Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > כמה שהחיים הפכו להיות זולים כאן
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Meltdown
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2004
Location: ramat-gan
Sad כמה שהחיים הפכו להיות זולים כאן

כבר הרבה זמן, אני מסתובב עם תחושה, שהחיים כאן הפכו להיות זולים מאוד. ואני לא מדבר עכשיו על סכנת הפיגועים, בלי לפתוח פה לשטן, אלא על כך שהאלימות בכל תחומי החברה הישראלית ממשיכה במגמת העלייה הקבועה, והמאוד מדאיגה שלה.
בכל תחומי החיים כאן, נהיה פשוט ג'ונגל אחד גדול, אסור להסתכל בכלל על בחורות במועדון שלא לדבר על להתחיל איתן, כי לך תדע מה יקרה אחר כך, כפי שדברים קרו בסוף השבוע האחרון. מה גם שהוצאתם של האנשים המעורבים בקטטות מחוץ למועדון, ממש לא פותרת את הבעייה, אלא רק מחמירה אותה.
כך גם בכל הקשור לחוסר תרבות הנהיגה כאן בארץ, אני ממש מרגיש שאני יוצא כביכול ל "מלחמה" בכל פעם שאני נוהג, אנשים מסכנים לא רק את עצמם אלא גם אנשים אחרים בנהיגה פרועה ומסוכנת.
הבעייה היותר גדולה היא, שכרגע העונשים שניתנים ע"י המשטרה בכל הקשר לדקירות שמובילות לפציעה או לרצח במועדונים, וכך גם בהרבה מקרים, בכל הקשור לנהיגה פרועה ומסוכנת בכביש, לא מרתיעים מספיק.
לא זכור לי כזה מקבץ של אירועים במועדונים, לפני כ 4-5 שנים, לכן אני חוזר ואומר, החיים כאן נהיו זולים, אנשים שמרגישים שכבודם נפגע, דוקרים כדי לצאת "גברים" או שמוסתים לכך ע"י החברים שלהם, וכך גם בהרבה מקרים על הכביש.

מעניין אותי לדעת מה דעתכם בנושא


___________________
no music no life!!!
brit music is the music!
john "OO" fleming - vertigo in the mix, what a track!

Old Post May-03-2005 06:16  Israel
Click Here to See the Profile for Meltdown Click here to Send Meltdown a Private Message Add Meltdown to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sh33p
disco fvrd, house flvrd..



Registered: Jun 2004
Location: Tel Aviv, Israel

מסכים איתך בהחלט... אין לי מה להרחיב בנושא, אני רק אציין מקרה שהיה לחברים שלי
קיבלו מכות מחוץ למועדון הקווינס בת"א, 2 מהם נדקרו ועוד איזה כמה אכלו מכות רצח
למה החברים שלי קיבלו מכות?!?!
כי כנארה איזה כמה ערבים התחילו עם הבנות שבאו עם החברים שלי בתוך המועדון והם לא רצו לצאת פראיירים כי הם משחקים אותה גנסטרים מפרדס כץ,
השומרים העיפו את כולם החוצה ובסוף באו עליהם איזה 50 ערבים מחוץ למועדון.
מזל שהחלטתי לוותר על השישי השגרתי בקווינס
כל זה קרה בערך לפני שנה
המצב במועדונים ממש ממש קשה, לפני שנה שהייתי הולך למסיבות שכונה כמו בקווינס או בסטודיו 49 בחיים שלי לא היה דבר כזה שאין מכות
תמיד אנשים הלכו מכות...
לא יודע מה הפתרון, אבל הממשלה או משדר החינוך או מישהו חייב לעשות משהו
מצידי שישימו בכניסה למועדונים שער מברזל כמו בנתב"ג שיצפצף מנייר כסף שעוטף את האורביט.

Old Post May-03-2005 08:30  Israel
Click Here to See the Profile for sh33p Click here to Send sh33p a Private Message Add sh33p to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dan_yarok!!
Senior tranceaddict



Registered: Oct 2004
Location: haifa.israel

כן..גם אצלנו בחיפה מסיבה בחיים אבל בחיים לא תעבור בשלום...
בגללז ה כמעט סגרו לנו את האומן פעם אחרונה שהיה יריות..אבל זה נהיה כבר די קבוע...מנסים למנוע אצלנו דדקירות אז מי שנתפש עם סכין ישר לבית סוהר לשנה לא משנה בן כמה אתה..אבל הם שני ימי שישי עשו את זה וזהו..
בכלליות מה שאתה אומר נכון..זה מכה מה שהולך פה.ואי אפשר לבלות ואי אפשר לצאת בלי לדאוג...
אני אישית כבר רגיל לזה וגם קרו לי כמה פעמים מקרים איך שהוא תמיד יצאתי מזה...


___________________
~*+Trance is a classic music of the modern style~*+

Old Post May-03-2005 09:43  Israel
Click Here to See the Profile for dan_yarok!! Click here to Send dan_yarok!! a Private Message Add dan_yarok!! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
yaman
בעל מידות טובות



Registered: Sep 2003
Location: Jerusalem , Israel

אי אפשר שלא להסכים למה שכתבתם כאן כי הכול נכון

החיים כאן נהיים ממש נסבלים וצריך למצוא פתרונות לכול דבר ואפילו יותר טוב צריך לחפש אשמים

אבל את מי אפשר להאשים?

כבן אדם דוקר אדם אחר זה יכול להיות מכמה סיבות

אחת זה קודם כול החינוך שהוא קיבל בבית ואיזה אופי נוצר עקב זה

שתיים זה את המצב הבטחוני..... כן המצב הבטחוני... אמרו כאן שלא היו מקרים כאלה לפני 4-5 שנים וזה בגלל שלפני 4-5 שנים האינטיפאדה התחילה והשנאה עלתה כמה דרגות וזה ממש חראה

הרי בן אדם שכול יום עסוק בכעס יהיה גם עסוק בכעס כלפי אחרים

כול הפיגועים רק בעצם גורמים לנו גם להתאחד כעם וגם מתחילים להיות צרי עין אחד כלפי השני ואת כול העצבים אנחנו מוצאים על אנישם שהתחילו עם החברה שלנו

כן המצב זין ויש כאלה שיגידו שאפשר לתקן...... ואני לא סותר את זה


___________________

Old Post May-03-2005 14:27  Israel
Click Here to See the Profile for yaman Click here to Send yaman a Private Message Add yaman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
markfeldman
Officer & a Gentelman



Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner

חבר'ה זה יחס ישר:

ככל שרמת החיים בישראל ומצב הרוח הלאומי יהיו בירידה, כך תהא יותר פשיעה.

תסתכלו מה קורה בצפון אירופה, ותבינו.

יש לנו הרבה מה ללמוד מהם...

ובלי שום קשר (ואולי כן..), אחחח אמסטרדם !


___________________
WAITING FOR (06-06-2009):
Jamie Ballantyne - My Heart
Ferry Corsten feat. Betsie Larkin - Made Of Love
Mr. Sam feat. Claud9 - Cygnes
David Forbes feat. Antonia Lucas - Because of You
Harry Lemon vs Interstate - I Found Tiga
Motorcycle - Around You
RR Workshop - Electrolux w/ Ridgewalkers featuring EL - Find (Acappella)
Miller & Divini – Many Years

Old Post May-03-2005 16:28  Israel
Click Here to See the Profile for markfeldman Click here to Send markfeldman a Private Message Add markfeldman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by yaman
אי אפשר שלא להסכים למה שכתבתם כאן כי הכול נכון

החיים כאן נהיים ממש נסבלים וצריך למצוא פתרונות לכול דבר ואפילו יותר טוב צריך לחפש אשמים

אבל את מי אפשר להאשים?

כבן אדם דוקר אדם אחר זה יכול להיות מכמה סיבות

אחת זה קודם כול החינוך שהוא קיבל בבית ואיזה אופי נוצר עקב זה

שתיים זה את המצב הבטחוני..... כן המצב הבטחוני... אמרו כאן שלא היו מקרים כאלה לפני 4-5 שנים וזה בגלל שלפני 4-5 שנים האינטיפאדה התחילה והשנאה עלתה כמה דרגות וזה ממש חראה

הרי בן אדם שכול יום עסוק בכעס יהיה גם עסוק בכעס כלפי אחרים

כול הפיגועים רק בעצם גורמים לנו גם להתאחד כעם וגם מתחילים להיות צרי עין אחד כלפי השני ואת כול העצבים אנחנו מוצאים על אנישם שהתחילו עם החברה שלנו

כן המצב זין ויש כאלה שיגידו שאפשר לתקן...... ואני לא סותר את זה


יאמאן
ברוך הבא לעולם הבוגרים
אני כל כך מסכים עם משכתבת פה...
קשה לי להאמין שזה אותו בן אדם קיצוני יחסית ששונא ומייחל למותם של כל הערבים שכתב תפוסט הזה
ישר כוח! נהניתי לקרוא!

