Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > איך הכל התחיל אצלכם
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj Black
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: israel
Question איך הכל התחיל אצלכם

שאלה שמעניינת אותי מאוד

1. איך התחלתם לאהוב טראנס ומוזיקה אלקטרונית בכלל

2. איך למדתם את כל המושגים, לנגן על מכשירים וכו




אני ממש לא יודע איך התחלתי לאהוב את זה אבל אני יכול להגיד לכם שאת הדברים למדתי ככה מלדבר עם אנשים לא הייתי בקורס או משהו
ככה....למדתי עוד משהו ועוד משהו וגם עכשיו אני לא יודע הכל

אבל לא נורא....נלמד
(אני כולה בן 13 אז יש זמן)





תגיבו

Old Post Nov-29-2001 18:20  Israel
Click Here to See the Profile for Dj Black Click here to Send Dj Black a Private Message Add Dj Black to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YuVaL
Airwaves



Registered: May 2001
Location: Out There....
Re: איך הכל התחיל אצלכם

quote:
Originally posted by Dj Black
שאלה שמעניינת אותי מאוד

1. איך התחלתם לאהוב טראנס ומוזיקה אלקטרונית בכלל

2. איך למדתם את כל המושגים, לנגן על מכשירים וכו




אני ממש לא יודע איך התחלתי לאהוב את זה אבל אני יכול להגיד לכם שאת הדברים למדתי ככה מלדבר עם אנשים לא הייתי בקורס או משהו
ככה....למדתי עוד משהו ועוד משהו וגם עכשיו אני לא יודע הכל

אבל לא נורא....נלמד
(אני כולה בן 13 אז יש זמן)





תגיבו


המממ..
שחזרתי מחו"ל אחרי שנתיים בניו יורק ששם שמעתי רק ראפ והיפ הופ...

הגעתי לארץ.. למסיבה ה"כיתתית" הראשונה שלי.. כיתה ו' אני חושב.. קיצר היה פסדר...

ואז אחרי זה כל יום שישי היינו הולכים למסיבה אחרת
הייתי משתגע מהמוסיקה שלא הכרתי אפילו
יום אחד פשוט התחלתי להוריד טראנסים ולהוריד ולהוריד..

הטראנס הראשון ששמעתי היה אם אני לא טועה
Aquagen - Party Alarm
היה מגניבב....

ואז הגעתי לפורום הענק הזה ומכאן כל המסע הקסום התחיל

Old Post Nov-29-2001 19:04 
Click Here to See the Profile for YuVaL Click here to Send YuVaL a Private Message Add YuVaL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel
Re: איך הכל התחיל אצלכם

quote:
Originally posted by Dj Black
שאלה שמעניינת אותי מאוד

1. איך התחלתם לאהוב טראנס ומוזיקה אלקטרונית בכלל

2. איך למדתם את כל המושגים, לנגן על מכשירים וכו




אני ממש לא יודע איך התחלתי לאהוב את זה אבל אני יכול להגיד לכם שאת הדברים למדתי ככה מלדבר עם אנשים לא הייתי בקורס או משהו
ככה....למדתי עוד משהו ועוד משהו וגם עכשיו אני לא יודע הכל

אבל לא נורא....נלמד
(אני כולה בן 13 אז יש זמן)





תגיבו


ת'אמת... אני בדיוק כמוך אחי
אין לי שמץ של מושג איך התחלתי לאהוב..
שמעתי כמה טראנסים ואהבתי את הסגנון כנראה
אני גם לא יודע את כל המושגים והכל וכשאני פה אני לומד וסבבה פה

Old Post Nov-29-2001 19:33 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Black
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: israel

תגידו למישהו יש את ההגדרה ל
vocal
?


Old Post Nov-29-2001 19:49  Israel
Click Here to See the Profile for Dj Black Click here to Send Dj Black a Private Message Add Dj Black to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Q-PiXeL
Turbocharged...



