Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > בואו תביעו את דעתכם
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj-sh
Junior tranceaddict



Registered: Mar 2005
Location:
בואו תביעו את דעתכם

מה קורה אנשים , אני רוצה לשתף אתכם במשהו ותביעו את דעתכם בנושא ...

האם אתם חושבים שכדאי לנסות ולפתח אהבה למוזיקה כקריירה ?

האם אתם חושבים שיש טעם לקחת את הסיכון ובאמת לנסות להתפתח במקצוע שהסיכוי להצליח בו הוא מאוד קשה אך יתן לכם סיפוק רב ?

ועוד משהו , מה דעתם על כל בתי הספר למוזיקה האלה ? כמו אלה שמציעים לכם מסלול של פיתוח קריירה מוזיקלית ( יצירה והפקה ) כמו לימודים אקדמיים של 3 שנים ? האם באמת אפשר להצליח דרך בתי הספר האלה , או שהכל רק הרצון שלהם לראות את הירוקים שלכם ?

אני אשמח אם תשתפו אותי במחשבות שלכם ...

( כמובן שמדובר על מוזיקה אלקטרונית בלבד !!! (
יאללה אנשים יום טוב

Old Post Jul-16-2005 17:55  Israel
Click Here to See the Profile for Dj-sh Click here to Send Dj-sh a Private Message Add Dj-sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

אני אומר זה דברים שנולדים איתם
אם לא נולדת עם הכישרון ואין לך את זה לא יעזור אף ביצפר ואף מורה

פעם גם שאלו פה על קורס דיג'יים וחרטות כאלה
זה לא דברים שאפשר להגיד לך תעשה ככה וככה וככה וזהו אתה הופך לדיג'יי
מי שיש לו את זה יש לו
מי שאין לו אין לו

Old Post Jul-16-2005 18:04 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj-sh
Junior tranceaddict



Registered: Mar 2005
Location:

quote:
Originally posted by Shahar

מי שיש לו את זה יש לו
מי שאין לו אין לו



ומה לגבי מי שיש לו את זה אבל לא החליט לפתח את זה , או פשוט השאיר את זה בצד?

Old Post Jul-16-2005 18:07  Israel
Click Here to See the Profile for Dj-sh Click here to Send Dj-sh a Private Message Add Dj-sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Dj-sh
ומה לגבי מי שיש לו את זה אבל לא החליט לפתח את זה , או פשוט השאיר את זה בצד?


שמע אנלא אומר שיש אנשים שבפעם הראשונה שנגעו בציוד יצא להם מיקסוס מושלם
אבל אתה אמור לדעת אם יש לך את זה או לא
אם ניסית וראית שאתה וזה זה שני דברים שונים אז וואלה חבל שתבזבז זמן
אבל אם תרואה שיש לך עתיד אז למה לא..

Old Post Jul-16-2005 18:18 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sabi10
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2003
Location: Tel Aviv, Israel

כסף, יהיה לך קשה לראות מזה..
אם תרצה תוכל לפתח את זה אולי בתור קריירה משנית...


___________________
Facebook

Old Post Jul-16-2005 18:22  Israel
Click Here to See the Profile for sabi10 Click here to Send sabi10 a Private Message Add sabi10 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj-sh
Junior tranceaddict



Registered: Mar 2005
Location:

quote:
Originally posted by sabi10
כסף, יהיה לך קשה לראות מזה..


אתה אומר את זה מנסיון ?
וחוץ מזה הסיפוק מהקריירה לא חשוב ?

Old Post Jul-16-2005 18:31  Israel
Click Here to See the Profile for Dj-sh Click here to Send Dj-sh a Private Message Add Dj-sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!



Registered: Sep 2000
Location: Israel

קודם כל - אחלה ט'רד
יוצא לי לחשוב על זה הרבה..

אבל לצערי.. כיוצר של מוזיקת האוס וטראנס, בארץ ישראל, קשה לי מאוד להאמין שזה יוביל לקריירה מצליחה.. שתעזור לסגור את החודש...
כי גם ככה יש לקריירה הזאת הרבה הוצאות.. ובנוסף לזאת הקהל בארץ שבאמת שומע את המוזיקה דל מאוד - וגם ככה הוא לא קונה את השירים שאתה מכין... אז זה בעייתי ביותר..לעומת זאת - קריירה כדיג'יי בארץ יכולה להביא הרבה כסף אם אתה טוב ואתה מכיר את האנשים הנכונים..............

Old Post Jul-16-2005 18:40 
Click Here to See the Profile for Sm0keMachine Click here to Send Sm0keMachine a Private Message Add Sm0keMachine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj-sh
Junior tranceaddict



Registered: Mar 2005
Location:

quote:
Originally posted by Sm0keMachine
קודם כל - אחלה ט'רד
יוצא לי לחשוב על זה הרבה..

אבל לצערי.. כיוצר של מוזיקת האוס וטראנס, בארץ ישראל, קשה לי מאוד להאמין שזה יוביל לקריירה מצליחה.. שתעזור לסגור את החודש...
כקריירה כדיג'יי בארץ יכולה להביא הרבה כסף אם אתה טוב ואתה מכיר את האנשים הנכונים..............


אז מה שאתה אומר בעצם שאין טעם לבנות על יוצר ? ומה לגבי עבודה מול לייבלים בחו"ל ? מי אמר שזה חייב להיות דווקא דרך הארץ ?

קח לדוגמא את HYDROID
, אני כמעט בטוח שרוב האנשים בארץ בכלל לא יודעים מי הוא , אבל תשאל חובב מוזיקה אלקטרונית בחו"ל אם הוא שמע עליו או על יצירה שלו ואני בטוח שהתשובה תהייה כן.

ובכל אופן , שחר , שדיברתי על מסלולים בבתי ספר למוזיקה , התכוונתי לאנשים שיש להם כישרון ולא יודעים , פיסית כיצד להביא אותו לידי ביטוי.

Old Post Jul-16-2005 18:55  Israel
Click Here to See the Profile for Dj-sh Click here to Send Dj-sh a Private Message Add Dj-sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dan_yarok!!
Senior tranceaddict



Registered: Oct 2004
Location: haifa.israel

הפקת מוזיקה בארץ, לפחות טרנס, ולא איזה חרטה מסחרי זה לא דבר שכדאי לעשות בתור קרייה
כי אין קהל בארץ ומי שישמע את זה..דיג'יאים יש המון, יותר מדי לצערי
שכולם או שנגיד כמעט כולם עושים את אותו הדבר ומנגנים אותו דבר.
בקשאר לבתי ספר, תשמע אם יש לך כסף וזה לא דאגה בשבילך אז כדאי
אני לא למדתי בחיים באחד מהבתי ספר האלה
ואני עדיין מלמד חברים שלי שכן למדו באחד מאלה כל מני דברים בקיו בייס וכל מני כאלה..
זה משו שצריך לבוא לך שתיוולד איתו
האהבה הזאת למוזיקה,
אני מגיל 10-9 שומע טרנס
זה התחיל אומנם עם חרטה של דאנסים וקלאבים מוכרים
שאחי היה שומע
כיום זה ארמין וכאלה (-:
עצה שלי
לך על זה אופציה שנייה, אל תבנה על זה כקריירה
תנסה לעשות עוד משו בנפרד
ואני יודע על אנשים בארץ שעוסקים גם במוזיקה וגם בעוד תחומים


___________________
~*+Trance is a classic music of the modern style~*+

Last edited by dan_yarok!! on Jul-16-2005 at 20:05

Old Post Jul-16-2005 18:59  Israel
Click Here to See the Profile for dan_yarok!! Click here to Send dan_yarok!! a Private Message Add dan_yarok!! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj-sh
Junior tranceaddict



Registered: Mar 2005
Location:

quote:
Originally posted by dan_yarok!!

