|
| quote: | Originally posted by oXygen_tEAM
רוברטו, בגדול כל ההסברים האלה יהיו רשומים באתר של טראנס אנרגי - לגבי הגעה אבל כן זה יהיה יותר מידי קרוב לאירוע שהם מפרסמים משהו אפילו את הליין-אפ שלהם...
אז כרגע נכון יהיה לשאול סוכן - אני לא חושב שצריך לקנות מראש לרכבת, אלא שם לקנות יומיים לפני, רק תבוא מהארץ עם המחיר כבר בראש שלא תחטוף בקופה שוק
נ.ב. - נתראה שם, אני גם מגיע רק שאני ישן באוטרכט 3 ימים ובאמסטרדם 4ימים
בהצלחה |
אין בעיה חבוב,רק דבר איתי באיי סי שאולי באמת נתראה שם
ולדעתי טראנס אנרגי לוקח את הסנסיישן בקלות
___________________
|