Zijn er nog mensen met speciale voornemens voor het jaar 2002 ?? ik : - beetje meer sporten. - beetje meer feesten. - beetje meer drinken. - iets minder werken ( zal m,n baas leuk vinden )
___________________ 2 bier a.u.b.
lol, Marcel... Ik ga net komende jaar minder uuh... uuuh.... Sja, eigenlijk helemaal nix aan mijn levensstijl veranderen... Meer Feesten, dat zeker, maar daar houst het ook bij op... GReeTZ
___________________ ..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
voornemens? whehe...meer feesten idd! Maar daar blijft het bij mij ook bij...
uuuuh..ja.....eeeeeh ik heb eigenlijk geen goede voornemens, mischien toch maar es een gaan verzinne
ik ga maar feesten bezoeken.........en minder drinken......denk ik
___________________ Allemaal gelul!!
quote:Originally posted by Blik goeie voornemens.....hmm zou het echt niet weten, ik doe alles al perfect Je zou bijv lief kunnen gaan doen tegen Josta en zij tegen jou natuulk
Uhh , ik ga denkik maares veel veranderen , vonnet nogal n kutjaar
ehhhh....meer feesten, overgaan(toch wel handig), en van buuren, corsten live zien Greetz Muppet
k heb opzich wel lachen jaartje gehad.. wat te verandre? mja.. k bedenk nog wel wat..
___________________ - - http://www.rustzachtpim.tk/ - - Rust Zacht Pim
quote:Originally posted by Muppet overgaan(toch wel handig Greetz Muppet [/B] Owja, kmoet ook nog ff slagen.....hmm moet er nog veel aan mn tentamencijfers veranderen veranderen