Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > film + trance
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Adrien
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2005
film + trance

Salut à tous !
Je me présente, je m'apel Adrien bientôt 18 ans et fan de zic électronique en particulier de trance depuis que j'ai 8 ans (et ouais lol). Bref me suis inscrit sur le forum depuis un bail mais j'ai jamais poster (trop con, mrd lol).

Alors j'ai eu l'idée de faire un thread sur les films qui ont comme BO de la musique trance et malheureusement c'est plutôt rare. (vi je suis rédac sur un site aussi : www.horreur.com, merci de y jeter un oeil si cela vous interesse).
Donc là j'ai en tête qu'un seul film qui a une BO avec des morceaux trance, il s'agit de la comédie britannique "Kevin & Perry".

Allez, n'hésitez pas à dire les films que vous connaissez comme ça.

Old Post Apr-16-2005 15:30  France
Click Here to See the Profile for Adrien Click here to Send Adrien a Private Message Visit Adrien's homepage! Add Adrien to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rivera
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

Heu... Human Traffic et peu etre Transpotting!!

Old Post Apr-16-2005 15:35  France
Click Here to See the Profile for Rivera Click here to Send Rivera a Private Message Add Rivera to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_switchit
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

blade

Old Post Apr-16-2005 15:50  Switzerland
Click Here to See the Profile for dj_switchit Click here to Send dj_switchit a Private Message Visit dj_switchit's homepage! Add dj_switchit to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Adrien
Senior tranceaddict

ouais Blade c'est vrai mais cela reste léger quand même, regardez Kevin & Perry vous allez voir.

Old Post Apr-16-2005 16:33  France
Click Here to See the Profile for Adrien Click here to Send Adrien a Private Message Visit Adrien's homepage! Add Adrien to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_Marco_
emruh firhf moize

Registered: Oct 2001

Zurdo avec une Bo made in PvD

Old Post Apr-16-2005 17:11  France
Click Here to See the Profile for _Marco_ Click here to Send _Marco_ a Private Message Add _Marco_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

Il y a un film avec John Digweed, mais je ne me rapelle plus du nom

Même qu'il joue dans un club, et il doit passer des titres prédéterminés à l'avance pendant que des gars font un casse au sous sol

Old Post Apr-16-2005 17:15  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Adrien
Senior tranceaddict

Cool les amis de répondre.

Marco merci je connais pas ce film, bien envie de le voir maintenant, tu peux expliquer un peu l'histoire ?

Pour IDS, ça serait cool que t'arrive à dégoter le titre du film !

Old Post Apr-16-2005 17:37  France
raph93
Red Eye to Tel Aviv

Registered: Sep 2004

quote:
Originally posted by Adrien
Cool les amis de répondre.

Marco merci je connais pas ce film, bien envie de le voir maintenant, tu peux expliquer un peu l'histoire ?

Pour IDS, ça serait cool que t'arrive à dégoter le titre du film !

Zurdo c un film mexicain

http://imdb.com/title/tt0365967/

PRYDAddict | fiché au grand VANDITisme | jump the next plane to...EWR, TLV, LAX, LAS, SFO, DEN...

Old Post Apr-16-2005 17:43  France
Click Here to See the Profile for raph93 Click here to Send raph93 a Private Message Visit raph93's homepage! Add raph93 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_Marco_
emruh firhf moize

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by raph93
Zurdo c un film mexicain

http://imdb.com/title/tt0365967/

ouai ca parle d un gamin qui joue aux billes

Old Post Apr-16-2005 19:59  France
Click Here to See the Profile for _Marco_ Click here to Send _Marco_ a Private Message Add _Marco_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massi
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by _IDS_
Il y a un film avec John Digweed, mais je ne me rapelle plus du nom

Même qu'il joue dans un club, et il doit passer des titres prédéterminés à l'avance pendant que des gars font un casse au sous sol

Ca s'appelle "Groove" et JD y joue le Bedrock 01: heaven scent...

Old Post Apr-16-2005 20:25  Monaco
Click Here to See the Profile for Massi Click here to Send Massi a Private Message Add Massi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
je sais plus si c'est vraiment de la trance dedant, mais ce sont quand meme 2 films que j'ai bien aimé
ce sont 2 films allemand

- Cours Lola cours. (Lola rennt) de Tom Tykwer
- Après la Love Parade. de Christoph Star

le style musical c'est plutot ce qui passe pendant la love parade (ce qui parait plutot logique pour le 2iem )
par contre autant le 1er est trouvable facilement, vu que je l'ai en dvd, autant le 2iem j'ai un peu des doutes

Old Post Apr-16-2005 21:03  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj dany lyon
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2004

Adagio for Strings

Ca vous parle ?

C'est pas la zik d'une scène mythique d'un film de guerre.

Genre : Platoon ou Apocalypse Now ??? J'ai un doute mais sûre c'est l'un des 2.

Old Post Apr-17-2005 00:12  France
Click Here to See the Profile for dj dany lyon Click here to Send dj dany lyon a Private Message Visit dj dany lyon's homepage! Add dj dany lyon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > film + trance
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCan You Hear Me? [2025] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Mackenzie feat. Jessy - "Innocence" (DJ Tiesto's Magikal Remake) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:32.

Forum Rules: