Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > חברים שלי לא מוכנים לבוא איתי למסיבות נורמליות !!!!
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
idanhakia
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2000
Location: ISRAEL RAMAT-gUn
Unhappy חברים שלי לא מוכנים לבוא איתי למסיבות נורמליות !!!!

אוףףףף נמאס לי
החברים שלי מעצבנים אותי
תגידו לי אם גם לכם זה קורה?
אני לא סובל את כל המסיבות האלו של המסחרי !
לא סובל!!!
עכשיו כל פעם צריך ללכת איתם למסיבות המסריחות האלו ודיי נמאס
עד שיש מסיבה עם מוזיקה נורמלית אין אף אחד שיבוא איתי
זה כזה מעצבן כוס אכטק !!!

גם לכם זה קורה?

Old Post Mar-24-2005 20:01  Israel
Click Here to See the Profile for idanhakia Click here to Send idanhakia a Private Message Add idanhakia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!



Registered: Sep 2000
Location: Israel

אני כבר לא מתקרב יותר למסיבות המסחריות המגעילות בקיבוצים..
עם הוודקה תפוזים חינם, אנשים שבאים עם חולצות סיום מסלול, והשיטות סלקציה הפטתיות שלהם!!!

פשוט גועעעעעעעעל נפש....

אני רק הולך פעם בכמה זמן ל"מוסד".. זה המועדון היחיד של המסיבות חיילים שאני נהנה בו..
וזה בעיקר בגלל שיש שם אלכוהול חופשי כל הלילה והרבה בנות "זורמות"..
ומוזיקה נחמדה לפעמים (פרודיג'י וכאלה...)

אחי העצה שלי בשבילך היא פשוט...למצוא חברים אחרים לצאת איתם למסיבות האלה
פה בפורום אתה יכול למצוא אנשים כאלה אני מבטיח לך



אגב..חזרתי!

Old Post Mar-24-2005 20:14 
Click Here to See the Profile for Sm0keMachine Click here to Send Sm0keMachine a Private Message Add Sm0keMachine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HyPeRSoNiC
Has Posted Here



Registered: Aug 2001
Location: Yavne, Israel

ברוך השב

אני דובק בעצה של מכונת העשן, ומחזק אותה

גם אני הפסקתי ללכת למסיבות האלה של הקיבוצים........
40-60 דקות נסיעה.....
ובשביל מה? מסיבה שהיא בתאכל'ס לא משהו... סתם תופסים מהמקומות האלה יותר מדי.


___________________

Old Post Mar-24-2005 21:07  Israel
Click Here to See the Profile for HyPeRSoNiC Click here to Send HyPeRSoNiC a Private Message Visit HyPeRSoNiC's homepage! Add HyPeRSoNiC to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

וואלה אני נהנה לפעמים ללכת לכל המסיבות עם כל הזבל והכל
כי זאת הדרך שלי להתפרק אחרי שבוע שבועיים או 21 בצבא
לדפוק ככה את הראש כמו שצריך
אבל כשאפשר צריך ללכת למסיבות הטובות לפי דעתי... אני משתדל כמה שיותר לשלב
כמה שיוצא יוצא... ולי סבבה
ולמסיבות שיותר מדברות לקהל פה בפורום אני הולך עם חבר'ה אחרים שאני לא איתם בדרך כלל בכל שישי...


___________________
.

Old Post Mar-24-2005 21:24 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

כמו שאמרתי כבר
אם חברים שך לא באים זין עליהם בוא לבד

גם לי היה בעיות בגלל שהרבה חברים שלי לא עוברים סלקציה עקב חזות מזרחית כבדה מאד (אפילו לא טרחו לבקש מהם ת"ז) וחברים אחרים לא אהבו
אז על הזין באתי לבד ראיתי את כולם והיה רצצצצח
ומאז אני קבוע

ובקשר למסיבות מסחרה!!!
לדעתי כל מי שאוהב מוזיקה אלקטרונית ובאמת מרגיש שזה הסגנון שהוא הכי אוהב אסור לו להתפשר על מסיבות מסחרה מעפנות ומי שמתפשר כנראה לא מספיק אוהב מוזיקה אלקטרונית...כי וואלה אני אוהב מוזיקה אלקטרונית ואנלא ישקר אני שומע לפעמים באוטו מסחרה...אבל ללכת למסיבות כאלה בחייייים אבל בחיים לא
גם כשהייתי ילד הייתי הולך רק למסיבות שמביאים בהם דיג'יים מחו"ל או את רוברט
אז מי שאומר שהוא הולך למסיבות כאלה כי אין ברירה זה חרטא
או מי שאומר שהוא הולך לשם סתם ככה "כי נחמד" פחחחח מי שלא אוהב זבל לא הולך לזה נקודה!!! ולצערנו חן שאמור לשמש דוגמא דואג להסתובב במקומות כאלה

ואם מישו חושב שאני היחיד שלא מתקרב למסיבות כאלה שיראה את יגאל ואת הסייברים ומארק ועוד הרבה מפה
אז מי שכן יכול ללכת למסיבות איכותיות ועדיין הולך למסיבות מסחרה שיעשה חושבים עם עצמו אולי כדאי לו לפנות לפורום של 99 אסקייפ

Old Post Mar-24-2005 21:46 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
m0sh
Ibiza 05'



Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע

תאמת מצאתי היום בלכת נחמה שחשבתי על עוד 3 חודשים באיביזההההה

:P


___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!

Old Post Mar-25-2005 04:09 
Click Here to See the Profile for m0sh Click here to Send m0sh a Private Message Add m0sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
markfeldman
Officer & a Gentelman



Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner

תנטוש את חבריך !

