|
Då kanske du kunde starta en sådan topic reveal, med lite regler i första posten. Till exempel uppmana folk att använda PM, annars blir det väldigt svårt att hålla reda på vem som ska ha vems skivor osv.
men visst var det en bra ide!
@ christian
ifall du inte ska se Ferry Corsten kan jag skicka 70.- till dig, det täcker större delen av frakten, annars tar vi det i Stockholm. vad sägs?
___________________
www.petersouth.net
|