Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > טראקליסט מדיסקים שאתם צורבים
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SPL
tranceaddict



Registered: Dec 2004
Location: Mazkeret Batya
טראקליסט מדיסקים שאתם צורבים

מישהו יכול להמליץ על תוכנה שנותנת לי טראקליסט מדיסק אחרי שצרבתי אותו בשביל להדפיס?

Old Post May-21-2005 18:25  Israel
Click Here to See the Profile for SPL Click here to Send SPL a Private Message Add SPL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cluBBer
Sultan Addict again



Registered: Jun 2001
Location: Happy People~Land [originally from Ukraine]
Arrow

WIN ON CD 5
POWER EDITION

Old Post May-21-2005 18:45  Israel
Click Here to See the Profile for cluBBer Click here to Send cluBBer a Private Message Visit cluBBer's homepage! Add cluBBer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SPL
tranceaddict



Registered: Dec 2004
Location: Mazkeret Batya

אין משהו קליל יותר?

Old Post May-21-2005 19:43  Israel
Click Here to See the Profile for SPL Click here to Send SPL a Private Message Add SPL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cluBBer
Sultan Addict again



Registered: Jun 2001
Location: Happy People~Land [originally from Ukraine]

nero

Old Post May-21-2005 20:03  Israel
Click Here to See the Profile for cluBBer Click here to Send cluBBer a Private Message Visit cluBBer's homepage! Add cluBBer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Elior
Ad Matai?



Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta

cdex
תוכנה די קלה, בעיקרון היא תוכנה כדי לעשות rip מהדיסק למחשב..
אבל הוא משתמש ב cddb ומוריד את השמות לאלבום..

אבל יש את זה גם בנרו בעיקרון, כמו שולאדי אמר...

Old Post May-21-2005 20:06  Israel
Click Here to See the Profile for Elior Click here to Send Elior a Private Message Add Elior to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SPL
tranceaddict



Registered: Dec 2004
Location: Mazkeret Batya

לא הבנתם אותי נכון...
צרבתי דיסק עם טרקים אוקיי?
עכשיו אני רוצה להדפיס את הטרק ליסט כדי שאני ידע מה אני הולך לנגן
אז אני מחפש תוכנה שאחרי שצרבתי אני מכניס את הדיסק לסי די רום היא קוראת את השמות של השירים ומכינה רשימה

Old Post May-22-2005 06:10  Israel
Click Here to See the Profile for SPL Click here to Send SPL a Private Message Add SPL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oXygen_tEAM
tranceaddict



Registered: Feb 2004
Location: Tel-Aviv

זה די בעייתי
גם אני מחפש דבר כזה, אני חושב שלא ניתן לצערינו
כאשר אתה צורב את סוג קובץ לשמע
(audio)
זה עובר לפורמט שמאבד את כל הנתונים כמו שיש ב
(mp3)
לכן המחשב לא יכול לתרגם
(wav)
לאותיות - פשוט לא ניתן
אלא אם כן ואני לא מודע יש איזה תוכנה מטורפת, אבל גם לפי ההגיון אני סגור שאי אפשר

כן כן באסה

Old Post May-22-2005 07:17  Israel
Click Here to See the Profile for oXygen_tEAM Click here to Send oXygen_tEAM a Private Message Add oXygen_tEAM to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SPL
tranceaddict



Registered: Dec 2004
Location: Mazkeret Batya

זה לא מעבד את הנתונים אתה צריך לצרוב עם CD-TEXT
יש לי תוכנה פשוט היא עושה חיים קשים היא רושמת לך את שם השיר לפני המבצע.

Old Post May-22-2005 10:05  Israel
Click Here to See the Profile for SPL Click here to Send SPL a Private Message Add SPL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
yaman
בעל מידות טובות



Registered: Sep 2003
Location: Jerusalem , Israel

הכי נחמד לזה זה נרו


___________________

Old Post May-22-2005 13:03  Israel
Click Here to See the Profile for yaman Click here to Send yaman a Private Message Add yaman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
m0sh
Ibiza 05'



Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע

יש תוכנה בתוך הנרו
היא די גרועה אבל בסופו של היום היא עושה את העבודה


___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!

Old Post May-22-2005 13:51 
Click Here to See the Profile for m0sh Click here to Send m0sh a Private Message Add m0sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > טראקליסט מדיסקים שאתם צורבים
Post New Thread    Post A Reply

 
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackold trance track from OXA Afterhour 93/94 needs ID! [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKern Kraft 400 - "Zombie Nation" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:38.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!