Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > is et ombouwen van je playstation illegaal????
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001
is et ombouwen van je playstation illegaal????

wtffff?????? zat ik gistere lekker te zeppen, zie ik op et nieuws dat et ombouwen van je psx/ps2 ineens illegaal is
dat ding is toch gewoon van jezelf en je mag er toch van alles meedoen wat je wilt??
bij buma/stemra zijn ze et spoor een beetje bijster volgens mij
dat et spelletjes kopieren niet mag snap ik :P, maar dat playstationtje is toch gewoon van jezelf? of willen ze strax 25% van de nederlands opsluiten?

*nederlanders bedoel ik

http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws...playstation.xml

ta-forum-members midi site

Old Post Dec-02-2001 13:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

het is heel logisch dat het illegaal is, je laat hem ombouwen zodat je spellen die gefikt zijn op een cd kunt spelen

maja, de politie gaan echt geen invallen doen bij ps-igenaars om te kijken of ze omgebouwd zijn

Old Post Dec-02-2001 13:57 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Is toch heel logisch da da illegaal is.

Ik snap je punt wel, je mag zelf weten wat je met je PS2 doet.
Maar waarom zou je hem om laten bouwen, omdat ie er mooier van wordt, ik denk het nie.

Dat doe je met de intentie om ellegale spellen te spelen en dus is het ombouwen illegaal.
Heel simpel.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Dec-02-2001 14:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

ik kan me nog herrineren dat ik de goede oude tijd (nes, gameboy) je gewoon je console mocht ombouwen (okeej het is idd wel iets anders als nu maar toch... ) .. je kon gewoon langs de speelboom (bestaat die nog?) ofzo gaan en daar konden ze em ombouwen zodat je ook buitenlandse spellen kon spelen.. dit was toen eigenlijk ook verboden maar werd wel gewoon gedaan..

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Dec-02-2001 14:15  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arno
crack addict

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by TimeportE
ik kan me nog herrineren dat ik de goede oude tijd (nes, gameboy) je gewoon je console mocht ombouwen (okeej het is idd wel iets anders als nu maar toch... ) .. je kon gewoon langs de speelboom (bestaat die nog?) ofzo gaan en daar konden ze em ombouwen zodat je ook buitenlandse spellen kon spelen.. dit was toen eigenlijk ook verboden maar werd wel gewoon gedaan..

dat is met de psx (met de ps2 weet ik het niet) toch precies hetzelfde, die moet je ook ombouwen om amerikaanse en japanse spellen te spelen. Bij futurezone doen ze dat ook gewoon voor je. Dat je er dan toevallig ook gekopieerde spellen mee kan spelen is natuurlijk een leuke bijkomstigheid

And then she said:...

"What did you just gave me? "
And he said:...
"....XTC............XTC......."
And then...
HE FUCKED HER ALL NIGHT !!!!

Old Post Dec-02-2001 14:59  Macedonia
Click Here to See the Profile for arno Click here to Send arno a Private Message Add arno to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by arno

dat is met de psx (met de ps2 weet ik het niet) toch precies hetzelfde, die moet je ook ombouwen om amerikaanse en japanse spellen te spelen. Bij futurezone doen ze dat ook gewoon voor je. Dat je er dan toevallig ook gekopieerde spellen mee kan spelen is natuurlijk een leuke bijkomstigheid

dat zei zn ombouw kerel ook
ik wil nog steeds ff et bewijs zien dat het ombouwen illegaal is, want ik heb ooit is in de PU (jaja dit blad blijft tof IMO ) gelezen dat dat niet zo was...

ta-forum-members midi site

Old Post Dec-02-2001 15:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mido
God is a DJ, So am I

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by Blik
het is heel logisch dat het illegaal is, je laat hem ombouwen zodat je spellen die gefikt zijn op een cd kunt spelen

maja, de politie gaan echt geen invallen doen bij ps-igenaars om te kijken of ze omgebouwd zijn

Dit is wel heel simpel gezegd!

Maar toch ook niet helemaal waar. Ik kijk nu even terug naar de PSX en niet naar de PSX2.

Want toen moest je hem ook laten ombouwen om spelletjes "buiten" de regio te kunnen spelen.

En dat is gewoon legaal.

Old Post Dec-02-2001 23:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for mido Click here to Send mido a Private Message Visit mido's homepage! Add mido to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Volgens mij (ik heb rechten in mn pakket ) kan men echt geen wettelijke boete op welke schaal dan ook toeleggen op het ombouwen van een spelcomputer. Tenzij je er wettelijk verboden voorwerpen aan toevoegd, maar ik denk niet dat je cocaine in je playstation stopt. Ook heb je in de meeste gevallen geen garantie meer op je playstation als je hem ombouwt.
Oja, en is het met de ps2 nog hetzelfde als bij de ps1 dat ie bij gekopieerde spellen DE HELE TIJD vastloopt?

www.balticbastian.com/

Old Post Dec-03-2001 00:13  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Little Theseus
maar ik denk niet dat je cocaine in je playstation stopt.

Nooouuuu, af en toe wil ik wel eens...

Old Post Dec-03-2001 00:46 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

quote:
Originally posted by Optimus Trance

Nooouuuu, af en toe wil ik wel eens...

Toevallig! Ik bewaar mn heroine altijd in mn radio en in mn zaklamp

www.balticbastian.com/

Old Post Dec-03-2001 15:28  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_highforce
Senior tranceaddict

Registered: Oct 2001
quote:
Originally posted by TimeportE

Hehe..
wij hadden een amerikaanse NES..
Hoefte niet eens omgebouwt te worden..

Old Post Dec-03-2001 17:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for dj_highforce Click here to Send dj_highforce a Private Message Add dj_highforce to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

quote:
Originally posted by dj_highforce

Hehe..
wij hadden een amerikaanse NES..
Hoefte niet eens omgebouwt te worden..

whaha jij zat zeker met zon decoder op je s pelletjes?? whaha.. of was dat nou met de snes? mmmmm.. haha en dan kon je ook niet saven.. of was dat nou met de n64...

mmmm

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Dec-03-2001 18:17 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > is et ombouwen van je playstation illegaal????
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCan you ID a trance song from 2004 to 2007? [2015] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Tatana vs The Mystery - "Soul Cry" (Sam Sharp Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:30.

Forum Rules: