נסעתי לאיפושהו במונית עם נהג סבבה ששומע טראנס איכותי... קיצר אז שמעתי רגע לפני שירדתי קטע מטראק חדש - חידוש לאיזשהו שיר של
David Bowie
נשמע ממש פצצה ממה שהספקתי לשמוע
זה היה רדיו בישראל אז יש מצב שהם מפגרים ואומרים שזה חדש וזה בעצם לא.. אבל בכל זאת - מישהו יודע איך קוראים לזה ?
___________________
אין לי כוח לחתימה! =\
Dec-01-2001 20:45
nesher
Flying Tranceaddict
Registered: Jul 2001
Location: Hadera, Isreal
לא יודע
אבל זה בטח היה ברדיו 1
יש להם ביום שישי בערב תוכנית טראנס באמת איכותית
אם טראקים דיי חדשים
אולי בפיגור של שבועיים שלושה מפה
משהו טוב
___________________
Dec-01-2001 20:50
R-Yeah
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: israel - tel aviv
לא ראית את הפוסט שלי על טראקים לא מוכרים?
קיצר
rising star vs shane 54 - touch me (give me the words)
תעזבו אותכם מחדש לא חדש
זה הדבר הכי פתאטי שיש
הרי אנחנו פה באנו לדבר על מוזיקה
אז מה זה משנה ממתי היא
כל הזמן רק מחפשים חדש וחדש וחדש
אני מחפש טוב וטוב וטוב
ההנחה היא שעם הזמן המוזיקה משתפרת
אבל אם היא לא למה שלא תהיה מוזיקה ישנה אבל טובה
תחשבו כמה אנים עושים טראקים בחודש
עכשיו תחשבו כמה מתפרסמים
?!!?!?
יכול להיות שנניח
iio - rapture
ניסו להוציא אותו לפני שנתיים אבל אף אחד לא התלהב
ואיזה די-ג'יי פתאום עלה עליו וכולם נדלקו ופתאום הוא תפס תאוצה
אולי הדבר שאני מעריך בשירי שנות ה 70-80 זה שאצלם אין את הקטע הזה של חדש
(מן הסתם כי שנות השמונים עברו אבל לא משנה)
טוב בכל מקרה אני גאה לאמר שאני עדין שומע
passenger, more & more, sielence, touch me
וכאלה מדי פעם כי הם פשוט טובים
ואם אתם עדין לא הבנתי מה אני אומר: אם מישהו שמתעסק במוזיקה שחורה ישאל עת עצתי לאלבום טוב אינ לא אגיד לו סתם אלבום חדש שיצא, אני אמליץ על
2pac - all eyez on me
כי האלבום הזה בנזונה ולא יהיה גרוע עם הזמן
כנ"ל יש גם טראקים שהאיכות שלהם אף פעם לא תרד וזה שהם התיישנו לא אומר כלום, מי ששם אותם לא נהיה חרא די-ג'יי זה תלוי באיזה הקשר הוא מכניס אותם
עכשיו אני לא יוצא נגד אף אחד ואני יודע שזה לא קשור אבל פשוט ראיתי את ה
"וזה ממש לא חדש"
ירד לי מן אסימון כזה שאומר: אז מה
אז מה אם זה לא חדש, זה טוב ?!!?!? הוא אוהב את הטראק הזה, סבבה
אז תתעלמו מהערות חסרות חשיבות שכאלה כי זה לא משנה כמה זה חדש
האיכות משנה
! שבוע טוב
___________________
Dec-02-2001 03:08
R-Yeah
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: israel - tel aviv
מה קיבלת ג'ננה וכתבת ספר!
הכוונה שלי הייתה לנשר
quote:
Originally posted by nesher לא יודע
אבל זה בטח היה ברדיו 1
יש להם ביום שישי בערב תוכנית טראנס באמת איכותית
אם טראקים דיי חדשים
אולי בפיגור של שבועיים שלושה מפה
משהו טוב
הוא אמר שהטרקאים יחסית חדשים לתוכנית
אז התכוונתי שלא
זה לא חדש
לא בקטע פלצני שזה לא חדש וזה ישן ומה אתה מתלהב ממנו
כי זה פאסה!
ממש לא.
Dec-02-2001 03:28
Ariels
!Con La Nueva York!
Registered: Oct 2001
Location: Brooklyn, New York
quote:
Originally posted by Ariels
עכשיו אני לא יוצא נגד אף אחד ואני יודע שזה לא קשור !
אני אפילו לא אגיב למה שכתבת
וכן כתבתי ספר אז מה
תזהר שלא יתפקע לך וריד בטעות
ותהיה רגוע זה יפתור לך הרבה בעיות בחיים
___________________
Dec-02-2001 03:42
s0undw4v3
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2001
Location: Haifa, Israel
Rising Star vs Shane 54 - Give me the words (Touch me)
טראק נחמד... אבל זה לא זה
למישהו יש עוד רעיונות אולי ?
___________________
אין לי כוח לחתימה! =\
Dec-02-2001 14:28
Dj-2TaLL
Jamil-Addict
Registered: Oct 2001
Location: Rishpon (שכונה), Israel
אני מסכים עם אריאל, איכות השיר זה באמת מה שקובע, כך למשל את
liquidation (marco v remix)
אז מה עם הוא לא חדש כלכך, הוא עדיין בן זונה מפציץ!!!
___________________
Dec-02-2001 19:35
s0undw4v3
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2001
Location: Haifa, Israel
קיצקיץ - מצאתי
Moogue - China Girl (Pulsedriver Remix)
ונסו גם את
Svenson & Gielen Remix
פצצות =]
ווקאלים טובים
___________________
אין לי כוח לחתימה! =\
Dec-04-2001 20:17
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
Moogue - China Girl (Pulsedriver Remix)
שיר טוב היה לי אותו בחופש הגדול
אני מת על פלוס!
יאללה אני זז יש קיציס
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Dec-04-2001 20:26
Dj Black
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
יאללה אני זז יש קיציס [/B]
בטי הבת יענה?!
שרוט הפרידמן הזה
Dec-05-2001 00:21
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Dj Black
בטי הבת יענה?!
שרוט הפרידמן הזה
איזה חרא...
לא יצא לי לראות אתמול
ותאמינו לי אני לא מפספס אף פעם
פשוט נרדמתי אחרי הטיול הייתי מת מעייפות
אני מתחיל באמצע שיעור לעשות למורה
לא לא לא... יש לי אחלה המוגלובין
וכולם נקרעים מצחוק