יאמאן נגע בין השאר בנקודה שלא הרבה אומרים כי גם משיכול לראות תנקודה הזאת מבין שלא כולם יסכימו איתה אולי
וזו הנקודה של הפניית הלחצים הכעסית והשנאה שלנו עקב האינתיפאדה דווקא כלפי אנשים שונים מאיתנו אך מעמנו שלנו..
המצב גרוע מאוד בארץ וכל משמכיר אותי פה יודע שבשום נושא כמעט (חוץ מאולי אהבתי למרקוס שולץ ) אני לא מחזיק בדיעות קיצוניות
ובכל זאת כאן יש לי מחשבה שתמיד מלווה אותי והיא כזו
משלא רוצה להדקר
משלא רוצה להגרר לסיטואציה שבה מישהו או הוא או מישהו אחר יכול להפגע בה זה פשוט לא יקרה לו.

אני חושב על זה תמיד וזו המסקנה שאני מגיע אליה
הרי כל הרציחות שמתרחשות לאחרונה הן לא תוצאה של שנאה
אלא שילוב של כמה גורמים שברגע שניצת ניצוץ הכעס בהתאם לאופי המיוחד של אותו אדם ולכלי הנשק שהוא מחזיק אצלו יכול להפוך אותו לרוצח בפונטציה
הוא נדלק כמו אש ומשצריך זה לא לשפוך עליו שמן
אלא לכסות אותו בחול
הבעיה היא שלצערי רוב האנשים כמו שכבר הוזכר פה יעדיפו ברגע של חוסר מחשבה (חלק גם ברגע של מחשבה) לאבד את חייהם ולא לאבד את כבודם
וזה דפוק לגמרי שכל שנה מוקמות כאן עשרות מצבות בגלל כבוד

אייל טרד נחוץ וחשוב
ואין ספק שיש אוזלת יד משוועת של כל הגופים שאמורים היו לשמור על בטיחותינו ובראשם ממשלת ישראל


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post May-03-2005 18:30 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Star
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2004
Location:

אתם צודקים בדבר אחד
הכל נובע מהמצב המגעיל והבילתי נסבל שהמדינה נקלעת בזמן האחרון (כבר 5-6 שנים) וזה רק במגמת ירידה
שימו לב שהכול מתחיל מהאינטיפאדה זה פשוט גומר ומייבש את המדינה
המון עסקים קטנים נסגרים ורוב המשאבים הכלכליים מופנים לכיוון השטחים מה שגורם ליבוש טוטאלי של המדינה וכמו שהזכרתי עסקים נסגרים
אנשים נכנסים לחובות ,משפחות מתפרקות , וקחו את כל המרכיבים האלו ותקבלו את המצב החברתי, מדיני, בטחוני שיש לנו במדינה הקטנה (שהייתה נפלאה)

אומרים שהדג מסריח הראש ,,,, משפט די נכון כי שימו לב מה קורה ב כנסת שלנו חברי הכנסת מקללים אחד את השני
בראשות הממשלה יש את "הסנדק" שהכניס את הילדים שלו לנהל את המדינה
חברי כנסת נחקרים על ימין ועל שמאל
אחדים מהם אפילו נתפסים מבריחים "סוכריות" ונתפסים בזיופים
בת של עבריין היא חברת כנסת "בגלל הכישורים"(כן בטח)" קיצור סלט אחד גדול
כיום אין ערך לחיי אדם בכלל לא
כיום רוב הנוער חושב ומנסה להוכיח מי יותר חזק ומי "גבר" ולכן כל אחד שלא שווה סטירה עם הז..מסתובב עם סכין בכיס כי הוא "גבר" ונראה מישהו מדבר איתו כי הוא ישר משחרר שפיץ ואז כולם יגידו שהוא גבר!!!!
אנשים תמיד היו רבים מכות גם לפני 10 שנים במועדונים אבל זה תמיד היה נגמר בכמה דחיפות ועין נפוחה וזה הכול
אבל כיום השתנו החוקים וכולם מנסים להראות כמה הם גברים שהם הולכים עם סכינים ולכן התוצאות הן קטלניות !
חבל שילד בן 17 מתבזבז בגלל שמישהו אחר רוצה להיות אל קפונה הבא


אנשים פה בארץ עצבניים בגלל העוני והמצב הלא ידוע ששורר במדינה וזה יוצא גם על הכביש
אין אדיבות, חוסר סבלנות וסובלנות, כעסים קללות ועוד

בקיצור ולעניין בקצב הזה נמצא את עצמינו בגלות שוב

אנחנו יכולים להיות העם עם הצבא מספר 1 בעולם
אבל אנחנו הורגים את עצמינו אז למה שילחמו נגדנו ,,,אנחנו עושים את העבודה טוב מאוד

כל יום יש מעל ל 100 פצועים בתאונות דרכים

מתחילת השנה ועד היום 167 הרוגים על הכביש
וזה לא כולל רציחות אונסים שודים ועוד

אנחנו עם מטומטם
הדלק עלה אתמול ל 5.48
שמעתם מישהו שקם ויצא נגד זה ?אף לא אחד!!! אבל כולם יודעים לבכות שרע להם פה ,, אז למה לא עושים משהו נגד זה למה לא כולם קמים ויוצאים לרחובות
בהפגנת הנכים היו רק כ 100 איש שזה ממש מגעיל
אבל לכוכב נולד באים 10000 איש בישביל לראות כמה ילדים שהחלום שלהם זה להיות כוכב


(מעניין לי תתחת שזה החלום שלהם(
תאמינו או לא הכח לשינוי הוא בידי העם
אבל כנראה שהעם רוצה נינט טייב ,שי גבסו , ועוד סדרות חסרות טעם ובסיס!!!
ולכן כולם סובלים

Old Post May-03-2005 19:57  Israel
Click Here to See the Profile for Star Click here to Send Star a Private Message Add Star to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by Star
אתם צודקים בדבר אחד
הכל נובע מהמצב המגעיל והבילתי נסבל שהמדינה נקלעת בזמן האחרון (כבר 5-6 שנים) וזה רק במגמת ירידה
שימו לב שהכול מתחיל מהאינטיפאדה זה פשוט גומר ומייבש את המדינה
המון עסקים קטנים נסגרים ורוב המשאבים הכלכליים מופנים לכיוון השטחים מה שגורם ליבוש טוטאלי של המדינה וכמו שהזכרתי עסקים נסגרים
אנשים נכנסים לחובות ,משפחות מתפרקות , וקחו את כל המרכיבים האלו ותקבלו את המצב החברתי, מדיני, בטחוני שיש לנו במדינה הקטנה (שהייתה נפלאה)

אומרים שהדג מסריח הראש ,,,, משפט די נכון כי שימו לב מה קורה ב כנסת שלנו חברי הכנסת מקללים אחד את השני
בראשות הממשלה יש את "הסנדק" שהכניס את הילדים שלו לנהל את המדינה
חברי כנסת נחקרים על ימין ועל שמאל
אחדים מהם אפילו נתפסים מבריחים "סוכריות" ונתפסים בזיופים
בת של עבריין היא חברת כנסת "בגלל הכישורים"(כן בטח)" קיצור סלט אחד גדול
כיום אין ערך לחיי אדם בכלל לא
כיום רוב הנוער חושב ומנסה להוכיח מי יותר חזק ומי "גבר" ולכן כל אחד שלא שווה סטירה עם הז..מסתובב עם סכין בכיס כי הוא "גבר" ונראה מישהו מדבר איתו כי הוא ישר משחרר שפיץ ואז כולם יגידו שהוא גבר!!!!
אנשים תמיד היו רבים מכות גם לפני 10 שנים במועדונים אבל זה תמיד היה נגמר בכמה דחיפות ועין נפוחה וזה הכול
אבל כיום השתנו החוקים וכולם מנסים להראות כמה הם גברים שהם הולכים עם סכינים ולכן התוצאות הן קטלניות !
חבל שילד בן 17 מתבזבז בגלל שמישהו אחר רוצה להיות אל קפונה הבא


אנשים פה בארץ עצבניים בגלל העוני והמצב הלא ידוע ששורר במדינה וזה יוצא גם על הכביש
אין אדיבות, חוסר סבלנות וסובלנות, כעסים קללות ועוד

בקיצור ולעניין בקצב הזה נמצא את עצמינו בגלות שוב

אנחנו יכולים להיות העם עם הצבא מספר 1 בעולם
אבל אנחנו הורגים את עצמינו אז למה שילחמו נגדנו ,,,אנחנו עושים את העבודה טוב מאוד

כל יום יש מעל ל 100 פצועים בתאונות דרכים

מתחילת השנה ועד היום 167 הרוגים על הכביש
וזה לא כולל רציחות אונסים שודים ועוד

אנחנו עם מטומטם
הדלק עלה אתמול ל 5.48
שמעתם מישהו שקם ויצא נגד זה ?אף לא אחד!!! אבל כולם יודעים לבכות שרע להם פה ,, אז למה לא עושים משהו נגד זה למה לא כולם קמים ויוצאים לרחובות
בהפגנת הנכים היו רק כ 100 איש שזה ממש מגעיל
אבל לכוכב נולד באים 10000 איש בישביל לראות כמה ילדים שהחלום שלהם זה להיות כוכב


(מעניין לי תתחת שזה החלום שלהם(
תאמינו או לא הכח לשינוי הוא בידי העם
אבל כנראה שהעם רוצה נינט טייב ,שי גבסו , ועוד סדרות חסרות טעם ובסיס!!!
ולכן כולם סובלים


אני כל כך מסכים איתך

הטרד הזה חושף את הצדדים הכל כך טובים כנראה של האנשים פה
פשוט תענוג לקרוא כל תגובה פה

וכן אבי אני הכי מסכים בעולם עם הקביעה שיש כאן לכל אדם ואדם כולל אותי סדרי עדיפויות כל כך מעוותים שגורמים לנו לבלוע כל עול שנופל עלינו במקום לצאת לרחובות ולנסות להזיז דברים
ומשאומר שדברים לא יזוזו צודק...לא כי אם תהיה יציאה של העם לרחובות הם לא יזוזו
אלא פשוט כי הוא לא מאמין שתהיה כמות מסיבית של אנשים שיצאו נגד גזירות של השלטון


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post May-03-2005 20:20 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
markfeldman
Officer & a Gentelman



Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner

ואווווו

אילן, אבי,

איזו תגובות מהפכניות...

אני חושב שהעם בישראל יותר מתון ממה שאתם חושבים שהוא מסוגל להיות.

במאה ה-21 אין מקום למהפכות.

תאמינו לי, אנחנו לא רוצים את האלטרנטיבה השנייה...


___________________
WAITING FOR (06-06-2009):
Jamie Ballantyne - My Heart
Ferry Corsten feat. Betsie Larkin - Made Of Love
Mr. Sam feat. Claud9 - Cygnes
David Forbes feat. Antonia Lucas - Because of You
Harry Lemon vs Interstate - I Found Tiga
Motorcycle - Around You
RR Workshop - Electrolux w/ Ridgewalkers featuring EL - Find (Acappella)
Miller & Divini – Many Years

Old Post May-03-2005 20:52  Israel
Click Here to See the Profile for markfeldman Click here to Send markfeldman a Private Message Add markfeldman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Star
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2004
Location:

quote:
Originally posted by markfeldman
ואווווו

אילן, אבי,

איזו תגובות מהפכניות...

אני חושב שהעם בישראל יותר מתון ממה שאתם חושבים שהוא מסוגל להיות.

במאה ה-21 אין מקום למהפכות.

תאמינו לי, אנחנו לא רוצים את האלטרנטיבה השנייה...


זה לא שהעם מתון אלא העם סתום לא מעניין אותו כל אחד עם האף בצלחת שלו
תן להם לראות ערוץ 2 סדרות תוכניות ושאר שטויות ולא מעניין אותם מה קורה בחוץ
שלמישהו קורה משהו רע, טוב למישהו אחר ככה זה היום וזה מגעיל
העם נהיה עם אדיש ולא מאורע במה שקורה

בדרך הזאת ישאר פה רק חול וחולרה

Old Post May-04-2005 05:19  Israel
Click Here to See the Profile for Star Click here to Send Star a Private Message Add Star to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
markfeldman
Officer & a Gentelman



Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner

quote:
Originally posted by Star
זה לא שהעם מתון אלא העם סתום לא מעניין אותו כל אחד עם האף בצלחת שלו
תן להם לראות ערוץ 2 סדרות תוכניות ושאר שטויות ולא מעניין אותם מה קורה בחוץ
שלמישהו קורה משהו רע, טוב למישהו אחר ככה זה היום וזה מגעיל
העם נהיה עם אדיש ולא מאורע במה שקורה

בדרך הזאת ישאר פה רק חול וחולרה


אני מאמין שבזכות ציונים כמוכם המצב יהיה טוב....


