Kamerat av meg (Kumar)tok flyet fra Trondheim ned hit til Oslo, så delte vi en 70cl Bombay Sapphire Gin! Det resulterte i en 3,5 timers back 2 back proghouse fylle-session: Enjoy DOWNLOAD HERE Tracklist: 01: Exaudio - Intro (Samples from Chemical Brothers - Galvanize (Switch Remix)) 02: Roman Lieske - The Bass Drive (Advance Mix) 03: Dario Nuñez & David Vio - Festen Roose 04: Ahmet Ertenu - Why (Derek Howell remix) 05: Mendo - Watermelon (Mendo's Iberican mix) 06: Alican and Soner - Horus (Murat Uncouglu remix) 07: Christian Cambas - Flight 403 (Paul Rogers Mix) (Exaudio Edit) 08: Alucard - Late summer fields 09: Mansa - Dreams (Monkz Rmx) 10: Weekend Players - I'll be there (Gabriel & Dresden remix) 11: Hernan Cattaneo & Dean Coleman - Behind The Music 12: Damien Heck feat. Michelle Chivers - Deep reveal (Baunder remix) 13: Sergio Fernandez - Unforgettable Summer 14: Ferry Corsten - Holding On (Luke Chable's Big Room Mix) 15: Tony Thomas - Whole New Way Of Funk 16: Clubbervision - Beyond Frontiers (Thomas Penton remix) 17: The Music - Breakin (Redanka Dub Mix) (Exaudio DJ Tool Edit) 18: Andy Moor - Halycon 19: Stereo Star - Utopia (Dylan Rhymes Never Satisfied Dub) 20: Dominic Plaza - Sounds Rushing (David West Mix) 21: Gabriel & Dresden - Arcadia (Özgür Can Remix) 22: Meat Katie & Elite Force - The Fabulous Mint 400 23: Nikola Gala - Next Room 24: Reflekt Feat Delline Bass - Need To Feel Loved (Seb Fontaine & Jay Ps Type Remix) 25: Mario De Bellis - How Does It Feel 26: Santiago Nino - Believe (Max Graham Sidechain Mix) 27: Stef Vrolijk & 16 Bit Lolitas - The Homestretch 28: Matt Darey pres. Li Kwan - Point Zero 2004 (Leama & Moor remix) 29: Chimera - In Deep (Aiden Lavelle Remix) 30: Radiohead - Go to sleep (Leama & Moor remix) 31: Audioholics - External Key (Perry O'neil Remix) 32: Rico Soarez - Sex slave 33: Sundawner - Sorrow 34: Nick Thompson - Spice fire 35: Synergy - Hello Strings 36: Rouzbeh Delavari - La La La (Özgür Can Remix) 37: Eelek Drums - 3rd Experience (Part 2) 38: Peace Division - Take me (I'm yours) 39: Intelligence Syndicated - A Little Hazy Morning 40: Enmass - Beyond horizon 41: Varian - Endless Desire (Mark Otten's Energetic Mix) 42: Armin Van Buuren Feat Justine Suissa - Burned With Desire (Rising Star Vocal remix) 43: Santiago Nino - Mirage 44: Ave Mea - In the end 45: Starsign - Taurus 46: Pulser - Cloudwalking 2005 47: Xerxes - Eventyr
___________________ I'd rather be hated for who I am, than loved for what i'm not !!
Skal høres.
___________________ ^ ^ O_- --- | \ / / \
Hadde Halycon på cdr, husker ikke helt hvor jeg fant den, var vel på en av hubbene på DC vil jeg tro
quote:Originally posted by Kumar Hadde Halycon på cdr, husker ikke helt hvor jeg fant den, var vel på en av hubbene på DC vil jeg tro hum.. tho, ett kult sett
Heh, er en reconstruction.. Noen som vil ha ?
Vippet litt over på en rar side mot slutten der, men ser bra ut ellers
Thanks man!