Ik ben de voorbije weken tamelijk veel bezig geweest met producen hieronder een rework van een nummer dat ik vorige zomer gemaakt heb. Tis nog wel vrij ruw maar het zegt toch al iets. Laat maar even weten wat je er van vindt.dj Xcape- way of state thx
Niets vernieuwend, veel van hetzelfde, soft, maar zeker blijven proberen!
Keb u gezien op de Zillion Contest was nogal begaaide boel daar, zeker toen die DJ Ratzinger bezig was LMAO
___________________ FRVADE THE HARDEST INTERNET ENIGMA JIMS!
idd niet echt origineel ofzow, maar tis weer lekker uplifting
___________________ listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul
Hehe toen wij daar waren viel het nogal mee met momenten wast daar een hennig zotte bedoening @ gladius: mja ik vin da er te weinig uplifting stuff meer uitkomt vandaar dus dak probeer wa pompende uplifting tracks te produceren
ik vind dit ver van soft, hoor.. wat een build-up je beste productie tot nu toe, denk ik
dan zeg ik hier wel eens af en toe dat Dj Xcape goed kan producen en dat post hij een van zijn minste nummers, voor mij dan toch
___________________
deze track klinkt veelbelovend! Doe zo voort zou ik zeggen!
___________________ vylix.be
zeker nie slecht, maar beyond the horizon vink wel een pak beter.
___________________ http://onderlegger.cinebelblogs.be/
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA