Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Tracklist
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
ktirou
tranceaddict in training

Registered: Jun 2005
Evil1 Tracklist

salut tout le monde

voila on m'a conseillé d'utiliser le logiciel audacity pour pouvoir couper mes sessions MP3.
Je suis actuellemnt Ã_ la recherche d'un site hormis bien sûr trance addict qui me permettrai de pouvoir avoir accès Ã_ des tarcklist minutées comme présentées ici
voila merci de vos reponses

Old Post Jun-09-2005 09:33  France
Click Here to See the Profile for ktirou Click here to Send ktirou a Private Message Add ktirou to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJule
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2004

http://www.trancemixes.h1.ru/tracklists.html

J'ai tapé Tracklists sous Google et c'est le 1er truc sur lequel je suis tombé. Es-tu sur d'avoir cherché avant de demander?

Old Post Jun-09-2005 09:54  Switzerland
Click Here to See the Profile for DJule Click here to Send DJule a Private Message Visit DJule's homepage! Add DJule to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ktirou
tranceaddict in training

j'avais déja vu ce site mais certes il propose des tracklist mais il y Ã_ deux soucis c'est que d'une part il y a plus d'archive que de tracklist récentes et d'autres part ces tracklist listes ne sont pas minutées. mon but en cherchant dzes trackilist n'est pas de connaître les chansons qui passent mais plutôt de pouvoir couper mes sessions en plusiseurs tracks quand ça change de tracks.
voilÃ_ mais merci quand même pour ta réponse.

PS: vu que j'ai un soucis avec mon clavier pouvais vous me dire comment y remédier (moi aussi je vois vos messages "déformés").

Old Post Jun-10-2005 06:16  France
Click Here to See the Profile for ktirou Click here to Send ktirou a Private Message Add ktirou to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJule
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2004

C'esdt pas ton clavier c'est ta config dans Windows.

Old Post Jun-10-2005 08:32  Switzerland
Click Here to See the Profile for DJule Click here to Send DJule a Private Message Visit DJule's homepage! Add DJule to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

change de PC ?

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-10-2005 19:14  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ktirou
tranceaddict in training

Jester

super marrant stanymi c'est très interressant d'avoir ton point de vue sur mon topic.

Old Post Jun-14-2005 09:54  France
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by ktirou
super marrant stanymi c'est très interressant d'avoir ton point de vue sur mon topic.

Je crois que c'est un avis sur ton PC et plus précisemment la configuration de ton clavier et non ton topic.

Attention va déraper ce thread...

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Jun-14-2005 10:04  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djsunn
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

quote:
Originally posted by Kartman
Attention va déraper ce thread...

je c je c: je sort >>> [-|-]

Last edited by djsunn on Jun-14-2005 at 14:30

Old Post Jun-14-2005 14:24  France
Click Here to See the Profile for djsunn Click here to Send djsunn a Private Message Add djsunn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

Et voila ca dérape...

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Jun-14-2005 14:33  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djsunn
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

Il me manque le gruyere....

oki c pas drole j'arrette....

sinon pour ton probleme de playlist je croi que tu demandeun peu l'impossible, si tu trouve les playlist "normales" tu peut tres bien faire toi meme le timing, il suffit d'ecouter le set/mix et de trouver les enchainements...

Old Post Jun-14-2005 14:50  France
Click Here to See the Profile for djsunn Click here to Send djsunn a Private Message Add djsunn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Tracklist
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHeeellllp Me Plse [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackViframa - "Cristalle" (DJ Albert meets Katana Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:27.

Forum Rules: