Registered: Mar 2005
welke dj wil jij graag zien?
Stel je organiseert een groot (trance) feest met bekende djs... Welke djs denk jij dan dat scoren bij het Nederlandse publiek?? (Uitgezonderd de 'hele grote' namen als tiesto, armin, ferry, pvd etc...)
Of als dat makkelijker is: welke dj zou jij graag willen zien??
(btw: heb al gezocht naar oude threads hierover, maar kon niks vinden, dus geef ff een link als er al wel precies dezelfde thread is geweest)
Originally posted by yahoo
Ik heb ff wat hulp nodig...
Stel je organiseert een groot (trance) feest met bekende djs... Welke djs denk jij dan dat scoren bij het Nederlandse publiek?? (Uitgezonderd de 'hele grote' namen als tiesto, armin, ferry, pvd etc...)
Of als dat makkelijker is: welke dj zou jij graag willen zien??
(btw: heb al gezocht naar oude threads hierover, maar kon niks vinden, dus geef ff een link als er al wel precies dezelfde thread is geweest)
Er zijn er al 3. Maar als je ze niet kan vinden dan is het niet erg. We posten het gewoon hier. Hebben we weer wat te schrijven.
May-25-2005 19:06
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
-Kai Tracid scoort sowieso hier al bij 3 man
-Paul Oakenfold want die is hier niet zo vaak (en vanwege DV 2004)
-Blank & Jones want Tiesto draait hun platen de laatste tijd en ze zijn hier bijna nooit
-John 00 Flemming vanwege z'n aparte stijl
-Jean want die heeft de skillz, zet voor de gein maar eens honderd draaitafels neer (alhoewel je voor die kosten ook Armin, Ferry en PvD kunt boeken)
May-25-2005 19:17
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by jp
Jullie lopen te soppen op jullie bureaustoel. Vooral nwopper. Met hele ruige sex en 17 keer klaarkomen verliest ze nog minder vocht.
May-25-2005 19:20
sndh
'dispels & contradicts'
Registered: May 2003
een Japanse 'infasie' voor mij, ik zou heel graag Hiroshi Watanabe LIVE willen horen. En daarna een set van Osamu M, die vind ik ook hemels....
May-25-2005 19:29
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Die gozer is super aardig, heeft z'n uiterlijk mee en draait ook nog eens de sterren van de hemel. Daarnaast predikt Kai een bepaalde bescheidenheid (lees: verlegenheid) die 'm siert. Je zou er spontaan homo van worden
May-25-2005 19:29
Gonzo
blub .oO
Registered: Feb 2003
quote:
Originally posted by jp
-Paul Oakenfold want die is hier niet zo vaak (en vanwege DV 2004)
-Blank & Jones want Tiesto draait hun platen de laatste tijd en ze zijn hier bijna nooit
-John 00 Flemming vanwege z'n aparte stijl
-Jean want die heeft de skillz, zet voor de gein maar eens honderd draaitafels neer (alhoewel je voor die kosten ook Armin, Ferry en PvD kunt boeken)
Oakie vind ik echt passé. Vroeger een held, maar nu heeft ie daar alle schijn van.
Blank & Jones is jeugdsentiment. Vroeger luisterde ik ook altijd voor het stappen naar EinsLive PartyService met Piet Blank. Gouden tijden zeg ik je . Bimmel & Bommel vind ik in tegenstelling tot velen altijd lekker draaien [ach ja: af en toe té commerziel]. Ze staan btw op Diverrance deze zomer.
Namen die ik graag qua trance zou willen zien:
Rank 1 [Piet Bervoets]
Jon 'o Bir
Alex MORPH
Ronski Speed
Danjo & Rob Styles
Gabriel and Dresden
Fred Baker
May-25-2005 19:35
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
Fatboy Slim - Draaide ieder jaar op brighton beach voor een mannetje of honderdduizend, maar volgens mij issie hier nog nooit geweest!
maar ook Chicken Lips - Die snappen hoe het werkt