Naar aanleiding van de laatste posts in de tekenfilm-thread...
Waarmee speelde je vroeger ?
Aug-26-2005 11:23
Wildfir3
Seriously Opinionated
Registered: Jul 2003
lego, GI Joe, He-Man, MASK, Sega en Nintendo...
Vanaf 12de beginnen inline skaten, vier jaar lang dagelijks intensief gedaan (inline hockey, aggressive inline skating,...)
Nadien computerspellekes (UT, UT2003,...)
Nu speel ik met mijne powerball :P
Aug-26-2005 11:31
Pheatus
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
Re: Speelgoed
quote:
Originally posted by Pumaz
Naar aanleiding van de laatste posts in de tekenfilm-thread...
Waarmee speelde je vroeger ?
LEGO TECHNICS (wilde die robot-arm + tekenmachine, manman heb ik daarvoor moeten sparen... da was 6000BEF!) en paar jaren geleden KNEXX. Kheb nog 3 broers (ja we zijn met 4 jongens thuis excl vader ) en we waren allemaal samen daardoor bezeten. Hebben die grote ballen factory gekocht en diene met dat autootje die een looping maakt. Man, dat waren pas tijden . No worries, just playing en zot doen
Aug-26-2005 11:32
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Lego, GI Joe, Transformers, Mask. Samen met vrienden toen hadden we echt een supergrote collectie van dit. Daarna kwam het NES, SNES en Playstation tijdperk. Vooral Mario Kart en FIFA waren vaste bezigheden
Aug-26-2005 11:35
Pheatus
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
Sonic, the hedgehog! Versies 1 en 2 speel ik nog af en toe es in rom-versie op de pc, verveelt nooit
Aug-26-2005 11:39
Bunz
Bass Junkie
Registered: Jan 2005
standaard houten blokken, lego, mijn thunderbirds-eiland, fisher price dingen (een kassa en een autogarage), ..
en ne nintendo hebbe we ook nog gehad tot de bliksem daar es op in is gegaan
Aug-26-2005 11:41
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by Bunz
mijn thunderbirds-eiland
Playmobil en auto'kes, knikkers, Sega, Game Boy, ...
Aug-26-2005 11:55
lievez
relax...
Registered: Dec 2003
game boy, playmobil, GI Joe, Zo autokes zelf ineen steken me lijm enzo (kweet naam niemeer :s), dan zo die mini autokes (wetek ook al naam niemer ), lego en NES !
Aug-26-2005 12:01
Nyah
Registered: Dec 2003
Standaard houten en plastic blokken (lego vonden ze thuis te duur), barbie (ging altijd bij mijn nicht omdat die vanalles had: huis, paard, koets, enz, enz. Ik had ook wel wat barbies, maar ni zo veel ). Met de He-Man, GI-Joe en autokes van mijn broer speelde ik ook al eens. Verder had ik zo'n leercomputer en een sega.
Ow ja, op school: knikkeren .
Aug-26-2005 12:02
Lady_LizzY
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2004
As I said: Transformers, auto'kes in alle vormen en maten, Barbies, Lego - gewone, Technics en modelbouw of hoe noemt da?
Toen ik een beetje ouder was, heb ik een NES gekregen en daar heb ik serieus wat uurtjes achter gespendeerd met Mario 1 t.e.m. 3, Zelda, Bubble Bobble (het zaligste spel ooit!! ), ...