|
| quote: | Originally posted by Laszlo
Det var jävlar i mig det jävligaste Peter! Grattis! Vem, när, var, hur, varför fick du denna spelningen?? 
Ska lätt tuna in - se bara till att hålla trainwrecksen borta och visa att även vi ungraren kan.. |
Menar inte att dissa men blir det verkligen live... sällan det är det på internet radios... Annars är det ju inte nådigt nervöst att veta att det är USAs fetaste edm-radio + allt ska klaffa med länkarna över Atlanten 
___________________
www.Steveheden.se
|