Zoals de topic zegt Wie gaat der allemaal naar toe? Weet zelf nog niet of ik ga gaan, ma zou wel willen.
Hey, n00b, dit is geen thread waard
LOL, waarom niet...okee Fou is niet een super-bekende dj maar't beloofd toch om een schoon trance feestje te worden, met een mooi lasershowke derbij
Daar gaat het niet om, we hebben een Off-topic thread voor kleine dingen als dit
Ik niet alvast
___________________ www.dj-vega.net
quote:Originally posted by Jasperovitsj Ik niet alvast Amaai het zou er nog aan mankeren
Hehe ok..maar dit is toch on-topic..trance partyke in een nieuwe hi-tech dancing in Belgie, ben er nog niet naar toe geweest.
Als ik een thread over wc's maak en zeg dat ik net goed heb gekakt ben ik ook on-topic he
Heh Pumaz...is het Frank Verstraeten dat je echt niet tegen kunt of de dancing zelf, dat je het met wc's moet vergelijken
als je nu nog vanuit Londen moet vertrekken, zul je je moeten haasten.
___________________
:P Profile was gemaakt toen ik daar zat
Voor we weeral een flame-fest aan ons been hebben: er is dus al een hele Fou TourFamous thread, daar had deze vraag eigenlijk in gepost moeten worden.
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA