|
וואלה אחי, יש כמה שיקולים שכדאי להפעיל
משני הצדדים של המטבע
מצד אחד, כמה שאנשים מסתכלים על הצבא כבזבוז של שלוש שנים והכל...תכלס זאת מסגרת וחוץ מהקטע של התרומה למדינה והכל זה גם משהו שבא להכין את הבן אדם לחיים האמיתיים. זה מן סוג של מעבר מילדות לבגרות, בצבא אתה לומד על לקיחת אחריות, מוסר עבודה, ועוד כל מיני דברים שאתה בטח מכיר מהזמן שירות שלך בנתיים.
מהצד השני, יש לך שנתיים שאתה יכול לעשות שהם כרצונך...לעבוד, ללמוד, לטוס לח"ול...
ההחלטה היא שלך, לפי השיקולים האישיים והכל.
___________________

"The world is not beautiful. And that, in a way, lends it a sort of beauty."
--=My Music=--
|