Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway > Trenger dj'r som kan lage house & Trance sets
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
kisn
Junior tranceaddict

Registered: Jan 2005
Trenger dj'r som kan lage house & Trance sets

Holder på og sette opp en web radio, og derfor trenger jeg dj's som kunne tenke seg og lage set's for meg.Blir en non-profit web radio, kun utgifter.Web siden er ennå ikke oppe er under utvikling!Håper og høre fra noen

Kisn

Last edited by kisn on Mar-21-2005 at 11:21

Old Post Mar-20-2005 19:01  Norway
Click Here to See the Profile for kisn Click here to Send kisn a Private Message Visit kisn's homepage! Add kisn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kisn
Junior tranceaddict

Er det virkelig ingen som kunne tenke seg og få egen produsert musikk spilt på webradio???? Har derimot hentet dj'r fra andre deler av kontinentet siden det er så dårlig respons på dere norske.

Old Post Mar-30-2005 08:50  Norway
Click Here to See the Profile for kisn Click here to Send kisn a Private Message Visit kisn's homepage! Add kisn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ AL-X
Samurai Jack !

Registered: Mar 2001

Selvfølgelig er det det.. så denne posten først i natt.. Problemet er at det finnes så utrolig mange webradioer

Kan du si noe om hvor "stor" den blir.?
- hvor høy bitrate du sender ut
- Antall lyttere
- Hvem andre som spiller
- osv..

Peace
Alex =)

I'd rather be hated for who I am, than loved for what i'm not !!

Old Post Mar-30-2005 10:01  Norway
Click Here to See the Profile for DJ AL-X Click here to Send DJ AL-X a Private Message Visit DJ AL-X's homepage! Add DJ AL-X to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_Audun
...

Registered: Mar 2003

Jeg kan gjerne mekke et sett eller to. Let me know.

Old Post Mar-30-2005 12:15  Norway
Click Here to See the Profile for DJ_Audun Click here to Send DJ_Audun a Private Message Add DJ_Audun to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kisn
Junior tranceaddict

Kan ikke si hvor stor den blir pr i dag, men jeg har endel dj'r som har sagt seg villige til og lage sets!
Hvor høy bitrate du sender ut: Har ikke helt bestemt meg får hvilken bitrate, enten 128 eller 192!
Antall lyttere: Leier en 100 mbit server så noen lyttere blir det sikkert.
Hvem andre som spiller: Holder jeg hemmelig en stund til

Men jeg kan nevne 2 dj'r som har sagt seg villige til og lage et/flere set for meg: Paul Mendez Og
Dj Angelie

Old Post Mar-30-2005 21:47  Norway
kisn
Junior tranceaddict

Trenger flere som kan lage house sets, da jeg har nesten fullt opp med trance sets!

Old Post Apr-11-2005 08:09  Norway
dj_vishnu
Junior tranceaddict

Registered: Jul 2004

Vi er med!

Y&V Project (aka dj Vishnu & dj Yngin), vi kan mixe trance, hard trance eller dance sets, dvs vi gjør det hele tiden så det er egentlig bare å sende de

skjekk denne tråden for en smakebit:
http://www.tranceaddict.com/forums/...010#post4272010

Dette er et trance set, vi mixer mye av de to andre stilene og.

World of Vishnu

Old Post Apr-12-2005 16:33  Norway
Click Here to See the Profile for dj_vishnu Click here to Send dj_vishnu a Private Message Visit dj_vishnu's homepage! Add dj_vishnu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moore
photograph

Registered: Sep 2003

Er det noe tidsfrist?

Old Post Apr-17-2005 14:32 
Click Here to See the Profile for moore Click here to Send moore a Private Message Add moore to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kisn
Junior tranceaddict

quote:
Originally posted by moore
Er det noe tidsfrist?

Nei det er det ikke, trenger så mange som mulig for og realisere dette.
Ps: Noter ned om du mix'r house / trance, da jeg/vi trenger flere house djs!

Kisn

Old Post Apr-18-2005 12:34  Norway
DJ AL-X
Samurai Jack !

Registered: Mar 2001

Kategoriserer meg selv som en house DJ, men mener du fransk/disco house, eller mer progressive house & electro..

Hvis sistnevnte er tilfelle stiller jeg gjerne opp med noen friske mixer.

Hvis du lurer på stilen min ligger det faktis et DJ sett av meg her på forumet. sjekk denne linken: http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=254661

I'd rather be hated for who I am, than loved for what i'm not !!

Old Post Apr-20-2005 23:07  Norway
Click Here to See the Profile for DJ AL-X Click here to Send DJ AL-X a Private Message Visit DJ AL-X's homepage! Add DJ AL-X to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
itsamemario
Divine Angel

Registered: Jun 2001

du kan sikkert spille noen utvalgte låter ifra meg hvis du vil... trance, hard trance, house, hard house, dnb det meste..

quote:

ALFI - BOHICA - DJ MIX (Stream+Dropbox)

Old Post Apr-21-2005 10:32  Norway
Click Here to See the Profile for itsamemario Click here to Send itsamemario a Private Message Visit itsamemario's homepage! Add itsamemario to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kisn
Junior tranceaddict

quote:
Originally posted by DJ AL-X
Kategoriserer meg selv som en house DJ, men mener du fransk/disco house, eller mer progressive house & electro..

Hvis sistnevnte er tilfelle stiller jeg gjerne opp med noen friske mixer.

Hvis du lurer på stilen min ligger det faktis et DJ sett av meg her på forumet. sjekk denne linken: http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=254661

Har hørt denne mixen og fant den tiltalendet. vil kontakte deg når vi nærmer oss "grand opening" av webradioen!

Old Post Apr-22-2005 15:27  Norway

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway > Trenger dj'r som kan lage house & Trance sets
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackid this one from preach? [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackScorpio Rising - Nagasaki [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:33.

Forum Rules: