Dj Tiësto zal voortaan aan alle uitzendingen van het eredivisie-voetbal vooraf gaan. De muziek zal ook door de stadions schallen voor de wedstrijd. De tune werd gisterenmiddag ten horen gebracht op een bijeenkomst met de nieuwe sponsors van de eredivisie. De muziek moet eenzelfde effect hebben als de tune van de Champions League.
In het nieuwe seizoen zullen spelers ook allemaal met herkenbare badges op de mouw spelen. Daarop staat het logo van de eredivisie en de naam van een goed doel. De kampioen zal als enige met een gouden uitvoering van de badge spelen.
Bron: Algemeen Dagblad
Jun-30-2005 07:01
basd
progression
Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere
** Insert obligaat "leuk voor hem hoor, heel leuk"-statement **