זה מה שאני עשיתי ומצאתי אתכם !


___________________
WAITING FOR (06-06-2009):
Jamie Ballantyne - My Heart
Ferry Corsten feat. Betsie Larkin - Made Of Love
Mr. Sam feat. Claud9 - Cygnes
David Forbes feat. Antonia Lucas - Because of You
Harry Lemon vs Interstate - I Found Tiga
Motorcycle - Around You
RR Workshop - Electrolux w/ Ridgewalkers featuring EL - Find (Acappella)
Miller & Divini – Many Years

Old Post Mar-25-2005 09:21  Israel
Click Here to See the Profile for markfeldman Click here to Send markfeldman a Private Message Add markfeldman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

quote:
Originally posted by Shahar
ולצערנו חן שאמור לשמש דוגמא דואג להסתובב במקומות כאלה


אתה לא מבין
אני מעדיף כל מסיבה שבא אני רואה את החברים שלי ומבלה איתם
על מסיבה עם מוזיקת טראנס

אין מה לעשות, זה המצב, אני אוהב את החברים שלי,
מדי פעם אני לוקח אותם למסיבות ארמין (כמו שהיה עם שגיא) אבל יש לי חבר בחובלים, ושהוא חוזר, אני איתו

כמו זוג נשוי


___________________
Never again.

Old Post Mar-25-2005 11:11 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by DjChook
אתה לא מבין
אני מעדיף כל מסיבה שבא אני רואה את החברים שלי ומבלה איתם
על מסיבה עם מוזיקת טראנס

אין מה לעשות, זה המצב, אני אוהב את החברים שלי,
מדי פעם אני לוקח אותם למסיבות ארמין (כמו שהיה עם שגיא) אבל יש לי חבר בחובלים, ושהוא חוזר, אני איתו

כמו זוג נשוי


כפרה על מלמן

וואלה שחר יש לך ראיית עולם של ילד בן 3
איזה שטויות אתה מוציא מהפה זה פשוט לא יאמן
מה נראה לך?!
שמישהו בן 17-18-19-20 שלא יכול להכנס למסיבות של נקסט ישב בבית במשך 10 שנים ולא יעשה כלום עד שהוא יוכל להכנס?!
אתה חי בסרט אחושרמוטה!!
ותאמין לי שיותר גרוע לשמוע את המוזיקה הזאת באוטו מאשר לרקוד אותה במסיבה... למה במסיבה אתה לא ממוקד רק על המוזיקה, יש לך עוד 1001 גורמים מסביב שזה החברים, האווירה, המקום, הקהל והאלכוהול ועוד
ככה שזה ממש זיון שכל מה שאתה אומר!!


___________________
.

Old Post Mar-25-2005 13:09 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Viperon
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2004
Location: petah tikva, israel

גם יל יש את הבעייה של החברים
בגללם הלכתי אתמול לגני התערוכה
היה כל כך גרוע..
בדר"כ למסיבות לא גדולות שאני הולך עם חברים אני בא עם עוד אחבר אחד או שניים
אבל אתמול באו 16 חברים למסיבה
וזה מפתיע

Old Post Mar-25-2005 13:17  Israel
Click Here to See the Profile for Viperon Click here to Send Viperon a Private Message Add Viperon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MLTK
tranceaddict



Registered: Feb 2005
Location: somewhere......

מכיר את הבעיה שלך.........
גם אני בהתחלה חיפשתי מישו מהחברים שלי ללכת איתם למסיבה- והיתי מחפש נואשות מישו
עד שאמרתי איזה פעם - על הזין שלי אני הולך לבד- נראה מה יהיה.
ואתה יודע מה ......עד עכשיו אני הולך לבד ואני נהנה בטירוף
התחלתי להכיר חלק מחברי הפורום כאן שבאים למסיבות ועוד אנשים קבועים שבאים לשם. אז תכלס לא משעמם!

עכשיו חוץ מזה אין שום דבר רע בללכת למסיבות מסחריות- אלו מסיבות למטרות שונות לגמרי- האחת זה לבוא ולהנות ממוזיקה נטו! והשנייה זה לבוא להשתכר לפגוש בנות ולהתפרק- אז לפעמים כשאין איזה מסיבה גדולה עם איזה דיג'יי מחו'ל או משו באמת שווה ואין לי גם איזה בעיה כספית(שזה מאוד נדיר שאין לי בעיה כספית
אז אני הולך עם חברים שלי לאיזה מסיבה בשרון ככה.
וזה לא נכון שמישאוהב באמת מוזיקה אלקטרונית לא יילך לשום מסיבה אחרת- בולשיט!


___________________

Old Post Mar-25-2005 14:36  Israel
Click Here to See the Profile for MLTK Click here to Send MLTK a Private Message Add MLTK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flotser
|Roots| Addict



Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel

חברים שלי מוכנים ללכת למסיבות עם מוזיקה איכותית.
אבל הבעיה שהם פשוט לא מוכנים לשלם 140 שקל למסיבה.

וכמובן שיש עוד הרבה מאוד דברים איכותיים בתל-אביב חוץ מנקסט. חבל לי קצת אבל אין לי תכלס מה להתלונן הם צודקים


___________________

Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire

Old Post Mar-25-2005 15:22  Israel
Click Here to See the Profile for Flotser Click here to Send Flotser a Private Message Visit Flotser's homepage! Add Flotser to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > חברים שלי לא מוכנים לבוא איתי למסיבות נורמליות !!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackVocal track. Easy one. [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFilter Science - "Darkess Falls" (Joey Beltram Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:19.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!