BeTA ID Contest 05
De 5e editie alweer. Wegens de gelijke stand in de vorige editie wordt deze georganiseerd door TOR en mij. Eerste 25 IDs zijn door TOR, de laatste door yours truly. We hebben beiden ons best gedaan; TOR doet een effort om wat variatie te brengen; ikke, wel iedereen weet dat ik een tranceaddict ben . Meer moet er niet gezegd worden, denk ik; verdere info: hieronder.
Enjoy 
Het systeem werkt als volgt.
Er zijn 50 samples om te ID�en. Als je de artiest, de titel of de remix correct raadt, verdien telkens je 1 punt. Als het dus een remix betreft, kun je tot 3 punten verdienen. Bij een original mix 2 punten (artiest en titel). Een voorbeeld met Junkie XL - Breezer (DJ Tiesto Remix):
- Junkie XL - ?? -> 1 punt
- ?? - Breezer (DJ Tiesto Remix) -> 2 punten
- Junkie XL - Beauty Never Fades (DJ Tiesto Remix) -> 2 punten
- Junkie XL - Breezer (DJ Tiesto Remix) -> 3 punten!
Als het gewoon om de original mix gaat of om een radio edit, hoef je dat niet te vermelden.
De winnaar komt in de Hall of Fame van ID-contestwinnaars en heeft de eer om de volgende wedstrijd samen te stellen.
Hall of Fame van ID-contestwinnaars:
1 - Classics Edition: Belgian Bonzai - 79 ptn (67,5%).
2 - Bonzai Edition: Soliplex - 77 ptn (66,4%).
3 - Remix Edition: Jasperovitsj - 93 ptn (62%).
4 - _ : TOR & Belgian Bonzai - 99 ptn (75,5%).
In het .rar-bestand zit een .txt waar je al je antwoorden kunt invullen. Het ingevulde .txt-bestand zend je door naar ons e-mailadres: the _ bilberry *at* pandora *dot* be OF nu *dot* trance *at* trance *dot* nu. In je e-mail vermeld je je TA-gebruikersnaam. Je kunt zoveel updaten als je wilt.
Als je dat liever wenst, kun je ons je antwoorden ook gewoon PM�en. Mag ik vragen dat je, eens dat je naar iemand gezonden hebt, je naar die persoon blijft zenden, tenzij je de hele lijst van reeds gevonden tracks doorzendt. Je mag zoveel updaten als je wilt. Binnen de vastgelegde termijn uiteraard.
We voorzien een kleine 3 weken om je antwoorden door te sturen (dat moet genoeg zijn, denken we). De wedstrijd loopt met andere woorden af op de nacht van 4 op 5 juni, om middernacht. De resultaten en de correcte antwoorden worden een van de daaropvolgende dagen bekendgemaakt.
Je kunt het .rar-bestand met de 50 samples hier downloaden:
BeTA ID Contest 05 (rechtermuisknop, opslaan als)
Gelieve geen antwoorden in deze thread te plaatsen.
Veel plezier!

Last edited by Belgian Bonzai on May-17-2005 at 01:18
|