zo, op vraag van J een breaks mix van Sugar Mountain
de mix heet 'Fingerpaint' omdat er een aantal elementen inzitten van Digital Witchcraft. maar het gaat niet om een bootleg, de basis voor deze remix lag wel degelijk bij Sugar Mountain.
*link removed*
Originally posted by TOR
zo, op vraag van J een breaks mix van Sugar Mountain
Ik kan deze versie veeeeel beter appreciëren. Het arty-farty "lazy" gevoel is weg en de track geeft me nu meer meer een "rustig" gevoel. De piano komt ook heel goed tot zen recht. Kzal den J ook maar bedanken.
....en wat met een hardtrance versie?
Jul-05-2005 14:50
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
I love it!!
Enige minpunt is misschien dat de kicks redelijk zwak lijken, zodat er weinig verschil (en spanning) tussen de stukken met en de stukken zonder kick is. Maar de opbouw en structuur is geweldig, en alle verschillende toevoegingen (basslijn, stukjes Fingerpaint,...) zijn echt super!! Sterke remix, en exact wat ik voor ogen had! Great job!!
Originally posted by Blue Sky 99
Erg benieuwd naar dit, was van plan om het orginele zeker en vast te draaien maar dit zou mij wel eens meer kunnen liggen
Knappe remix, al blijft het orgineel toch ook wel erg lekker klinken
Jul-05-2005 19:26
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
Ik vond de orignele versie al sterk, deze versie is net nog iets beter imo, de piano komt heir ook meer tot zen recht naar mijn gevoel, heerlijk chill, echt super productie imo
jah het middendeel met die piano is geweldig mooi, maar ik vind die sample van fingerpaint toch iets te hard op de voorgrond komen eigenlijk. als je niet beter zou weten zou je mss denken dat een remix van fingerpaint is =).
Jul-05-2005 20:41
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Gladius
jah het middendeel met die piano is geweldig mooi, maar ik vind die sample van fingerpaint toch iets te hard op de voorgrond komen eigenlijk. als je niet beter zou weten zou je mss denken dat een remix van fingerpaint is =).
hehe, die belletjes pasten perfect, dus ik dacht: waarom niet?
dit komt toch nooit uit, vermoed ik, dus voorlopig kunnen ze blijven
Jul-06-2005 09:53
Djeebie
music addict
Registered: Feb 2002
Nice mix. Leuk bedacht die combinatie met Fingerpaint. Lekkere laidback track
Jul-06-2005 09:54
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
haal dat fingerpaint belletjesding eruit en stuur dit op naar alle goeie platenfirma's. Dit heeft echt wel potentieel hoor