Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Soirées Armada annulées au Pacha BCN !
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002
Exclamation Soirées Armada annulées au Pacha BCN !

quote:
Adiós Armada (13/07/05)
Poco dura la alegría en casa del pobre y muy humildes deben ser, en consecuencia, los tranceros de Barcelona, porque se han quedado sin las prometidas noches de Armada en los jueves de julio en la sala Pacha.

Según la representación en España de la firma holandesa, los motivos son "la poca profesionalidad e incumplimiento de las claúsulas de los contratos" por parte de la sala. Así pues, ni Markus Schulz, ni Perry O'Neil ni, nuevamente, Armin van Buuren en septiembre, pisarán cabinas catalanas. Armada, además, anuncia la búsqueda de una nueva sala en la que celebrar las fiestas en la próxima temporada.

Eh ben, c'est la baise ça , si maintenant des clubs comme le Pacha BCN sont pas plus professionnels que nos vieilles boîtes du coin qui accueillent Dj Fou, je ne sais plus où l'ont va caser nos djs... heureusement qu'ils précisent qu'un autre club acceuillera les futures soirées pour la prochaine saison.

Old Post Jul-17-2005 09:03  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

lol

et d-miurge, qui est en espagne et qui comptait aller voir Perry

Old Post Jul-17-2005 09:07  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

d-miurge si tu nous lis, tu pourras toujours aller voir M.I.K.E. à Lloret le 19

Old Post Jul-17-2005 09:12  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!

Registered: Oct 2003

dsl, j'comprend po tres bien l'espagnol, mais ca veut dire que ttes les soirees trance prevu au pacha, de juillet a septembre sont annulées??
(moi qui comptais aller voir tiesto le 12/08! )

Si quelqu'un peut m'en dire plus...

Old Post Jul-18-2005 08:12  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

quote:
Originally posted by JediK
dsl, j'comprend po tres bien l'espagnol, mais ca veut dire que ttes les soirees trance prevu au pacha, de juillet a septembre sont annulées??
(moi qui comptais aller voir tiesto le 12/08! )

Si quelqu'un peut m'en dire plus...

toutes les soirées Armada au Pacha de Barcelone sont annulées à savoir les dates d'Armin, de Markus Schulz et Perry O'Neil.

Les dates avec Marco V, Tiësto (12-08) et Oakenfold (19-08) ça n'a rien à voir je pense et normalement elles sont confirmés.

Old Post Jul-18-2005 08:21  Suriname
Atton Tray
Kaori Addict !!

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by _ Andy _
toutes les soirées Armada au Pacha de Barcelone sont annulées à savoir les dates d'Armin, de Markus Schulz et Perry O'Neil.

Les dates avec Marco V, Tiësto (12-08) et Oakenfold (19-08) ça n'a rien à voir je pense et normalement elles sont confirmés.

Ok, merci de ton eclaircissment!

Old Post Jul-18-2005 10:22  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Yoji Biomehanika le 14

tiesto + yoji + oakie en 1 semaine, ca va

Old Post Jul-30-2005 14:16  Suriname
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by _ Andy _
Yoji Biomehanika le 14

tiesto + yoji + oakie en 1 semaine, ca va

pffffffffffff...

'foiré va

Old Post Jul-30-2005 14:27  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Soirées Armada annulées au Pacha BCN !
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCan someone help me ID this track? [2011] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMeizon - "Aeon" (Perc Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:39.

Forum Rules: