Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Klubbar i Ayia Napa..
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002
Question Klubbar i Ayia Napa..

Hej allihopa!

Det var längesen man var här.. jag skylle på plugg, jobb o kompisar
Jag kommer åka till ayia napa nu i sommar och undrar om nån av er kan rekommendera bra trance-klubbar eller rekommendera nåt överhuvudtaget

cheers cheers

Old Post Mar-30-2005 19:33  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Ayia Napa... var där år 2000 så jag har inte mycket att komma med nu men du borde kolla med UKTA... Cypern är lika invaderat av Engelsmän som Ibiza...

Fan, har för mig nån här på SWETA var där förra sommaren eller som de var sommarn 2003.

Det året jag var där så missade jag Paul Oakenfold, visste inte ens han skulle lira på en klubb där

Old Post Mar-30-2005 19:37  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

haha.. okej.
Jag har varit där några gånger och kan rekommendera ICE och Castle Club.
Ice hade Gatecrasher on tour när jag var där 2002 och Castle Club kör underbar trance och house med djn Nicky P ..

Old Post Mar-30-2005 20:02  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

Jag var där förra sommaren
Hade turen att få se Matt Darey på club Abyss.. ligger precis vid klostret typ.. Engelska turnmills kör club där ganska ofta, så andra större jockeys kommer dit då o då!
Sen så spelade Armin o Marco V i huvudstaden Larnaca förra sommaren oxå läste jag..
Annars var det okej musik på Castle oxå, som Jofawe nämnde!

Annars så kommer jag inte ihåg så jättemkt av min Ayia Napa-vistelse om jag ska vara helt ärlig Men roligt var det!

Old Post Mar-30-2005 20:28  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

quote:
Originally posted by Jeremy H
Jag var där förra sommaren
Hade turen att få se Matt Darey på club Abyss.. ligger precis vid klostret typ.. Engelska turnmills kör club där ganska ofta, så andra större jockeys kommer dit då o då!
Sen så spelade Armin o Marco V i huvudstaden Larnaca förra sommaren oxå läste jag..
Annars var det okej musik på Castle oxå, som Jofawe nämnde!

Annars så kommer jag inte ihåg så jättemkt av min Ayia Napa-vistelse om jag ska vara helt ärlig Men roligt var det!

Förlåt.. jag menade ju såklart ABYSS där Gatecrasher var
De flesta ställena är faktist helt okej, förutom de skandinaviska hahahaha

Men Jeremy, inte drack du väl alkohol?!

Old Post Mar-30-2005 21:15  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

quote:
Originally posted by jofawe
Förlåt.. jag menade ju såklart ABYSS där Gatecrasher var
De flesta ställena är faktist helt okej, förutom de skandinaviska hahahaha

Men Jeremy, inte drack du väl alkohol?!

Ah, okaj Det var Gatecrasher som arrade kvällarna i Larnaca jag skrev om..

Haha, alkohol på ayia napa? jag? nejnejnej..var nog solsting eller nåt

Btw. Vad hette klubben jämte Castle? ´Var en jättemini ingång och en trappa ner.. o sen en monstersal full med galna engelskor när man väl kom in Dit bör du gå en kväll iaf!

Old Post Mar-30-2005 21:30  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

säger bara grabbarna grus... är tyvärr bara förfest ställe eftersom dem stänger typ kl1
men helt klart det bästa stället... enda "trancen" e la cheeeeeesy.. men spela roll.. grrryyyyyyyyyyyyyyyyyymmmttttttttttt va det fan där

Old Post Mar-30-2005 22:38  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

quote:
Originally posted by dbl
säger bara grabbarna grus... är tyvärr bara förfest ställe eftersom dem stänger typ kl1
men helt klart det bästa stället... enda "trancen" e la cheeeeeesy.. men spela roll.. grrryyyyyyyyyyyyyyyyyymmmttttttttttt va det fan där

Dom spelade samma sista-låt varje dag under 2 veckor vi var där "Björn Rosenström - Raggarrock"

Var rätt kul där faktiskt.. vi hade "VIP-bord" tack vare en kompis, och jag hade min privata servitris pga av min "lilla" alkhohol-konsumtion dom 2 veckorna

Ojoj vad jag längtar till sommaren nu....

Old Post Mar-31-2005 00:39  Sweden
chjo
Shiva Trancer

Registered: May 2003
Har vart där två ggr, -98 och -03, kommer inte åka dit igen, är väl för gammal

Min erfarenhet är att på 98,2% av alla ställen är det R&B alt. UK Garage, men med lite tur så kan man få riktigt skön House och Trance. Vad gäller navigeringen så är det bara att vandra runt, precis som de flesta större partystäder så behöver man inte fundera så mkt. Är smockat med pubbar, klubbar och dansställen.

Mitt tips, gå inte till samma ställe två kvällar i rad,,, slöseri när det finns så mkt att välja på.

Lycka till

Old Post Mar-31-2005 05:50  Europe
Click Here to See the Profile for chjo Click here to Send chjo a Private Message Add chjo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

quote:
Originally posted by Jeremy H
Ah, okaj Det var Gatecrasher som arrade kvällarna i Larnaca jag skrev om..

Haha, alkohol på ayia napa? jag? nejnejnej..var nog solsting eller nåt

Btw. Vad hette klubben jämte Castle? ´Var en jättemini ingång och en trappa ner.. o sen en monstersal full med galna engelskor när man väl kom in Dit bör du gå en kväll iaf!

Det var väl antagligen ICE eller Carwash
Iofs ganska trevliga ställen.
Engelskor är trevliga, högljudda bleka och .. ja .. precis som Engelskmän.. ja det gäller ju att inte vara kräsen hahaha

Old Post Mar-31-2005 16:32  Sweden
Jeremy H
Ja hallå?

quote:
Originally posted by jofawe
Det var väl antagligen ICE eller Carwash
Iofs ganska trevliga ställen.
Engelskor är trevliga, högljudda bleka och .. ja .. precis som Engelskmän.. ja det gäller ju att inte vara kräsen hahaha

Haha
Men naae.. var varken ICE lr carwash...
Gah.. kommer inte på namnet..störande ;/

Old Post Mar-31-2005 16:57  Sweden
jofawe
Official Manb00bs of TA

haha.. fick ett citat från "Van the Man" i huvudet nu ...

"Im gonna take my car to the carwash, and waaax it, yeah ..."
(Indiern berättar om vad han ska göra i USA )

Jerry, kolla mina bilder på http://supa.mine.nu (logga in med gäst2 / gäst2 å kolla bilderna =)

Old Post Mar-31-2005 17:01  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Klubbar i Ayia Napa..
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease, help to Kai Tracid Tracklist Archive (techno tune 2) [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJens De Langer - The Sidewalk [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:09.

Forum Rules: