zoals enkelen wellicht weten, draaide gielen afgelopen vrijdagnacht in Enschede.
En daar zag ik dus een kop die me wel zo gruwelijk bekend voorkwam. alleen nou weet ik nie wie dat is, maar volgens mij heb ik um ook gezien bij de meeting op TE.
nou ben ik niet de persoon die naar iedereen toe komt en dan vraagt of ie ook tranceaddict is of iets dergelijks, maar nou ben ik toch benieuwd.
Dus: wie was dat
Was het niet iemand van het forum: beschouw het bovenstaande dan als ongeschreven en ga hier verder met lezen:
Gielen draaide goed!! niet perfect, wel goed. Draaide nog een keer 2 platen tegelijk (konnik mooi zien, turntables stonden op gelijke hoogte met de dansvloer), slechts 1 maal een beroerde overgang gehoord, de rest perfect. Platenkeuze: helemaal goed, zoals ik van hem verwacht. Weinig vocale platen (2uur: 2 vocals), echt een beetje clubidee. Goede afwisseling van bekend/onbekend spul, alleen had ie ff moeten informeren naar welke platen al gedraaid waren. nu hoorde ik er een aantal (de bekendere natuurlijk) die eerder ook al gedraaid waren. Conclusie: ik stuiterde ongeveer 2 uur lang nonstop rond.
Ik moet zeggen: die andere DJ's vielen me ook absoluut niet tegen. Beetje klubbheadsstijl (is best naar te luisteren).
Tent: TonTon=TurkenTent=Belachelijk duur
20 piek entree, 3.50 per consumptie (kabam, bier was nog meer water dan grolsch ook natuurlijk ).
1/3 deel van de bezoekers was dus turk, en ik ben dan ook tot de conclusie gekomen dat turken niet kunnen bewegen op trance, maar dat ze zichzelf wel helemaal de men vinden als ze trance horen in hun clubbie. Verder is het nog kleiner dan Dr. Kuipers van tevoren zij: hooguit 8 bij 10 meter, en er waren maximaal 50 man (EN DAS RELAXED, Gielen, man van het geld, draait gewoon VOOR 50 MAN!!!)
winst kan er dus never nooit niet gemaakt zijn, maar het was wel toppie.
jammer alleen dat je hele zaterdag verkI_It is als je er om half zes inligt.
goed, moest ik gewoon ff kwijt
have a nice week!!! (zoals ik dus niet ga hebben, tis weer BORING deze week)(zucht)
greetz kolkiewolkie
Nov-25-2001 20:30
Flippe
Snap jij het wel ?
Registered: Sep 2001
Gielen goed ja? Mooi zo
22 dec komt hij namelijk hier naar Asten ( vlakbij Eindhoven ), dus dat wordt dan zeker genieten
Nov-25-2001 20:36
Ruben_Dubbink
Rally Addict
Registered: Oct 2001
heb dus duidelijk wat gemist......
maar ja, RubDub had andere dingen te doen
Nov-25-2001 21:19
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
Gielen draait altijd wel lekker.
Die gast draait gewoon zoals het publeik dat wil, en dat is dus zoals kolkie heeft beschreven.
Het hangt natuurlijk een beetje af van de soort tent waar ie komt. Zijn platenkeuze is dus altijd goed en daarnaast kan hij ook nog eens goed draaien.
Hij komt een paar keer per jaar in de lokale discotheek hier in de buurt, waar hij vroeger residence is geweest, en daar heeft hij zichzelf omhoog gewerkt. Destijds nog onder de naam DJ Don.
Dat is in de elsombrero in Reusel.
Hij komt ook weleens op zaterdag langs, maar draait dan nooit, komt volgens mij wel eens een plaat afgeven voor de huidiger residence.
Maar hij komt meestal op zondag avond draaien, ik ga dan nooit omdat het niet helemaal mijn stijl is en de dag erop naar school moet, en dus alleen maar voor een (naar mijn mening) top DJ dan uitga. Maar iedereen die er dan komt vindt het altijd helemaal top.
HUH drinken duur daar???
whehe tis net zo duur als in the Q in zwolle en als je verder naar het westen gaat wordt het alsmaar duurder hoor...maar 20 piek entree voor johan gielen...nou elke gulden voor jg is eigenlijk teveel.
In zoals ik zei super kleine tent he
In december komt ie in Lucky (Rijssen), ga daar denk ik wel heen
Nov-26-2001 11:28
Jukx
*TECHNOaddikt*
Registered: Sep 2000
Re: vraagje/verslag gielen
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Verder is het nog kleiner dan Dr. Kuipers van tevoren zij: hooguit 8 bij 10 meter, en er waren maximaal 50 man (EN DAS RELAXED, Gielen, man van het geld, draait gewoon VOOR 50 MAN!!!)
Wat maakt dat nou uit? Reken maar dat die club gewoon de volle mep heeft moeten betalen voor Johan Gielen. En ja, als er dan maar 50 man in die club staan is dat eerder een probleem voor die club dan voor Johan Gielen, die krijgt zn geld toch wel.
Wat een belachelijke clip trouwens, van dat nieuwe nummer van hem.. verschrikkelijk! Zoals magrec al zei, iedere gulden is er 1 teveel voor mensen zoals Johan Gielen. Die gast is gewoon puur gehyped.
Nov-26-2001 11:36
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers In december komt ie in Lucky (Rijssen), ga daar denk ik wel heen
Ow, dattie in lucky kwam wissik nog niet
zal de place wel weer rampacked wezen, zoals altijd. kheb trouwens ook wel weer genoeg te doen in december, toch es kijken of er nog ruimte is.
Marco V draaide daar een paar maandjes geleden ook al, ben toen niet heengeweest, waarom week ook niet (meer).
Consumpties kosten hier in de buur meestal 2.75 tot 3 piek, maar op andere plekken is dat dus meer (weten we dat ook weer).
Magrec/jukx:
Duidelijk geen Gielenfans, en dat mag. Ik vinnum alleen wel relaxed.
Clip van um is inderdaad wel beroerd, absoluut mee eens.
greetz kolkiewolkie
Nov-26-2001 11:44
Ruben_Dubbink
Rally Addict
Registered: Oct 2001
binnenkort komen de Klubbheads ook in Lucky,
wist niet dat Gielen d'r ook kwam.
als ik op die rode knop druk kom ik niet verder.....
ik heb wel flash dus daar kan het niet aan liggen,
iemand een idee om die site wel te bekijken?