Registered: Nov 2001
Location: Israel

אצלי הכל התחיל מהאוספים
House Party
...עוד מהראשונים ראשונים ובמקביל לזה גם התחיל מסקוטר
מי שמכיר, מי שלא מכיר אז כדאי לו להכיר

Old Post Nov-29-2001 20:05  Israel
Click Here to See the Profile for Q-PiXeL Click here to Send Q-PiXeL a Private Message Add Q-PiXeL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ-Kreing^^
Syncope



Registered: Jul 2001
Location: rothland

גם כשהייתי בכיתה ו' שמעתי מוזיקה טראנסית. דברים בסגנון של
Vengaboys
אבל אז באה שנת 98\97
שהייתה שנה מעולה בתעשיית הטראנס, ובמסיבות ניגנו מוזיקה פצצתית
אז התחלתי להוריד טראנסים. בהתחלה ניכנסתי לתוכנות חיפוש של שירים וכתבתי טראנס, ראיתי מה יוצא והורדתי.
התחלתי לחרוש על אתרים של טראנס ובין השאר הגעתי ל
Trance gate
ומשם הגעתי לפורום פה.

עוד אין לי כל כך ציוד משלי, אבל אני יודע לתקלט.
כל פעם שבא עלינו איזה דיג'י רציני אני מתמקם ליד העמדה שלו ומתחיל לתחקר אותו על הסגנון שלו והשירים שהוא אוהב ובין השאר אני גם רואה איך הוא מתקלט. פעם בכמה זמן יוצא לי לתקלט בבית של חבר שלי.
הייתה לי בנתיים רק הזדמנות אחת לקלט במסיבה שבא הוכחתי את עצמי, אבל לא נראה לי שאני הולך לקחת קורס, למה זה סתם יקר וילמדו אותי שם דברים שגם ככה אני יודע.
בקרוב יקנו לי עמדה ואז אני יתחיל להתאמן במקצועיות

אבל אני כולה בן 14 אז יש זמן


___________________

"The world is not beautiful. And that, in a way, lends it a sort of beauty."

--=My Music=--

Old Post Nov-29-2001 20:19  Israel
Click Here to See the Profile for DJ-Kreing^^ Click here to Send DJ-Kreing^^ a Private Message Add DJ-Kreing^^ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
m0sh
Ibiza 05'



Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע

quote:
Originally posted by Dj Black
תגידו למישהו יש את ההגדרה ל
vocal
?





זה מלל!
vocals-voices

שיר שיש בו מילים להסביר לך גם מה זה אינסטורמל?


בקיצר אני בטראנס מכיתה ד לא בטוח נראה לי ה-ו

השיר הראשון ששמעתי זה היה במסיחבות בפסק זמן נראה לי כיתה ה' אני כמעט סגור על זה.אני זוכר בהתלחה שנאתי את פורמולה עד שהאבתי איזה טראק!


___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!

Old Post Nov-29-2001 21:17 
Click Here to See the Profile for m0sh Click here to Send m0sh a Private Message Add m0sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj-2TaLL
Jamil-Addict



Registered: Oct 2001
Location: Rishpon (שכונה), Israel

אני אישית התחלתי בכיתה ו...
עם אייל ברקן...
ושם התקדמתי לפסיכודלי ודאנסים סטייל אם.טי.וי כאלה...
ולאט לאט התקדמתי בסגנונות והתחלתי להבין...
ציוד קניתי בכיתה ט' (מיקסר) ועבדתי עם שני דיסקמנים...
לפני שנה קניתי קומפקטים עם פיטצ' (עדיין לא משהו אבל אפשר בהחלט לבצע העברה טובה...) ובפסח כנראה אני קונה טכניקס...

וכמובן שהטעם וההבנה במוזיקה הולך ומשתפר...


___________________

Old Post Nov-29-2001 21:47  Israel
Click Here to See the Profile for Dj-2TaLL Click here to Send Dj-2TaLL a Private Message Add Dj-2TaLL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
s0undw4v3
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2001
Location: Haifa, Israel

הכל התחיל ביום סגרירי במק'קולס...

