De nieuwe vaste clubavond van Ferry slaat in als een bom. L.E.F. staat voor Loud Electronic Ferocious en dit zijn precies de ingrediënten voor het nieuwe, gelijknamige album.
De nummer 5 dj van Nederland biedt tijdens de L.E.F-avonden in verschillende clubs het publiek de mogelijkheid alvast van zijn nieuwe album te ‘proeven’. Zijn sets weerspiegelen het karakter van de plaat en dat is natuurlijk goede promotie.
Het album komt volgend jaar aan het einde van de zomer uit. Nog even geduld dus, maar tijdens de L.E.F. feesten krijg je in ieder geval alvast wat voorproefjes. Hou de agenda in de gaten voor het wanneer en waar.
Originally posted by tijs08
nou nu maak je me wel megabenieuwd!
uhm, ik weet niet, was in een soort mega tmf-fan modus ofzo toen ik dat typte.
Mar-22-2005 19:37
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Met tracks zoals Cubikated en I Love You komt het zeker goed met Ferry's Album. Right of Way vind ik ook een superalbum en ook beter dan z'n System F album, die wel tegenviel.
Mar-25-2005 18:12
Ultravibe!
Choose freedom
Registered: Mar 2003
quote:
Originally posted by moogwai
Met tracks zoals Cubikated en I Love You komt het zeker goed met Ferry's Album. Right of Way vind ik ook een superalbum en ook beter dan z'n System F album, die wel tegenviel.
De platen die je noemt zijn inderdaad super vet. Ik vind Ferry van de Nederlandse trance-djs zeker de beste producer!
Mar-26-2005 13:45
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
Ik zie net op de site van de Thalia Lounge staan dat minimum leeftijd 25 jaar is, gaat dat een probleem worden?