Vilka av er har egentligen läst Sagan om Ringen? Själv har jag självklart läs dem och en väldans massa annan fantasy, både bättre och sämre serier.
Nå? Själv tycker jag inte man borde få se filmen om man inte läst böckerna,
Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
--- DanceSafe
Dec-20-2001 14:25
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
har läst
Dec-20-2001 14:29
Virus
yes
Registered: Oct 2001
Jag har oxå läst.
Dec-20-2001 14:46
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Ska läsa
Såg den tecknade versionen när jag var liten...hula va rädd jag va då.....fett läbbig minns jag haha
Dec-20-2001 15:28
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Häda inte, klart man har läst den. Ser fram emot nästa filmatisering av favoritbok, nämligen Liftarens Guide..., som har varit på G hur länge som helst nu.
Dec-20-2001 18:21
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Har inte läste den och vet inte om jag nånsin kommer läsa den, inte den närmaste tiden iaf.
Kommer ihåg att fröken (som det hette då) läste den för oss i typ tredje klass
Men nog fasen ska jag se filmen, brorsan såg den igår och han har redan bokat en till biljett för att se den igen nästa vecka... Han sa att den var så jäkla bra..
Han har alla bökerna så kanske en dag...
Originally posted by Aendy Häda inte, klart man har läst den. Ser fram emot nästa filmatisering av favoritbok, nämligen Liftarens Guide..., som har varit på G hur länge som helst nu.
Den e verkligen så himla bra, liftarens guide menar jag.. känns som om jag har tappat stilen