Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > McHärmapor!
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000
Jester McHärmapor!

Idag fick jag mig allt ett gott skratt när jag läste tidningen....
Som ni säkert vet så har McDonalds en kampanj där man säljer hamburgare till helt "flippade" priser! 6 kr kostar dom varje tisdag och torsdag endast...alla har ävl sett eller hört detta.....
Idag när jag satt och läste aftonbladet på väg till jobbet så såg jag en annons från våra konkurenter "MaX" hamburgekedjan.
Ungefär så här stod det:

Extraerbjudande på MaX just nu!

Hamburgare av äkta svenskt kött!

----Bild på hamburgare-----

Endast 6 kr på tisdagar och torsdagar!
Extraerbjudande just nu!

Våra hamburgare är 11% STÖRRE än alla andra hamburgare som kostar
6 kr!

^^^^ HAHAHAHAHA......vilka hamburgare kan dom då ha syftat på?
Vi tyckte detta var jävligt roligt på donken iaf....

Old Post Nov-28-2001 00:46 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
[A|ienFactory]
trancEaddict in JAIL

Registered: Dec 2001
Re: McHärmapor!

Det är ju bara McDonalds som konkurrerar med dem. Finns ju inga andra kedjor, lol. Och det är bara de se säljer för 6 kr. Själv äter jag inte mycket hamburare, men jag åt på max i lördags. Inget utöver det vanliga, lite billigare kanske, men det var ju kampanjpris oxå. Ganska sjukt, de försöker på allvar konkurrera mot McDonalds. Här i Norrköping har de få förutsättningar för att lyckas, de ligger nästan 2 km från stan, bakom bussterminalen i mittten av ingenstans. Det finns varken gångväg eller cykelväg dit. Man kan bli dödad av att gå över alla jävla vägar för att komma dit.

Old Post Nov-28-2001 09:05 
Click Here to See the Profile for [A|ienFactory] Click here to Send [A|ienFactory] a Private Message Visit [A|ienFactory]'s homepage! Add [A|ienFactory] to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

det har bara hänt att mcd har konkurrerats ut på 2 ställen i världen... ett av dom var i umeå, utkonkurrerad av max...

Old Post Nov-28-2001 09:07 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Re: Re: McHärmapor!

quote:
Originally posted by [A|ienFactory]
Det är ju bara McDonalds som konkurrerar med dem. Finns ju inga andra kedjor, lol.

Precis...det är juh det som är så jävla kul..att dom försöker dölja det på något sätt......

Old Post Nov-28-2001 10:58 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

Tacka vet jag Tensta grillens 10 krs hamburgare... Dom e nice!!!

Old Post Nov-28-2001 12:48  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

quote:
Originally posted by reveal
det har bara hänt att mcd har konkurrerats ut på 2 ställen i världen... ett av dom var i umeå, utkonkurrerad av max...

Nja, det är inte hela sanningen. Skaen var den att Umeåborna ville ha bestick när de åt hamburgare (något man kan få på Max) men McArnes vägrade kategoriskt att ge efter för det kravet vilket ledde till att alla gick till Max istället. Så man kan säga att de konkurrerade ut sig själva.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Nov-28-2001 16:13  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by Aendy
Umeåborna ville ha bestick när de åt hamburgare

HAHA fan vilka fjanterier!!!!! O fjantigt av donken att inte ge dom det heller...

Old Post Nov-28-2001 18:02 
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Den bästa kedjan i min mening är Frasses som är ett Norrlands fenomen, dom flesta vet nog inte vad det för kedja men fan så bra dom e. Själv gjorde jag lumpen i Luleå så jag har testat det där.

Har ett par polare som kommer från Umeå, så ibörjan när vi skulle käka burgare så var det bestick fram, jag frågade bara va fan dom höll på med, å dom kallar sthlm för fjoll träsk....

Annars blir jag glad om jag bara får med allt jag beställer, vilket sällan sker, från Mc D.
BTW, luncha på Mc D vid Odenplan idag, blev en big & co.

Last edited by SteveTranz4ever on Nov-28-2001 at 18:20

Old Post Nov-28-2001 18:11  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WhiteRussian
Hooked on smack

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Själv gjorde jag lumpen i Luleå så jag har testat det där.

Var du tvungen att göra lumpen, och i Luleå till råga på allt, stackars dig,

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post Nov-28-2001 20:58  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fruktsoppa
Supreme tranceaddict

ärligt

MaX har de absolut godaste hamburgarna.. om ni inte testat, åk till närmaste max(i sthlm finns det i solna).. det är godis..
faan, max o burger king borde gå ihop, o sälja max hamburgare o bk's pommes frites.. åhh.. *sukta*

Old Post Nov-29-2001 20:40  Sweden
Click Here to See the Profile for fruktsoppa Click here to Send fruktsoppa a Private Message Visit fruktsoppa's homepage! Add fruktsoppa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Vitryss

Var du tvungen att göra lumpen, och i Luleå till råga på allt, stackars dig,

att göra lumpen var ngt av det roligaste jag har gjort faktiskt...

Old Post Nov-29-2001 22:30 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001
Re: Re: McHärmapor!

quote:
Originally posted by [A|ienFactory]
Det är ju bara McDonalds som konkurrerar med dem. Finns ju inga andra kedjor, lol. Och det är bara de se säljer för 6 kr. Själv äter jag inte mycket hamburare, men jag åt på max i lördags. Inget utöver det vanliga, lite billigare kanske, men det var ju kampanjpris oxå. Ganska sjukt, de försöker på allvar konkurrera mot McDonalds. Här i Norrköping har de få förutsättningar för att lyckas, de ligger nästan 2 km från stan, bakom bussterminalen i mittten av ingenstans. Det finns varken gångväg eller cykelväg dit. Man kan bli dödad av att gå över alla jävla vägar för att komma dit.

nej det e sibylla dom ska konkurera me..

Old Post Nov-29-2001 22:34  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > McHärmapor!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackunknown mix for Chicane-Locking Down [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMEO - Sleepless (John Johnson Remix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:40.

Forum Rules: