Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Novalectra [Extrema] - Eindhoven (14/15 mei)
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Novalectra [Extrema] - Eindhoven (14/15 mei)

Ik denk dat ik Onno even voor ben, maar toch:

quote:
Novalectra gaat terug naar de bakermat van dance
Nieuw tweedaags indoor evenement in Eindhovense Philips-fabriek


EINDHOVEN – Novalectra is de naam van een nieuw muziekevenement dat op zaterdag 14 en zondag 15 mei, in het Pinksterweekend, zal plaatsvinden. Het indoor festival wordt georganiseerd in het markante Eindhovense Klokgebouw, gelegen op een oud Philips-industriecomplex. Novalectra is interessant voor de oude en nieuwe dance-generatie en voor zowel de muziekkenner als de gewone feestganger. Het beste van de hedendaagse elektronische muziek en die van vroeger komt aan bod met techno en electro georiënteerde muziek als rode draad. Dit maakte organisator Extrema vandaag bekend.

Internationale helden van nu en de pioniers uit het verleden zullen op Novalectra de bezoeker door de evolutie van de elektronische muziek leiden. Novalectra is een belevingsevenement in het centrum van Eindhoven waar naast muziek genoten kan worden van games, films, audiovisuele kunst, soundscapes en meer.

Novalectra gaat terug naar de bakermat van dance. Centraal staan de twee steden die tot op de dag van vandaag van grote invloed zijn op de ontwikkeling van de elektronische muziek, Detroit en Berlijn. Dit zijn steden die net zoals Eindhoven een industrieel verleden hebben en waar sinds jaar en dag de undergroundscene dus erg bepalend is voor de muzikale ontwikkelingen binnen de elektronische muziek. Novalectra wil laten zien waar de hedendaagse muziek staat, maar ook en vooral waar het haar oorsprong vindt.

Naast het hoofdprogramma dat op zaterdag van 22.00 tot 07.00 uur en op zondag van 20.00 tot 07.00 uur zal plaatsvinden, wordt op dit moment nog hard gewerkt aan de invulling van het dagprogramma voor de zondagmiddag. Gedacht kan worden aan een ‘play and hang-out zone’ met bijvoorbeeld een kleine platenbeurs, workshops, lezingen en showcases. Hierover zal later meer bekend worden gemaakt.

De volgende namen zijn al prijsgegeven door Extrema:

Joey Beltram (US),
Felix da Housecat (US),
Robert Hood (US),
Daniel Bell (US),
Fabrice Lig (BE),
Marusha (DE),
Stewart Walker (US/DE),
Jacek Sienkiewicz (PL),
Ellen Alien (DE),
Dj Godfather (US),
Dynamix II (US) Live,
Legowelt Live,
DMX Krew (UK) Live,
Marco Passarani (IT),

De complete line-up en achtergrondinformatie zal de komende tijd bekendgemaakt worden op: www.novalectra.com

De voorverkoop is inmiddels gestart bij Ticketbox en de bekende voorverkoopadressen.


Extrema presents Novalectra
Klokgebouw, Strijp-S – Eindhoven

Pinksterweekend
Zaterdag 14 mei 2005 22.00-07.00 uur
Zondag 15 mei 2005 20.00-07.00 uur
Zondag 15 mei 2005 13.00-18.00 uur (dagprogramma)

Capaciteit: max. 5000 bezoekers per dag

Tickets (ex.fee)

Zaterdag 14 mei € 35,-
Zondag 15 mei € 35,- (incl. dagprogramma)
Combiticket 14 + 15 mei € 50,- (incl. dagprogramma)




http://www.novalectra.com/

Leuk feestje van Extrema! Joey Beltram is een held, die wil ik nog steeds wel een keer live zien! Ook leuk dat er een dagprogramma bij zit, dat is wel wat anders dan anders! Mei wordt echt druk

Old Post Mar-18-2005 08:42 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
@win
Why So Serious?



Registered: Jul 2004
Location: Zwolle, Holland

Wel een erg innovatief concept al zeg ik het zelf! Leuke namen ook


___________________
We don't do it the Hard way, we do it the Heart way!

Old Post Mar-18-2005 11:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for @win Click here to Send @win a Private Message Add @win to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle



Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland

Vet concept inderdaad! En dat art work is ook weer errrg netjes gedaan... in de stijl van NYE

Line-up ken ik maar weinig van, maar ik denk dat dit een goede tegenhanger zal zijn voor Awakenings wat ook dat weekend is. Eens een andere soort line-up voor een groots techno/electro feestje...


___________________

Old Post Mar-18-2005 12:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by tijs08
Eens een andere soort line-up voor een groots techno/electro feestje...


Dat is het inderdaad, eens 'wat anders'. Awa blijft teveel hangen in dezelfde namen, iets waar ik Extrema nog nooit heb kunnen betrappen.

Old Post Mar-18-2005 13:48 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!



Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Marusha (DE)
Wat GAAF!!!!!!!!! heb haar 1 x zien draaien en dat was toch wel een érg gáve beleving.


___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Mar-18-2005 13:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by SnuggLe
Awa blijft teveel hangen in dezelfde namen,


Niet meer hoor

Melon 21:30 - 23:30
Ricardo Villalobos 23:30 - 01:30
Fumiya Tanaka 01:30 - 03:00
Richard Bartz 03:00 - 03:45
Adam Beyer 03:45 - 05:30
Marko Nastic 05:30 - 07:00

Alleen Adam beyer.
Ricardo Villalobos heeft enkel op festival gedraaid. In de westergas staan iedergeval een hoop nieuwe dingen op het programma. Alleen ga je niet mee.

Paul Hazendonk 22:00 - 24:15
Remy 24:15 - 01:45
Paul Kalkbrenner 01:45 - 02:30
Bart Skils 02:30 - 03:45
Exium 03:45 - 04:45
Oscar Mulero 04:45 - 06:30

Room 2
Hansz 22:00 - 23:45
Dave Miller 23:45 - 01:15
Misstress Barbara 01:15 - 03:00
Miss Djax 03:00 - 04:30
Sven Wittekind 04:30 - 06:00

Room 3
Carlos Valdes 22:00 - 24:30
Dinky 24:30 - 02:30
Break 3000 02:30 - 04:30
Makcim 04:30 - 06:00

Alle witte namen zijn vrij nieuw.
Niet fokken met Awakenings he


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Mar-18-2005 16:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

Mjah, dat valt nog mee
Ik wil Remy wel weer eens zien eigenlijk.

Btw, True Techno is volgende week in de Poema: Estroe, Pascal FEOS, Jay Samuel en Joachim. Iets voor jou Tim? Ik wil er wel graag heen eigenlijk.

Old Post Mar-18-2005 17:01 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by SnuggLe
Btw, True Techno is volgende week in de Poema: Estroe, Pascal FEOS, Jay Samuel en Joachim. Iets voor jou Tim? Ik wil er wel graag heen eigenlijk.


Je had toch geen geld hoer
Is misschien wel leuk. Maar ik moet zaterdag van 8:00 tot 18:00 werken, ik ga er over nadenken


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Mar-18-2005 17:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by New Wave
Je had toch geen geld hoer
Is misschien wel leuk. Maar ik moet zaterdag van 8:00 tot 18:00 werken, ik ga er over nadenken


Tsja, dit is wat goedkoper
Maar ik weet het niet helemaal zeker hoor, even kijken of Anke meegaat. Estroe en FEOS wil ik nog wel graag een keer zien.

Old Post Mar-18-2005 17:26 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!



Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands

Dit wordt een mooi feestje voor de liefhebber van techno, electro en minimal Felix da Housecat is natuurlijk ook bij het grote publiek bekend. de rest van de line-up wordt van de week bekend gemaakt Verder heel erg gaaf om alle enthousiaste reacties te lezen op alle forums, het zijn ook echt eens een keer andere namen. Ellen Alien en Daniel Bell ben ikzelf zeer benieuwd naar Awakenings heeft er een goede concurrent bij,hehe


___________________

Sasha!

Old Post Mar-20-2005 17:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression



Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere

Best inventieve line-up inderdaad.. Wel een paar grote namen die je niet zo snel ergens anders zal zien.. Jacek Sienkiewicz is misschien wel een leuke voor jou, Bram. Moet je maar eens iets van opzoeken als je em nog niet kent. Robert Hood was die ene keer dat ik em gezien heb een beetje jammer, beetje eentonig, niet echt wat ik bij zo'n grote naam zou verwachten. Joey Beltram heb ik nooit horen draaien.

En iedereen die Marusha boekt is natuurlijk sowieso goed bezig

Old Post Mar-20-2005 17:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

Ik wil hier maybe ook wel wat tijd voor vrijmaken, alleen kijken hoe ze het verdelen over de 2 dagen, dat is nog even afwachten.
Beltram is sowieso een held, zonder dat hij heeft gedraaid, zijn producties zijn werelds

Thanks for the tip, Bas. Ik zal eens kijken.
Iemand btw nog meer sets van Funk D'Void?

Old Post Mar-20-2005 18:30 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Novalectra [Extrema] - Eindhoven (14/15 mei)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackthis song? [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMory Kante - Yeke Yeke (Short Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:18.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!