|
| quote: | Originally posted by raoel
JA
Want dan kun je zien dat het iets is waar je lid van bent. En dus niet zomaar een shirtje uit de winkel.
De meeste van ons zijn niet alleen "addicted" aan trance (techno.... whatever) maar ook aan tranceaddict.com
Dat is dus mijn gedachte daarachter.
Ik bedoel, tis hier best gezellig 
toch???
En als ik bijvoorbeeld op vakantie ben geweest, ben ik echt benieuwd naar de nieuwe topics. |
daar heb je helemaal gelijk in, toch heb ik op nee gestemd... waarom,... uuh eff denken.. uuh waarom ook al weer.. uuh ik denk dat ik nee heb gekozen omdat uuh.. ik weet het denk ik toch niet.. maar toch liever nee dan ja, volgens mij (ben niet helemaal meer zeker van mijn zaak.. )
___________________
"Time Changes.. Only I can predict Its path..", -The TimeMaster

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!
|