satan va det rullar på.. 31.. börja dan med att åkte o fiska.. kom sen på mig på grund av ett sms att man fyllde hahaha.. illa.. =) men men.. snart e det din tur steve!!!
___________________ 'M u s i c I s T h e A n s w e r'
Gubbe! Skämt å sido. Grattis! Hoppas du har haft en trevlig dag!
___________________ www . gate42 . net / www . patrikbjorkman . com
tack =) jo med fiske på schemat kan det inte blir tråkigt..hade festen i helgen som va med en ca 100 pers kanske i hyrd lokal så det va helt ok =)
Vaddå, kom du inte ihåg att du fyllde år? Gubbe Grattis!
___________________ man with no sig
quote:Originally posted by reveal Vaddå, kom du inte ihåg att du fyllde år? Gubbe Grattis! haha nä gjorde ju inte det ... kanske beror på man hade festen i helgen som va eller åldern.. take a pic tack
GRATTIS MiB din fyllbullt Vadå min tur... du de e lååååååångt kvar till sista december ! Ser ut som 25 men fin som sjutton... det är väl vad som räknas.... eller ? Ha en toppen sommar Micke !
___________________ www.Steveheden.se
grattis du... känns skönt att man har lååååååååååångt kvar.. hehe
___________________ Daniel
quote:Originally posted by SteveTranz4ever GRATTIS MiB din fyllbullt Vadå min tur... du de e lååååååångt kvar till sista december ! Ser ut som 25 men fin som sjutton... det är väl vad som räknas.... eller ? Ha en toppen sommar Micke ! jo det e sant.. ser inte en dag ut över 15 =) haha nja.. överdrift kanske..varför bli vuxen o tramsa.. vill man ha kul som jag go for it =) ung i hjärnan für alle
Hehe, grattis mannen =)
heheh gamling! grattis
___________________ KESO!
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA