Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Fester i Köpenhamn
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Funfrock
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002
Fester i Köpenhamn

Vi är ju några SkåneTAs så tänkte vi kunde ha en tråd att diskutera lite fester i Köpenhamn, känns inte som det är sånt intresse så det känns lönt att start en tråd för varje fest.

Till helgen tänkte jag dra till Tuborg Green Beats där bl a Darren Emerson lirar. Fick gratis biljett så känns som ett bra alternativ för plånboken . Sen verkar Tuborg satsa hårt på ljud och ljus så kan nog bli bra tryck.

Hade från början tänkt att dra på Splints och Michael Parsbergs födelsedagsparty men när jag fick höra att det skulle vara 2 mil utanför Köpenhamn kändes det inte lika lockande längre. Sen är det ju Sub6, Astrix och Infected Mushroom också men min plånbok känner inte riktigt för en biljett för 250 spänn just nu.

Nästa gång det bär iväg blir nog 30 sep till Agnelli & Nelson på nya Klub Tomat.

Någon annan som har vägarna förbi?

Old Post Aug-30-2004 08:29  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Hör gärna av dig om några stora technonissar ska spela i köpenhamn - jag och ett par polare från småland hänger på!

www.laszlo.se

Old Post Aug-30-2004 09:29 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

Varit dåligt med techno senaste året fastän jag vet att folk efterfrågar det. Förra hösten när Kevin Saundersen och Derrick May var där var det packat med folk. Men jag ska hålla ögonen öppna!

Old Post Aug-30-2004 09:41  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xplorer76
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

Ska till Köpenhamn den 25 September, vill också veta vart man ska gå.... Och Malmö den 24, vart ska jag gå då???

Old Post Aug-30-2004 14:53  Sweden
Click Here to See the Profile for Xplorer76 Click here to Send Xplorer76 a Private Message Add Xplorer76 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Xplorer76
Ska till Köpenhamn den 25 September, vill också veta vart man ska gå.... Och Malmö den 24, vart ska jag gå då???

Om du gillar psy så spelar Miranda den lördagen.

Old Post Aug-30-2004 17:19  Sweden
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

quote:

Det är min födelsedag .... 25

Old Post Aug-30-2004 17:33  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xplorer76
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Funfrock
Om du gillar psy så spelar Miranda den lördagen.

Vart finns det mer info??

Old Post Aug-31-2004 09:10  Sweden
Click Here to See the Profile for Xplorer76 Click here to Send Xplorer76 a Private Message Add Xplorer76 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

quote:
Vart finns det mer info??

http://www.trancetunnel.dk/v4/festl...rty.asp?id=2407

Old Post Aug-31-2004 10:09  Sweden
Xplorer76
Supreme tranceaddict

quote:
http://www.trancetunnel.dk/v4/festl...rty.asp?id=2407

Coolt ska jag lätt gå på.

Vart ska man i Malmö på fredagen da??

Old Post Aug-31-2004 11:15  Sweden
EsseT
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2004

Kan medela om att jag är bjuden på en fest i Köpenhamn i veckan mycket trevligt om jag hade råd o åka dit... fick ett mail av en viss DJ haha =) JAG VILL DIT =) någon som sponsrar mig

Partyparty är det ialla fall Och för oss som gillar psytrance så blir det releaseparty med Infected mushroom asterix mfl OJOJ =( JAG VILL JU MED DIG =)=)=)

Old Post Sep-01-2004 11:23  Sweden
Click Here to See the Profile for EsseT Click here to Send EsseT a Private Message Visit EsseT's homepage! Add EsseT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004
Re: Fester i Köpenhamn

quote:
Nästa gång det bär iväg blir nog 30 sep till Agnelli & Nelson på nya Klub Tomat.

Någon annan som har vägarna förbi?

TELL ME MORE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Old Post Sep-01-2004 14:17  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

Re: Re: Fester i Köpenhamn

quote:
Originally posted by CJ InterCity
TELL ME MORE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

du kan läsa mer i sipos nya post

Old Post Sep-02-2004 11:16  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Fester i Köpenhamn
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackFloorfiler track!! need help! [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAlan Braxe & Fred Falke - Most Wanted [2015]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:47.

Forum Rules: