

le son du lead ne sonne pas assez a moon avis, le break manque un peu d'fx, ca pourrait etre un peu plus spatial

mais dans l'ensemble ca sonne pas trop mal encore. et niveau arrangement global, ca va aussi, simple et efficace, j'espere que tu nous fera d'autres transition dans tes futures prod, qu'un simple crash et qu'un roulement de caisse

tu travaille avec quel matos ?

Old Post Mar-27-2005 14:18  France
Click Here to See the Profile for DJ_TonKs Click here to Send DJ_TonKs a Private Message Visit DJ_TonKs's homepage! Add DJ_TonKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MinsK
Tranceaddict supreme

Registered: Jun 2004

Je suis un peu du même avis que DJ_TonKs et d-miurge.
J'ai trouvé que dans l'ensemble c'était un peu "saccadé" sauf sur la fin où c'est plus fluide (c'est d'ailleur la partie que je préfaire).

Old Post Mar-27-2005 14:57  France
Click Here to See the Profile for MinsK Click here to Send MinsK a Private Message Add MinsK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj ultra
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2005

Merci pour vos commentaires, c'est toujours bon d'avoir des avis de connaisseurs et pour dj tonks je bosse avec Nuendo V2

Old Post Mar-27-2005 15:03  France
Click Here to See the Profile for dj ultra Click here to Send dj ultra a Private Message Add dj ultra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003

Je rejoins aussi les 2 producers . Mais sinon ca sonne bien. Les transitions devraient être mieux travailler. Mais j'aime bien, c'est vrai que ca fait pensé à du Gitelman mélangé à du Johan Gielen.
Certains sons n'ont pas trop leur place je pense.

Mais c sympa, continuez comme ca les gars

Old Post Mar-27-2005 16:48  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > New track Dj Ultra
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackunknown song!!! [2009] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLuzon - "Manila Sunrise" (Markus Schultz Moscow Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:17.

Forum Rules: