Windows 2000 wordt op dit moment aangevallen door een wurmpje. Iemand 2000 hier? Het is nu ook op CNN als "breaking News".
___________________ Allemaal gelul!!
Laat maar komen, aan deze PC vernaggelen ze toch niks meer.
___________________ d&b session 20090519 My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)
haha, breaking news over een computervirus
Mwjha, Amerika is sensatieland geworden met hun 'breaking news' onderwerpen.
Nergens last van, lang leve Windows 3.1
zolang ze maar van mijn muziek afblijven
___________________ "...If one day you want to run away Don't be afraid to call me. I don't promise to ask you to stop, But i can run with you. .."
quote:Originally posted by jp Nergens last van, lang leve Windows 3.1 En dan op Wop zeuren dat ze internet uit 2001 heeft.....jij hebt zelf internet uit 1997.....
___________________ Down-Under was da bomb
LINUX!!!!!!!!!!!!!!!!!!! whahahaha, dan heb je niet eens een virusscanner nodig.....
Nergens last van met me MacOsx V10,4