Naar aanleiding van de thread van Miss P hier een thread voor een ontwerp.. Iedereen mag meedoen, alle ideeen zijn welkom!
PHOTOSHOPPUHH!
Nov-25-2001 04:04
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
ik wil best wat proberen te maken.. maar uuh, ik vin wel dat we het niet te moeilijk moeten maken.. niet een te speciaal plaatje erop, hou het een beetje eenvoudig dan heb je meestal het mooiste resultaat.. trouwens als je gaat disignen, moet je dan het plaatje ontwerpen of het hele t-shirt???
das de thread waar et allemaal mee begonnen is. Als je em nog nie kent kijk em is rustig door, er staan veel ontwerpies in, misschien leuk voor wat ideeen
das de thread waar et allemaal mee begonnen is. Als je em nog nie kent kijk em is rustig door, er staan veel ontwerpies in, misschien leuk voor wat ideeen
ja ik heb die hele thread eff gelezen en ik vond dit ontwerp wel erg vet tenminste de voorkant dan
maar als je je eigen nick op de achterkant krijgt is wel erg vet!! maar das volgens mij ook weer erg duur of niet.. ik ga misschien morgen eens aan de slag om ook iets leuks te maken.. maar ik beloof niets..