Klockan är 7 på morgonen och jag får en snilleblixt: varför inte en topic där man kan lista TA medlemmar man träffat idag? det händer ju då och då att man stöter på folk
Idag träffade jag benni på busstationen. 1 minut senare träffade jag Sipowitz på andra sidan busstationen
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Har inte suttit vid nån dator sen i lördags men på Blommor & Bin i lördags träffade jag Pjox (men inte Vizay, drog hem tidigt ?) mindshooter & staz...
yesh jag drog ganska tidigt, var tvungen att dra hem till middagen för att inte förarga min kära familj som hade fixat middag redan
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Jun-20-2005 08:15
beaversweede
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2003
Location: schellet
quote:
Originally posted by lacksesepsotygh
om det finns några TAs i norr- eller västerbotten får ni gärna skrika till
jag e ju från västerbotten, närmare bestämt skellefteå .
Trevligt att det finns fler norrlänningar som lyssnar på trance än bara jag, är dock inte här så ofta, men drar förbi här en sväng så ofta som det går.
Vart e du ifrån då??
___________________
"When Sasha finishes one of his special sets.People are liable to get emotional.You could call it Trance.I CALL IT MAGIC"
Dom Philips. MixMag
Jun-20-2005 16:44
lacksesepsotygh
;B
Registered: Jan 2005
Location: Danderyds Psykhus, Stockholm