___________________
WAITING FOR (06-06-2009):
Jamie Ballantyne - My Heart
Ferry Corsten feat. Betsie Larkin - Made Of Love
Mr. Sam feat. Claud9 - Cygnes
David Forbes feat. Antonia Lucas - Because of You
Harry Lemon vs Interstate - I Found Tiga
Motorcycle - Around You
RR Workshop - Electrolux w/ Ridgewalkers featuring EL - Find (Acappella)
Miller & Divini – Many Years

Old Post May-04-2005 15:08  Israel
Click Here to See the Profile for markfeldman Click here to Send markfeldman a Private Message Add markfeldman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco



Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue

אבי בקשר לדלק, זה משהו שאתה טועה לגביו
העלייה של מחירי הדלק באה כתוצאה מעלייה של מחירי הנפט בעולם זה משפיע לא רק בישראל אלא בכל רחבי העולם.

בקשר לאלימות, כמה שאנשים מדברים כאן על קהל של נקסט וזה
בחיים לא ראיתי מריבה\מכות\דחיפות במסיבה שלהם
האלימות ההולכת וגוברת לדעתי היא תוצאה ישירה של המצב המבייש של מעמד הביניים שבו כל ילד רביעי נמצא מתחת לקו העוני, במצב כזה ילדים בני 16 שאין להם כל כך מה להפסיד בחיים מקבלים 50 שקל מבנאדם מפוקפק ששולח אותם לרצוח מישהו וזה הדברים שאנחנו שומעים עליהם בחדשות.

מצב החינוך בארץ גם לא מזהיר
בייחוד כשיש צרת חינוך כמו לימור לבנת שכל מה שהיא עושה זה מנסה להראות את הפרצוף המכוער שלה בטלוויזיה במקום להנהיג איזהשהוא שינוי משמעותי בחינוך.

המצב על הכבישים, בתור נהג בתפקידי, אני חייב להגיד שיש שיפור לאחרונה, אנשים יותר זהירים בכביש ממה שאני רואה ומתחשבים יותר בצורכי האחר, פחות צופרים ופחות עצבניים, זה לפחות לטובה.

אין מה לעשות יש תקופות של גאות ושפל, המדינה עכשיו בעשור רע גם יש לנו את האינתיפאדה על הראש, ההתנתקות בדרך תהיו בטוחים שזה לא יהיה טיול בפארק זה משהו שכולנו נרגיש בקיצור עד סוף השנה עוד יהיה כאן הרבה בלאגן

אני לא חושב שיש משהו שאפשר ממש לעשות
הפגנות המוניות... הישראלי המצוי יעדיף לשבת בבית עם כוס קולה ולהגיד
"יהיה טוב"

מה גם שהמשטרה במדינה לא מוסיפה למצב
היא יודעת להגיע בדיוק למקומות הפחות נכונים, למשל לפני שבועיים במסיבה של נקסט, יצאנו החוצה וראינו שני יס"מניקים לוקחים את השחקן ההוא של בני יהודה לא זוכר מה השם שלו, תוך 3 דקות על השעון עמדו במקום לפחות 10ניידות ואיזה 30 שוטרים שפיצצו במכות את כל מי שעמד באיזור
ואני לא מדבר על מכות רגילות, מכות-רצח!
עם אלות ומה שרק תרצו, וכל הסיפור שם היה איזה משהו עם בחורה
אבל כששני אנשים יורים בנהג מונית כפי שקרה השבוע לוקח למשטרה 20 דקות (!) להגיע
שזה זמן קריטי שבו הבנאדם יכול למות

בקיצור
אולי לא הוספתי כאן מי יודע מה חומר למחשבה
אבל אני כבר נהייתי אדיש לכל זה, פשוט שימו אוזניות תשמעו מוזיקה ואל תשימו זין.

נ-מ-א-ס!


___________________


SIGN THE "WE WANT SASHA & DIGWEED @ BUENOS AIRES ON DVD" PETITION!

Old Post May-04-2005 17:19  Israel
Click Here to See the Profile for Scorchio Click here to Send Scorchio a Private Message Add Scorchio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > כמה שהחיים הפכו להיות זולים כאן
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackfrom J00f nov. 03' global trance grooves [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTiesto - "Heroes" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:44.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!