ואני יוצר והכל ברמה יותר גבוהה ממה שחברים שלי שכן למדו יוצרים



אתה ניסית את מזלך בחוץ ?

Old Post Jul-16-2005 19:05  Israel
Click Here to See the Profile for Dj-sh Click here to Send Dj-sh a Private Message Add Dj-sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dan_yarok!!
Senior tranceaddict



Registered: Oct 2004
Location: haifa.israel

quote:
Originally posted by Dj-sh
אתה ניסית את מזלך בחוץ ?


יש עוד זמן (-:
אבל לא נסיחתי את עצמי טוב
הכוונה שלי שאני שולט בץוכנות והכל יותר מהם
אין זה אומר שאני מתכוון לעשות עם זה משו בכלל...


___________________
~*+Trance is a classic music of the modern style~*+

Old Post Jul-16-2005 20:03  Israel
Click Here to See the Profile for dan_yarok!! Click here to Send dan_yarok!! a Private Message Add dan_yarok!! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
yaman
בעל מידות טובות



Registered: Sep 2003
Location: Jerusalem , Israel

טרד ממש מעניין ואני שמח שיש כאן התעוררות קצת

עכשיו לדעתי...

תראה אח שלי להיות יוצר די ג'יי בארץ זה ממש קשה וזה כמו לפתוח פלאפל עכשיו עד שתיהיה לך שם וכולם ישמעו עלייך ועוד ועוד

קיצור עד שתצליח ייקח המון זמן זיעה והשקעה

מצד שני אם המקצוע הזה מעניין אותך אז למה לא?...

אין הדבר העומד בפני הרצון

ואין דבר כזה כישרון בדבר הזה..... מה זה השטויות האלה


אימון ותרגול = הצלחה בהמשך

אם אני בן אדם דיסלקט אז מה אני לא יצליח בחיים שלי בשום תחום??.???.


תראה אחי בכול אופן אתה צריך להציב לך מטרה ולהנעל עליה ולעשות את העובודה כמה שיותר איכותי אם ברצונך להגיע להצלחה בתור יותר או די ג'יי ואני בטוח שזה מה שאתה רוצה


ועוד משהו........

בשביל לזרז את ההצלחה ואת המודעות שיש יוצר או די ג'יי כמוך אתה צריך לעשות בלתי נורמלי

מה זה אומר?............. אני יסביר

אולי זה נשמע די דפוק אבל בזכות זה שאנשי עושים דברים בלתי נורמליים הם נהיים מפורסמים

בוא ניקח לדוגמא שאתה רוצה לפתוח חנות פלאפל..

בדוגרי זה עוד חנות פלאלפ רגילה בלי שום הבדל מפלאפלים אחרים.... אבל מה? אם למשל תעשה פיתות מרובעות או פלאלפים בטעמים של גלידה יששששששרר יפרסמו אותך בעיתון כאיש עם הפלאפל שעושה ככה ועושה ככה


יענו אם יצא לך להיות די ג'יי וייצא לך לתקלט באיזה מועדון אני ממליץ לך אחרי כול הופעה שלך לקפוץ על האנשים.....

אין לך מושגג כמה הדבר הבלתי נורמלי הזה יביא לך פרסום


בסופו של דבר אם אמרתי כאן משהו שמתקרב לדיבלי אז זכותך לחשוב ככה נשמה אבל תחשוןב על זה טוב ותראה שזה נכון





מקווה שעזזרתי ובהצלחה


___________________

Old Post Jul-16-2005 22:35  Israel
Click Here to See the Profile for yaman Click here to Send yaman a Private Message Add yaman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > בואו תביעו את דעתכם
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID! - cool track from some of Digger's set [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackManuel Arenas - "Spanish Rose" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:17.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!