אני התחלתי נדמה לי כשאהבתי נורא את מורטל קומבט, אז כשיצא הסרט קניתי את הסאונדטראק והיה שם טראק של סקוטר...
Scooter - Fire

ומשם הכל התחיל... גיטרות חשמליות עם בייס ליין וקצב בנזונה

היום יש לי את כל הדיסקים של סקוטר ואני מעריץ שרוף

ומפה לשם בערך לפני שנתיים-שלוש (אני עוד מעט 16 וחצי) התחלתי להוריד סטים של פרי קורסטן וטייסטו (כשהוא היה עוד במיטבו) ומשם הגעתי לכל השמות האחרים בסצנה....


___________________
אין לי כוח לחתימה! =\

Old Post Nov-30-2001 16:38  Israel
Click Here to See the Profile for s0undw4v3 Click here to Send s0undw4v3 a Private Message Add s0undw4v3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_BoN
Senior tranceaddict



Registered: Jul 2001
Location: Tel Aviv, Israel
King אני חושב שכבר דיברנו על זה לא?

אני ת'אמת מהפעם הראשונה שהלכתי למסיבה ידעתי שטראנס זאת המוזיקה בשבילי. ואז אני זוכר מתישהו הייתי בזום ושמעתי את MORE AND MORE ואני זוכר שגם ראיתי את זיגו ואלעד אבנון בגיא פינס איך שהם עשו את זה, אז קישרתי בין זה וככה בשבע בבוקר כשחזרתי מהמסיבה חיפשתי באינטרנט את MORE AND MORE ואז הורדתי את זה והורדתי עוד כמה דברים שהיו שם, בין השאר גם זומביניישן (הרבה לפני שזה הפך ללהיט). אה בעצם הראשון ראשון היה thunder in paradise שאיזה כוסית אמרה לי להוריד ובגלל שהיא כוסית הורדתי.

ואני לא ממש דיג'יי אני סה"כ מקליט דברים עם
Atomix MP3 שמי שלא יודע זו תוכנה מעווולללהההההההההההה ואז אני משדר את זה בוינאמפ או שלפעמים אני משתמש בשני וינאמפים עם פלאגין שמאפשר לשנות בי פי אם.


___________________
Living In TEL AVIV = S-T-Y-L-E

Old Post Nov-30-2001 16:53 
Click Here to See the Profile for DJ_BoN Click here to Send DJ_BoN a Private Message Add DJ_BoN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj alonzo
Swimming Addict



Registered: Jun 2001
Location: Modi'in, Israel

אחותי היא קלאברית רצינית... אז כשהייתי קטן כבר כל היום היא שמעה טראנס וטקנו בחדר שלה בפול ווליום ואז יום אחד נכנסתי לחדר שלה ושמעתי משהו שאני אוהב אז שאלתי אותה איזה מוזיקה זה והיא ענתה לי טראנס.. אז הלכתי ועשיתי חיפוש בנאפסטר ל
"TRANCE"
והורדתי כמעט את כל השירים שיצאו לי בחיפוש ומאז אני מכור!


___________________

Old Post Nov-30-2001 17:31  Israel
Click Here to See the Profile for dj alonzo Click here to Send dj alonzo a Private Message Add dj alonzo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

אצלי זה התחיל ב
1996
עם האלבום
DREAMLAND
וישר אחריו האלבום הענק של
ROBERT MILES

מי שאין לו שירוץ לקנות - אלבום קלאסיקה!!!
אחר - כך טראקים של 97 וכו' וכו
ומאז (שזה יוצא עוד מעט 6 שנים) אני חולה על אלקטרוני
גם אני עברתי את תקופת נאפסטר - עוד לא היה לי
ADSL
ופשוט הורדתי כל מה שהיה קשור לאלקטרוני ,לטראנס
לפני שנתיים וחצי נסענו כל החברים לאיה נאפה ושמה כבר הבנתי שאני מכור לגמרי - כל טראק במועדון הכרתי והיו לי כבר פול דיסקים

ואללה בצבא אני ימות בלי זה


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Nov-30-2001 18:00  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > איך הכל התחיל אצלכם
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackLee Burridge @ Paris June 2009 [2009] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPaul Grogan - "Distrakted" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:06.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!