|
Máxima bevallen van een dochter
Prinses Máxima is vanmiddag om 14.40 uur bevallen van een dochter. Het prinsesje, waarvan nog niet bekend is hoe ze gaat heten, is de derde in lijn van troonopvolging. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) gemeld. Máxima werd vanochtend om 9 uur al opgenomen in het Bronovo-ziekenhuis in Den Haag. Ze was pas voor half juli uitgerekend, maar volgens de RVD maken moeder en dochter het goed.
Tijdens de bevalling was kroonprins Willem-Alexander in het ziekenhuis aanwezig. Koningin Beatrix kon niet op tijd ter plaatse zijn, maar zou direct na de geboorte naar het ziekenhuis vertrokken zijn.
Bron
Juppie 
|