Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Weekend 11/12
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FUSyke
Supreme tranceaddict

Registered: May 2004
Weekend 11/12

Wat doe jij dit weekend?

Vrijdag 10/12 ga ik naar Luxury. Dit is een nieuw concept dat wordt gehouden in De Rector, Stalhof 5 (Overpoort), Gent. Op de party zal Trance & Techno gedraait worden. Kaarten zijn enkel in voorverkoop te verkrijgen bij Music Man (Gent) tegen 3€.

Op zaterdag ga ik met mijn vriendin eens lekker gaan eten. Waar weet ik wel nog niet, ben nog bezig aan het zoeken Maar het zal mij zeker en vast smaken mmm

Old Post Dec-07-2004 08:43  Belgium
Click Here to See the Profile for FUSyke Click here to Send FUSyke a Private Message Add FUSyke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004

Vrijdag : waarschijnlijk nog wa volk uitnodigen voor een gezellig filmavondje met wa booze, gelijk vorige week zaterdag. Profiteren while it lasts, maandag komt de vriendin terug.

Zaterdag : Arise in Nijmegen (www.arise-events.nl voor de mensen die op de maan geleefd hebben de laatste weken)

Old Post Dec-07-2004 10:24  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

vrijdag: filmke met vriendin denk ik, erna misschien nog iets gaan drinken of ook weer niet

zaterdag: Arise!

zondag: thuiskomen van arise, gaan slapen tot een uur of 4-5. En erna belangrijke competitiewedstrijd gaan spelen.

Old Post Dec-07-2004 10:47  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FUSyke
Supreme tranceaddict

Re: Weekend 11/12

quote:
Originally posted by FUSyke
Wat doe jij dit weekend?

Vrijdag 10/12 ga ik naar Luxury. Dit is een nieuw concept dat wordt gehouden in De Rector, Stalhof 5 (Overpoort), Gent. Op de party zal Trance & Techno gedraait worden. Kaarten zijn enkel in voorverkoop te verkrijgen bij Music Man (Gent) tegen 3€.

Op zaterdag ga ik met mijn vriendin eens lekker gaan eten. Waar weet ik wel nog niet, ben nog bezig aan het zoeken Maar het zal mij zeker en vast smaken mmm

Omdat mijn vriendin ziek is kunnen we vrijdag jammer genoeg niet naar Luxury gaan. Iemand die ze wil overkopen?

Old Post Dec-09-2004 08:30  Belgium
Click Here to See the Profile for FUSyke Click here to Send FUSyke a Private Message Add FUSyke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001
Re: Re: Weekend 11/12

quote:
Originally posted by FUSyke
Omdat mijn vriendin ziek is kunnen we vrijdag jammer genoeg niet naar Luxury gaan. Iemand die ze wil overkopen?

als u vriendin ziek is laat ge haar toch in de zetel of haar bed slapen en gaat ge alleen. Ge kunt alleen maar haar ziektekiemen overnemen.

Old Post Dec-09-2004 08:34  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FUSyke
Supreme tranceaddict

Re: Re: Re: Weekend 11/12

quote:
Originally posted by djcresto
als u vriendin ziek is laat ge haar toch in de zetel of haar bed slapen en gaat ge alleen. Ge kunt alleen maar haar ziektekiemen overnemen.

Samen uit, samen thuis. Volgens sommigen klinkt dit mss idioot maar dat is ieder in zijn relatie é

Old Post Dec-09-2004 08:40  Belgium
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Vrijdag: Da filmavondje bij Tom zegt me wel iets

Zaterdag: Mijn kas thuis opvreten omdat ik ni mee naar Arise kan, en waarschijnlijk een avondje studeren, binnen een maand zijn het tenslotte al examens...

Zondag: The usual zondagnamiddag, zijnde opstaan om 14u ofzo, pistolekes smeren, sport opzetten en dan gezellig tot 18u onderuitzakken. En om 20u gaan zaalvoetballen, en gelukkig nog eens een match die we wel kunnen winnen...

Old Post Dec-09-2004 12:07  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

No idea wak ga doen, weekendje jeugdhuis (kmoet sparen voor me nieuwe pc), arise zeker al niet :/
Te duur en te ver tbh.
Of anders nog is Illusion, The Level is te vetjes gewoon :x

Old Post Dec-09-2004 20:32  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Meltoz
Ferry Corsten Addict

Registered: Nov 2003

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Vrijdag: Da filmavondje bij Tom zegt me wel iets

Zaterdag: Mijn kas thuis opvreten omdat ik ni mee naar Arise kan, en waarschijnlijk een avondje studeren, binnen een maand zijn het tenslotte al examens...

Zondag: The usual zondagnamiddag, zijnde opstaan om 14u ofzo, pistolekes smeren, sport opzetten en dan gezellig tot 18u onderuitzakken. En om 20u gaan zaalvoetballen, en gelukkig nog eens een match die we wel kunnen winnen...

Zijt ge U meisje toevallig ni vergete of zit da ergens verdoken bij't studeren

Zaterdag: met de afdeling waar ik werk, samen met de partners gaan uit eten en bowlen. Geen Arise, voor mij gans uit het oog verloren Ook geen zaalvoetbal deze week, ma volgende week wel, staan voorlopig 2de in de stand, dus moeten scherp blijven he

Zondag: met m'n vriendin oefenen voor haar rijexamen (maneuvers + de baan op), een goede relatietest zene

Old Post Dec-09-2004 21:18  Belgium
Click Here to See the Profile for Meltoz Click here to Send Meltoz a Private Message Add Meltoz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FUSyke
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Meltoz
Zondag: met m'n vriendin oefenen voor haar rijexamen (maneuvers + de baan op), een goede relatietest zene

Idd, ik leef met u mee Ik heb mijn vriendin al gezegd dat ze met haar vader of met de rijschool mag leren rijden want dat zal anders niet zo goed aflopen denk ik

Old Post Dec-09-2004 22:32  Belgium
Hydra
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2003

Kokorico
(zaterdag natuurlijk *kuch*)

Old Post Dec-09-2004 22:34  Belgium
Click Here to See the Profile for Hydra Click here to Send Hydra a Private Message Add Hydra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyah

Registered: Dec 2003

* vrijdag: na lange dag les, chillen door wat stargates te kijken
gister een aflevering gezien en er stond 'to be continued' dus ik zit me eigenlijk al de ganse dag af te vragen wat er gaat gebeuren
* zaterdag: ofwel vroeg opstaan en nr de markt, maar mezelf kennende gaat dat er niet van komen (lekker warm in bed-koud buiten => keuze 's morgens vroeg snel gemaakt)
dan wat voor men thesis doen
's avonds filmpke kijken en waarschijnlijk zal ik wat koken voor johan
* zondag: uitslapen, wat 'rondhangen' en om 5u werken

weekend om...

Old Post Dec-10-2004 11:55  Belgium
Click Here to See the Profile for Nyah Click here to Send Nyah a Private Message Add Nyah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Weekend 11/12
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): [1] 2 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackearly 90's Track ID pls. -> REWARD! [2007] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJay Kay - Uproar (Original Mix) [2010]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:15.

Forum Rules: