I am a fellow TA from Miami, Florida that will be traveling to Holland to see the Youth World Cup from June 10- June 26th. I was wondering if there were any parties or events going on during that time in Holland, Beligum, or Germany. Please let me know. I greatly appreciate it.
Is anyone else going to go to any of these games?? Let me know....
Regards,
Luis
Apr-20-2005 19:26
Muppy
Bankzitter #1
Registered: May 2004
dat jeugd wk is wel een mooi iets trouwens, op 1 mna grootste fifa evenement dat er is, toch mooi dat het in zo een landje als hier kan gebeuren
Apr-21-2005 08:52
BaRTeZ
Unknown Artist
Registered: Oct 2002
quote:
Originally posted by Daveje
dat jeugd wk is wel een mooi iets trouwens, op 1 mna grootste fifa evenement dat er is, toch mooi dat het in zo een landje als hier kan gebeuren
Inderdaad, en ook leuk dat ze nu gekozen hebben voor de speelsteden die wat minder voor de hand liggen, zoals Doetinchem, Emmen, Enschede en Kerkrade!
Misschien dat ik nog naar Doetinchem ga om te kijken
Apr-21-2005 14:57
Jappio
.
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by BaRTeZ
Inderdaad, en ook leuk dat ze nu gekozen hebben voor de speelsteden die wat minder voor de hand liggen, zoals Doetinchem, Emmen, Enschede en Kerkrade!
Misschien dat ik nog naar Doetinchem ga om te kijken
Ze hadden er ook best wel 1 in het westen van het land kunnen doen, vind het nu echt te ver weg
Apr-21-2005 17:16
BaRTeZ
Unknown Artist
Registered: Oct 2002
quote:
Originally posted by Jappio
Ze hadden er ook best wel 1 in het westen van het land kunnen doen, vind het nu echt te ver weg
Worden ook wedstrijden gespeeld in Utrecht. Dat is toch westelijk genoeg? Ben je zo met de trein + bus
Apr-21-2005 20:36
Daveje
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
alleen dat stadion van emmen vind ik nou niet echt een plaats voor de wedstrijden van brazilie enzo..