|
גם כשהייתי בכיתה ו' שמעתי מוזיקה טראנסית. דברים בסגנון של
Vengaboys
אבל אז באה שנת 98\97
שהייתה שנה מעולה בתעשיית הטראנס, ובמסיבות ניגנו מוזיקה פצצתית
אז התחלתי להוריד טראנסים. בהתחלה ניכנסתי לתוכנות חיפוש של שירים וכתבתי טראנס, ראיתי מה יוצא והורדתי.
התחלתי לחרוש על אתרים של טראנס ובין השאר הגעתי ל
Trance gate
ומשם הגעתי לפורום פה.
עוד אין לי כל כך ציוד משלי, אבל אני יודע לתקלט.
כל פעם שבא עלינו איזה דיג'י רציני אני מתמקם ליד העמדה שלו ומתחיל לתחקר אותו על הסגנון שלו והשירים שהוא אוהב ובין השאר אני גם רואה איך הוא מתקלט. פעם בכמה זמן יוצא לי לתקלט בבית של חבר שלי.
הייתה לי בנתיים רק הזדמנות אחת לקלט במסיבה שבא הוכחתי את עצמי, אבל לא נראה לי שאני הולך לקחת קורס, למה זה סתם יקר וילמדו אותי שם דברים שגם ככה אני יודע.
בקרוב יקנו לי עמדה ואז אני יתחיל להתאמן במקצועיות
אבל אני כולה בן 14 אז יש זמן

___________________

"The world is not beautiful. And that, in a way, lends it a sort of beauty."
--=My Music=--
|