|
Tänkte jag postar denna post här också Passar ju liksom in !
Innan var den på "Posta bilder på er själva"
Var ut på sjön med några från jobbet onsdag den 6e juli i Stockholms skärgård...
2 båtar
Båt 1: Flipper - 6½ meter, 170hk, 45 knop
Båt 2: Bayliner - 9 meter, 250hk V8
Här är ett 1min klipp när vi åker fort med båt 1, vita båten vi passerar är båt 2, på slutet pekar dom på min frilla som står rakt upp av blåsten... badade 30 min innan 
http://progg.mine.nu/images/battur_2005-07-05_02.avi




___________________
www.Steveheden.se
Last edited by SteveTranz4ever on Jul-10-2005 at 22:10
|