Registered: Nov 2000
Location: Nordia (Crime City)
The Chemical Brothers
שלום לכולם
אז במגמה להביא לכם מוסיקה שונה קצת כדי להראות שקיים עולם אחר חוץ מטראנס החלטתי להכיר אותכם לשני האנשים היחידים שאני מעריץ
ה
CHEMICAL BROTHERS
התחלתי לשמוע מוסיקה אלקטרונית לפני כ 4 שנים והם היו הראשונים ששמעתי.
בטח ראיתם את הקליפים שלהם ב
MTV
אבל אני רוצה שתורידו או תשיגו את הטראקים הפחות מסחריים והיותר עתיקים שלהם כמו:
The Private Psychedelic reel
Setting sun
morning lemon
music:response
out of control
שניהם התחילו עם המוסיקה האלקטרונית המחתרתית לפני כבר 10 שנים והם פשוט מדהימים אני ממליץ בחום להתחיל לשמוע אותם במיוחד לאור העובדה שיוצא להם דיסק חדש בתחילת 2002 אחרי שנה וחצי של עבודה...
תורידו ותגיבו
Nov-18-2001 20:19
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
Re: The Chemical Brothers
quote:
Originally posted by Vman שלום לכולם
אז במגמה להביא לכם מוסיקה שונה קצת כדי להראות שקיים עולם אחר חוץ מטראנס החלטתי להכיר אותכם לשני האנשים היחידים שאני מעריץ
ה
CHEMICAL BROTHERS
התחלתי לשמוע מוסיקה אלקטרונית לפני כ 4 שנים והם היו הראשונים ששמעתי.
בטח ראיתם את הקליפים שלהם ב
MTV
אבל אני רוצה שתורידו או תשיגו את הטראקים הפחות מסחריים והיותר עתיקים שלהם כמו:
The Private Psychedelic reel
Setting sun
morning lemon
music:response
out of control
שניהם התחילו עם המוסיקה האלקטרונית המחתרתית לפני כבר 10 שנים והם פשוט מדהימים אני ממליץ בחום להתחיל לשמוע אותם במיוחד לאור העובדה שיוצא להם דיסק חדש בתחילת 2002 אחרי שנה וחצי של עבודה...
תורידו ותגיבו
אני אהבתי בטרוף את
Chemical Brothers - Africa
אדיר
Nov-18-2001 20:28
DJ-Kreing^^
Syncope
Registered: Jul 2001
Location: rothland
זה לא אלו שעשו את
put your hands up in the air
אני זוכר שזה היה אחד השירים שהכניס אותי לטראנס
___________________
"The world is not beautiful. And that, in a way, lends it a sort of beauty."
--=My Music=--
Nov-18-2001 20:51
Vman
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2000
Location: Nordia (Crime City)
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^ זה לא אלו שעשו את
put your hands up in the air
אני זוכר שזה היה אחד השירים שהכניס אותי לטראנס
\
ממש לאאאאאאאאאאאאאאאאאא
הם עושים מוסיקה איכותית מהלב לא סתם שטויות למועדונים