Is het mss een goed idee om alle feestjes op koninginnedag (en eventueel koninginnenacht)hier te vermelden.
Ik, als domme Belg, plande een tripje naar een der Nederlandse schone steden met koninginnedag en hoopte van erges een leuk feestje te kunnen meepikken.
Suggesties??
Apr-05-2005 10:10
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
je kan ook gewoon de threads in de gaten houden... Ik probeer de datum altijd vooraan te zetten.
Wat er nu bij mij bekend is
29e
's avonds ISOS4 release party HMH, Amsterdam
30e
overdag Armin's feestje Garenmarkt, Leiden
overdag Boulevard Of Dance, Dordrecht (geen aanrader tho)
's avonds Sharam van Deep Dish in Panama, Amsterdam
In amsterdam zijn overdag op veel pleinen ook feesten.
29e
Everybody vs Chemistry - Now&Wow, Rotterdam (o.a. Deep Dish en Sander Kleinenberg)
Gem Sessions vs SouthSideGrooves - Poema, Utrecht (o.a. Secret Cinema en Alexander Kowalski)
___________________
moo.
Apr-05-2005 16:04
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
VR 29-04-2005 Ghosttown Vechtsebanen Utrecht
Vlammen & Abrataxi
Neofeit
Paul Elstrak
Pro-mof
Robot & Mc Koe
Voel je die Bass-D & King Kong Matthew
Darkravert
ZA 30-04-2005 Mayday Dortmund
Chris Liebling
Dr. Rotte
Ferry Kotsen
Joey Balram
Boris Korn
Westbang
Apr-05-2005 16:58
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
^^^ LOOOOL @ die sig
Apr-05-2005 17:00
sndh
'dispels & contradicts'
Registered: May 2003
Location: Amsterdam
30-04
Earth Queensday Open Air, Westerstraat Amsterdam, 13:00 - 21:00
Originally posted by dj_spare
30-4 Ali B in Arnhem
Yes! Kan ik hem eindelijk eens live zien! Hij is echt wel vet de beste, want hij heeft ook vet veel TmF AwArDs gewonnen. Ik hoop ook dat Marco B. er is, samen zijn zij echt vet cool. Ik kan me geen leven voorstellen zonder Ali B.
___________________
- Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten -
Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
Apr-06-2005 11:10
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by tango
29-04 Ozgur Can @ Exposure
Je vergeet Remy en nog wat andere best gave namen. Goed alternatief voor de Now&Wow!
Maar voor mij is het:
29-04 Veel bier @ Koninginnenach
___________________
"Life is all about choices & respect"
Apr-06-2005 11:54
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by SnuggLe
29-04 Veel bier @ Koninginnenach
goed bezig Bram Dat ga ik ook doen en ga dan 30-04 nog ff beter door