מישהו יכול להמליץ על תוכנה שנותנת לי טראקליסט מדיסק אחרי שצרבתי אותו בשביל להדפיס?
May-21-2005 18:25
cluBBer
Sultan Addict again
Registered: Jun 2001
Location: Happy People~Land [originally from Ukraine]
WIN ON CD 5
POWER EDITION
May-21-2005 18:45
SPL
tranceaddict
Registered: Dec 2004
Location: Mazkeret Batya
אין משהו קליל יותר?
May-21-2005 19:43
cluBBer
Sultan Addict again
Registered: Jun 2001
Location: Happy People~Land [originally from Ukraine]
nero
May-21-2005 20:03
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
cdex
תוכנה די קלה, בעיקרון היא תוכנה כדי לעשות rip מהדיסק למחשב..
אבל הוא משתמש ב cddb ומוריד את השמות לאלבום..
אבל יש את זה גם בנרו בעיקרון, כמו שולאדי אמר...
May-21-2005 20:06
SPL
tranceaddict
Registered: Dec 2004
Location: Mazkeret Batya
לא הבנתם אותי נכון...
צרבתי דיסק עם טרקים אוקיי?
עכשיו אני רוצה להדפיס את הטרק ליסט כדי שאני ידע מה אני הולך לנגן
אז אני מחפש תוכנה שאחרי שצרבתי אני מכניס את הדיסק לסי די רום היא קוראת את השמות של השירים ומכינה רשימה
May-22-2005 06:10
oXygen_tEAM
tranceaddict
Registered: Feb 2004
Location: Tel-Aviv
זה די בעייתי
גם אני מחפש דבר כזה, אני חושב שלא ניתן לצערינו
כאשר אתה צורב את סוג קובץ לשמע
(audio)
זה עובר לפורמט שמאבד את כל הנתונים כמו שיש ב
(mp3)
לכן המחשב לא יכול לתרגם
(wav)
לאותיות - פשוט לא ניתן
אלא אם כן ואני לא מודע יש איזה תוכנה מטורפת, אבל גם לפי ההגיון אני סגור שאי אפשר
כן כן באסה
May-22-2005 07:17
SPL
tranceaddict
Registered: Dec 2004
Location: Mazkeret Batya
זה לא מעבד את הנתונים אתה צריך לצרוב עם CD-TEXT
יש לי תוכנה פשוט היא עושה חיים קשים היא רושמת לך את שם השיר לפני המבצע.
May-22-2005 10:05
yaman
בעל מידות טובות
Registered: Sep 2003
Location: Jerusalem , Israel
הכי נחמד לזה זה נרו
___________________
May-22-2005 13:03
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
יש תוכנה בתוך הנרו
היא די גרועה אבל בסופו של היום היא עושה את העבודה
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!