Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 25/06/2005 TIESTO @ Versuz !
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
djmanu
Supreme tranceaddict

Registered: May 2004

Et oui, Tiesto sera au Versuz à Hasselt le soir de la city parade!!!
Donc journée de reve: City parade jusqu'a 22h, ensuite direction Versuz à une trentaine de KM de Liège !!!

Old Post Jun-15-2005 12:50  Belgium
Click Here to See the Profile for djmanu Click here to Send djmanu a Private Message Add djmanu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_greggy_
SuperLoutre

Registered: Oct 2001

J'ai vu Tiesto 2 fois au VersuZ, la première fois y'avais aucun soucis, la seconde c'était blindé avec plus de 100m de file d'attente.
Beaucoup trop de monde à l'intérieur.
C'est pas le genre de soirée que je conseille

basse qui tabasse ... apéro qui fracasse
basse qui tabasse ... ti ponch de Guada qui tabasse aussi
Like we say in France, tonight you don't send woods, you send the forest !

Old Post Jun-15-2005 13:25  France
Click Here to See the Profile for _greggy_ Click here to Send _greggy_ a Private Message Add _greggy_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by _greggy_
J'ai vu Tiesto 2 fois au VersuZ, la première fois y'avais aucun soucis, la seconde c'était blindé avec plus de 100m de file d'attente.
Beaucoup trop de monde à l'intérieur.
C'est pas le genre de soirée que je conseille

+1 mm si j'ai eu bcp de chance pour ma part lors de cette fameuse soirée sur-blindée...

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-15-2005 19:27  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
trancegirl79
Trance and Finland addict

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by stanymi
+1 mm si j'ai eu bcp de chance pour ma part lors de cette fameuse soirée sur-blindée...

oui petit veinard perché sur ton cube

alors que nous en bas on se prenait des coups de coudes dans le ventre toutes les 2 minutes,on frisait l'asphyxie toute les 40 secondes, on se faisait marcher sur les pieds toutes les 30 secondes et on faisait du collé serré avec la personne de devant, celle de derriere, celle de droite, et celle de gauche TOUTE la soiree.... mais bon malgres tout j'en garde un super souvenir de cette soiree.

Old Post Jun-15-2005 19:33  Luxembourg
Click Here to See the Profile for trancegirl79 Click here to Send trancegirl79 a Private Message Add trancegirl79 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sbastien4678
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Quand je repense à ma première expérience Tiesto @ Versuz version décembre 2003, j'hésite!!
Payer 20 euros pour être serré comme une sardine, pas vraiment tentant..

Old Post Jun-15-2005 20:29  Belgium
Click Here to See the Profile for sbastien4678 Click here to Send sbastien4678 a Private Message Add sbastien4678 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djmanu
Supreme tranceaddict

C'est clair, j'étais également en 2002 & 2003 et c'est clair que 2002 est magnifique, par contre 2003 ....
Enfin cette fois ca marche avec préventes, certainement pour éviter les problèmes de 2003 !

Old Post Jun-15-2005 20:35  Belgium
Click Here to See the Profile for djmanu Click here to Send djmanu a Private Message Add djmanu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Beaufix
Thrillseekers Addict

Registered: Jun 2003
Arrow

Ben moi j'y vais !!!!!! Pour ceux qui veulent plus de renseignements:

L'entrée coute 20 €, on pourra acheter les places à partir du samedi 18 dans les Free Record Shop (www.frs.be) ou au Versuz.

Line-Up:

MAIN ROOM

Tom Leclerq
B
Dave Lambert
Montana
TIESTO for an exclusive 3 h set
DJ Bart
Visuals by VJ Joris

C'est clair qu'il faut arriver au moins vers 20h30 pour dire de pas faire la file de 15 km qu'il y aura, si pas 20h même!!

Markus Schulz Pres. Elevation - Clear Blue (Somewhere) (Vocal Mix) || Airbase - Escape || Reflekt Feat. Delline Bass - Need To Feel Loved (Thrillseekers Remix) || Signum - The Timelord || Ferry Corsten - Sweet Sorrow (Thrillseekers Remix)

Old Post Jun-15-2005 21:15  Belgium
Click Here to See the Profile for Beaufix Click here to Send Beaufix a Private Message Add Beaufix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

Attention :

quote:
Dresscode: fashionable, stylish and wild make-up > no sportswear !

Bon, je peux venir...

Old Post Jun-15-2005 22:26  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

attention aux baskets tt de mm...
on n'a failli pas rentrer la dernière fois car on avait des baskets (pas des running évidemment nana nan juste des puma, comme tout le mond equoi. il a fallu que je fasse mon malheureux dire qu'on venait de france et tout mais c t vraiment juste.)

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-16-2005 06:15  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eddy
DouDou Addict

Registered: Feb 2005

Comme ya du monde faut mieux y aller en rangers pour faire son trou sur la piste c'est tout de suite plus simple

Old Post Jun-16-2005 06:24  France
Click Here to See the Profile for Eddy Click here to Send Eddy a Private Message Add Eddy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by morphoneo69
Comme ya du monde faut mieux y aller en rangers pour faire son trou sur la piste c'est tout de suite plus simple

Mdr, ou en talons aiguilles

alors les gars on a peur de la foule maintenant ?

c'était vraiment si insupportable ?

Old Post Jun-16-2005 07:49 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djmanu
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by stanymi
attention aux baskets tt de mm...
on n'a failli pas rentrer la dernière fois car on avait des baskets (pas des running évidemment nana nan juste des puma, comme tout le mond equoi. il a fallu que je fasse mon malheureux dire qu'on venait de france et tout mais c t vraiment juste.)

Oui des fois ils sont lourds à l'entrée: racisme etc ...

Old Post Jun-16-2005 07:55  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 25/06/2005 TIESTO @ Versuz !
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksensation black 2004 ID 3 [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNew Order - "Blue Monday" (Cass & Infusion Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:38.

Forum Rules: