Watch out for the revolutionair....... whehehe ff nieuwe sig en avatar......en blik of henkie zullen hem wel closen..
___________________ Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
mwah, we kunnen er een discussie van maken...... wie vind de nieuwe avatar en sig van magrec er te communistisch uitzien???
___________________ Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
Apart
ik had in Tsjechië bijna zon bontmuts gekocht met Russische vlag/teken erop... DAS PAS COMMUNISTISCH!!!!
___________________ I SUCK MONKEYS IN HELL
Ik mis nog Stalin in je sig
Ik vinnem erg strak
___________________ Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus
Ik vind em: Rustig... Mag wel wat drukker...
Mooie kleur, rode avatar! Voor de rest, ja ik heb ook een nieuwe gemaakt (in paint ) maar die werd al voordat ik m ingebruik KON nemen compleet afgezeikt (thx henk) Dus je mag blij zijn dat de jury m goedkeurt :P
___________________ www.balticbastian.com/
Ach ja... Mijn ape-sig over-ruled dit toch wel...
___________________ Signature Suspended as it was deemed offensive