So, bijlange nog niet af, maar wou toch al eens wat input krijgen. Was het hier juist op 't werk nog eens aan 't beluisteren en 1 ding wat me direct opvalt is dat de snares veel te luid staan. De melodie moet ik ook 'n beetje meer variatie insteken, want die begint echt tegen te steken op de duur vind ik. Een beetje extra geluidjes hier en daar zouden ook niet misstaan. Maar da's nu juist 't probleem, ik weet wat er aan scheelt, maar tlukt me nooit van het deftig te krijgen zoals ik het wil.
Tom, je weet dat ik hem goed vindt, maak hem snel af!
Apr-26-2005 18:15
Nyah
Registered: Dec 2003
I like
Apr-26-2005 19:00
xcape
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2002
Ik zou er om te beginnen een stuk meer percussie in stekken. Ofwel staat de rest zo zacht en hoor ik enkel de closed hi hat. Probeer ns een andere kick en een compressor op al het slagwerk. Der compressor die op de mix staat staat iet wat overdreven in gesteld zoals tor al vermelde.
Ik zou ook nog enkele extra geluiden toevoegen dat maakt het geheel minder eentonig. Begin misschien met een extra bassline met iets meer mid. Het id is niet slecht maar de uitwerking is nog vrij mager.
Apr-28-2005 15:06
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by xcape
Ik zou ook nog enkele extra geluiden toevoegen dat maakt het geheel minder eentonig. Begin misschien met een extra bassline met iets meer mid. Het id is niet slecht maar de uitwerking is nog vrij mager.
hij is dan ook zijn post begonnen met de zin "het is nog lang niet af"...