Registered: Jun 2006
Dr. Beat te Antwerpen sluit zijn deuren
Hello! Ik weet niet of het voor jullie al oud nieuws is maar Dr. Beat Hoostraat sluit zijn deuren! Je kan nog wel online bestellen.
Nu had ik nog een klein vraagje ivm platen online bestellen? Is dat te betrouwen en hoe gaat dat juist in zijn werk? Welke zijn kwalitatief de betere online vinylshops? Sry voor de 'stomme' vragen maar ik wil eerst wat beter ge�nformeerd zijn...
Registered: Jun 2006
Mja... Ik vroeg wanneer Glenn terug kwam van verlof en toen zei een verkoopster van Idea dat hij ontslagen was en dat de winkel zelf binnenkort dichtgaat... Mja, das echt wel k*k... ik kwam er mn tranceplaatjes halen...
Aug-17-2006 18:15
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Push2005
En waar kocht je je groove tracks dan ?
Originally posted by Push2005
En waar kocht je je groove tracks dan ?
Alberto vermichelli: "Ooooh, maar dat is lelek"
Aug-17-2006 18:36
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Ik heb juist den Out Soon vastgehad, en daar stonden bijna 2 pagina's over Dr Beat in: reclame voor een nieuwe site en wat gewone info. En daar stond toch niks bij over een sluiting
Het zou me niet verbazen. Ze waren pas verhuisd en er liep nog altijd even weinig volk rond.
Spijtig voor Glenn en voor de houseliefhebbers. Zijn trance catalogus is altijd nogal voorspelbaar geweest, maar aan kwalitatieve house was er nooit gebrek.
enorm aanbod aan Groove, Trance, Techno, House,...
En verdomd dure verzendingskosten zene. Daar moet ge alleen bestellen als ge 'n serieus pakketje besteld.
Nu bon, in principe koop ik geen vinyl meer, 't is te duur, en nu met al die downloadstores... Beatport bvb biedt de mogelijkheid aan om .wav te downloaden, which is nice.
Originally posted by Xilver
En verdomd dure verzendingskosten zene. Daar moet ge alleen bestellen als ge 'n serieus pakketje besteld.
Nu bon, in principe koop ik geen vinyl meer, 't is te duur, en nu met al die downloadstores... Beatport bvb biedt de mogelijkheid aan om .wav te downloaden, which is nice.
En verdomd grote bestanden zenne. Daar moet ge alleen bestellen als ge 'n serieuze downloadlimiet besteld.