|
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
קודם כל - אחלה ט'רד
יוצא לי לחשוב על זה הרבה..
אבל לצערי.. כיוצר של מוזיקת האוס וטראנס, בארץ ישראל, קשה לי מאוד להאמין שזה יוביל לקריירה מצליחה.. שתעזור לסגור את החודש...
כקריירה כדיג'יי בארץ יכולה להביא הרבה כסף אם אתה טוב ואתה מכיר את האנשים הנכונים.............. |
אז מה שאתה אומר בעצם שאין טעם לבנות על יוצר ? ומה לגבי עבודה מול לייבלים בחו"ל ? מי אמר שזה חייב להיות דווקא דרך הארץ ?
קח לדוגמא את HYDROID
, אני כמעט בטוח שרוב האנשים בארץ בכלל לא יודעים מי הוא , אבל תשאל חובב מוזיקה אלקטרונית בחו"ל אם הוא שמע עליו או על יצירה שלו ואני בטוח שהתשובה תהייה כן.
ובכל אופן , שחר , שדיברתי על מסלולים בבתי ספר למוזיקה , התכוונתי לאנשים שיש להם כישרון ולא יודעים , פיסית כיצד להביא אותו לידי ביטוי.
|